Makwan Amirkhani
Mielipiteitä tyypistä... Mielestäni ainakin antaa melko fiksun kuvan itsestään. Ja hienoa, kun menestyy urheilussakin niin hyvin.
Kommentit (141)
Vierailija kirjoitti:
Perustakaa te katkerat katkarapumiehet oma Kim Kardashian -ketju ja menkää sinne niin tulee parempi mieli. Tämä on positiivinen Makwan Amirkhani -ketju ihmisille joiden mielestä Maku on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin...ihana!
Missään ei lue niin, että täällä on pakko olla pelkkää positiivista. Kysyttiin mielipiteitä. Voit toki tehdä itse jonkun ketjun jossa on pelkkää hehkutusta, laita sitten jo otsikkoon ilmi, että kyseessä on hehkutusketju.
Terveisin Naispelko22
En ole aiemmin perehtynyt (ei edusta lajia, josta pidän). Ihan ok:lta vaikuttaa, muttei mitenkään erityinen. Vähän häiritsi haastattelussa se etukeno istuma-asento, "miehen pitää olla mies, joka suojelee naista" -kommentti ja tuo kestovirne/hymy (player-"sikkurasilmät" kuten James Francolla, mikä ei iske). Vähän limainen ensivaikutelma, mutta ehkä muutan myöhemmin mieleni. A2-illassa esiintyminen jäi näkemättä, mutta käyttäytyi ilmeisesti fiksusti ja positiivisesti siellä.
Vierailija kirjoitti:
En ole aiemmin perehtynyt (ei edusta lajia, josta pidän). Ihan ok:lta vaikuttaa, muttei mitenkään erityinen. Vähän häiritsi haastattelussa se etukeno istuma-asento, "miehen pitää olla mies, joka suojelee naista" -kommentti ja tuo kestovirne/hymy (player-"sikkurasilmät" kuten James Francolla, mikä ei iske). Vähän limainen ensivaikutelma, mutta ehkä muutan myöhemmin mieleni. A2-illassa esiintyminen jäi näkemättä, mutta käyttäytyi ilmeisesti fiksusti ja positiivisesti siellä.
Tämä särähti korvaan niin pahasti. En ymmärrä miksi Enbuske sanoi "olen samaa mieltä" ja yleisö vielä taputti päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä särähti korvaan niin pahasti. En ymmärrä miksi Enbuske sanoi "olen samaa mieltä" ja yleisö vielä taputti päälle.
Mitäs pahaa siinä on?
Ainiin...
Vierailija kirjoitti:
Mamupatjoja av näköjään täynnä :)
Tulihan se sieltä, useamman sivun sai jo odotella :)
Vierailija kirjoitti:
Siis mun mielestä näyttää jotenkin puoliksi suomalaiselta/eurooppalaiselta. Tavallaan parhaat ominaisuudet eri roduista.
Samaa mieltä, semmoset etelä-Eurooppalaiset -vibat saa, ei siis mun silmään näytä ollenkaan sellaiselta perus-kurdilta, jotka ei siis mua viehätä ulkonäöllisesti ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Harmi vaan, että tuossa vapaaottelussa ennen pitkää korvat menevät täysin muusiksi, jo nyt Makwanin oikea korva on pahasti lätistynyt, ei varmaan kovinkaan mukavaa muuten niin hyvännäköiselle kaverille.
Kun tekee pieniä viiltoja korvanlehtiin heti ottelun jälkeen ja päästää niistä verta pois, kukkakaalikorvista ei tule niin kammottavia.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään :)
Kaikki tykkää :)
Väsyneet silmät, ihan kaikissa TV-ohjelmissa, missä esiintynyt. Ja hieman löysä puhetyyli.
Ei mun makuun, mutta ymmärrän että nuorempien on.
Tässä nähdään mikä on se naisten määritelmän mukainen älykäs mies. Älykkyys tarkoittaa heidän mielestään tiettyjä mielipiteitä tietyistä asioista, kuten juuri kiusaamisen vastustaminen. Todellisuudessahan tuolla ei ole mitään tekemistä älykkyyden kanssa.
Mukava? Mieshän on aivan täynnä itseään ja ainoastaan esittää mukavaa.
Se on totta, että hän on lisännyt kiinnostavuutta suomalaiseen vapaaotteluun, mutta miehen taidoista on vielä aika hankala sanoa mitään, koska en ole niin harjaantunut lajin seuraaja, että osaisin sanoa hänen tasoaan muuten kuin vertaamalla sitä vastustajan tasoon ja saavutuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Mamupatjoja av näköjään täynnä :)
Oletko muka yllättynyt? Sointuu oikein hyvin myös palstan muuhun linjaan. Tosin en ajattele häntä mamuna siinä mielessä kuin tuossa asiayhteydessä yleensä ajatellaan. Mies on asunut Suomessa pitkään, eikä hänen tarvitse etsiä naisseuraa siksi, että saisi jäädä maahan.
Fiksu? Minkä lausunnon perusteella tuota miestä voi kutsua fiksuksi? Eikö hänellä ole myös väkivaltainen tausta, kuten näillä ottelijoilla yleensä on?
Intohimoinen kamppailulajien tutkija ketä ei ole päässyt vielä yliopiston kolmanteen kerrokseen pelaamaan jalkapalloa.
Vierailija kirjoitti:
Ainoana vieraana nousi eilen, kun huoneeseen saapui vanhus. Mamuilla olisi opetettavaa meille kaikille vanhempien ihmisten kunnioittamisesta. Se Linnean hoitajakin oli todennut, että kun saa perheensä Suomeen, niin Linnea muuttaa heille, koska se on oikein ja vanhemmista pitää pitää huolta.
Onhan nuo mamut opettaneet meille paljonkin vanhusten kunnioituksesta. Ennen luulin, että vaan esimerkiksi nistit saavat ryöstää vanhuksia, nyt mieleni on laajentunut, enkä ole enää niin kapeakatseinen asian suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Intohimoinen kamppailulajien tutkija ketä ei ole päässyt vielä yliopiston kolmanteen kerrokseen pelaamaan jalkapalloa.
Ketä kysyy?
Mikkopp kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä kysyy?
Ei kukaan kysy mitään. Ja mitä toi ylipäätään tarkoittaa?
Kuka kysyy?
Ketä tarkoitat?
Valitse noista niin lukijakin ymmärtää.
Höyhensarjalainen