Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Xtra tuotteet pitäisi kieltää

Vierailija
03.03.2016 |

Kauheaa kuraa, aivan ala-arvoisia ihan järjestään. Miten tällaisia voidaan myydä?

Pirkat ja Rainbowt ihan laadukkaita, mutta tämä Xtra, huh... Riitti mulle kiitti.

Kommentit (230)

Vierailija
1/230 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän niitä ole pakko ostaa.

Vierailija
2/230 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksihän Xtrat on muita halvempia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/230 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä ostamatta, sillähän siitä selviää. Minä puolestani käytän jatkossakin mm. Xtra goudaviipaleita ja ranskankermaa. Niin, ja Xtra tavalliset suolatut sipsit on paljon parempia kuin merkkituotteet.

Vierailija
4/230 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rippuu tuotteesta. Mun paras löytö Xtralta on ollut rintaliivit. En tiedä, saako noita vielä mutta koskaan en ole yhtä hyvin istuvia rintaliivejä miltään muulta merkiltä löytänyt.

Elintarvikkeista ostan Extran rapsiöljyä ym. missä merkki ei vaikuta laatuun tai raaka-aineisiin edullisen hintansa takia.

Vierailija
5/230 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xtran pakasteriisipiirakat ovat harvoja ilman kovetettua rypsiöljyä. Valmistaja Malviala. Mikä vika?

Vierailija
6/230 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku jo kerkesi mainita gouda -viipaleet. .Osta, nii saatat muuttaa mielesi.

On muuten meidän Prismasta jatkuvasti hyllyt tyhjänä.

Vierailija
7/230 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan nuo Xtra-tuotteet ihan oikeasti elintarvikkeeks kelpaavia?

Vierailija
8/230 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä huomannut saman. Esim.joku X-tran juustoraaste on osittain"juuston kaltaista valmistetta" siinä yksi syy alhaisempaan hintaan.

Vierailija
9/230 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sanoi ostaneensa mainiot rintaliivit. Minulla on vastaava kokemus pikkuhousuista! Harva valmistaja tekee isossa koossa mukavia ja edullisia pikkareita, X-trapa tekee.

10/230 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xtralla on hyviä ja huonoja tuotteita, joskin itse en juurikaan Xtraa käytä. Niihin huonoihin kuuluu colajuomat. Xtran Cola Lightiä huonomman makuista on tähän mennessä ollut vain Pirkka Cola. 

Rainbow ja "Kotimaista" jatkuvasti käytössä.

Vierailija
11/230 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

X-tran tonnikala haisee aivan koiran paskalta.

Silloin kun niitä kokeiltiin antaa koirille, erehdyin aina hajusta kun mies avasi purkin keittiössä. Toinen koirista ei suostu koskemaankaan siihen. Ihan saman hajuista tavaraa tulee peräpäästä.

Vierailija
12/230 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

X-tra kiiwit ainakin oli ihan tavallisia kiiwejä...

Vierailija
13/230 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

X-tran kynsilakanpoistoaine on laatutavaraa, halpaa kuin saippua ja paljon parempia kuin essiet yms.

Vierailija
14/230 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä huomannut saman. Esim.joku X-tran juustoraaste on osittain"juuston kaltaista valmistetta" siinä yksi syy alhaisempaan hintaan.

Ne on sitä samaa "juuston kaltaista " myös monella kalliimmalla merkillä.

Katsopas ensikerralla kaupassa, saatat yllättyä. 😉

Se on totta että jotkut tuotteet ei ole minunkaan mieleen, mutta ei me kaikki ihan kuraa ole ja kelpaa varmasti monelle "ei -niin -kulinaristille ".

T: kulinaristi, joka liputti myös goudan puolesta

Vierailija
15/230 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanulaput ja vanupuikot ainakin ostan aina Xtraa.

Vierailija
16/230 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kans en osta enää muita kuin X-tran pikkareita!

Vierailija
17/230 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on sitä samaa "juuston kaltaista " myös monella kalliimmalla merkillä.

Katsopas ensikerralla kaupassa, saatat yllättyä. 😉

Se on totta että jotkut tuotteet ei ole minunkaan mieleen, mutta ei me kaikki ihan kuraa ole ja kelpaa varmasti monelle "ei -niin -kulinaristille ".

T: kulinaristi, joka liputti myös goudan puolesta

Voi toki olla muidenkin merkkien juustoraasteissa. En niitä kaikkia ole käynyt läpi mutta tuon huomasin sattumalta. Sitä ennen en voinut kuvitellakaan että juustoraaste on muutakin kuin juustoa! Kyllä nykyään katsonkin tarkkaan, mitä se ostamani tuote sisältää.

Vierailija
18/230 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa.

Tarkoitat varmaan X-tra Pizzaraastetta, joka sisältää n. puolet juuston kaltaista kasvirasvavalmistetta. Tarkistappa lukeeko siinä pussissa juustoraaste vai pizzaraaste.

Tässä X-tra Juustoraaste 500 g ainesosat:

Juusto 98 % ja juustojauhe 2 % (maito, suola, hapate, mikrob. juoksute, säilöntäaine (E 251), väri (E 160a))

Vierailija
19/230 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

X-tra kiiwit ainakin oli ihan tavallisia kiiwejä...

Mistä tiedät, ettei niitä ole kasvatettu vanhan kaatopaikan päällä jossain Indo-Kiinassa?!

Vierailija
20/230 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

X-tran sipsit on aivan asiallista laatua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä