Makwan Amirkhani
Mielipiteitä tyypistä... Mielestäni ainakin antaa melko fiksun kuvan itsestään. Ja hienoa, kun menestyy urheilussakin niin hyvin.
Kommentit (141)
Mun puolesta ei tarttis vapaaotella lainkaan, aika kammottava laji. Saisi olla vaikka pankkivirkailija. Silti puoleensavetävä.
Eilinen esiintyminen tv2:saa yllätti,herttainen? ja fiksun oloinen ja habitus ihanaisen lämmin. Niin ja miten kaunis suu miehellä onkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi Mr.Finland kilpailu on hiukan hassu. Ensimmäinen perintöprinssi.
Niin on, ei ole kauhean seksikäs titteli tuo perintöPRINSSI.
Hämmentävintä on se, että miten hän on voinut hävitä Teppo Säkkiselle.
Siis mitä vittua, eka ihminen Suomessa jonka positiivisuus ei vituta ketään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi Mr.Finland kilpailu on hiukan hassu. Ensimmäinen perintöprinssi.
Hämmentävintä on se, että miten hän on voinut hävitä Teppo Säkkiselle.
Eikä?!? Tätä en tiennyt, mutta joo kyllä voittaa Säkkisen oranssin olemuksen ja nypityt kulmakarvat milloin vaan.
Jos olisi valkoinen heteromies, niin haukuttaisiin rasistiksi mielipiteidensä takia.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä vittua, eka ihminen Suomessa jonka positiivisuus ei vituta ketään?
Ihmeitä tapahtuu, ja tämä ketjuun vielä aika nuori, niin eiköhän tänne joku vittuuntunut ehdi vielä mukaan :).
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi valkoinen heteromies, niin haukuttaisiin rasistiksi mielipiteidensä takia.
Näinhän se menee, mutta ehkä hänellä on varaa sanoa ja voi aika hyvällä omalla tunnolla ottaa kantaa maahanmuuttaja -asiaan, sillä itsekin on mamu taustaltaan.
Ainoana vieraana nousi eilen, kun huoneeseen saapui vanhus. Mamuilla olisi opetettavaa meille kaikille vanhempien ihmisten kunnioittamisesta. Se Linnean hoitajakin oli todennut, että kun saa perheensä Suomeen, niin Linnea muuttaa heille, koska se on oikein ja vanhemmista pitää pitää huolta.
Sympaattinen ja suorasukainen. Erityisesti kommentoidessaan sitä, että jos maan lakeja ja tapoja ei noudata, se on * vihellys ja käsimerkki * eli palautus, kuten oikein onkin. Siirtolaisuudelle perustuvien yhteiskuntien kuten USAn menestys perustuu juuri siihen, että on yhteinen kieli, lait ja tavat, joita tulijat ovat jo valmiiksi asennoituneet oppimaan, käyttämään ja seuraamaan. Tosin muutto latinomaista on nyt murtamassa tuon kieliasian, mikä on mielestäni aika huono juttu. Mutta ehkä USAlla on siihen varaa, mantereen kokoinen valtava maa kun on.
Mä haluaisin Makwanin veljekseni.
N30
Makwan seuraavaksi presidentiksi!
Hyvä esimerkki siitä, että ihminen kotoutuu kyllä uuteen maahan, jos vain halua siihen löytyy. Ei valita turhia, eikä lässytä rasismista.
Maku on kyllä niin hemmetin kuuma, ne kasvot!! Oh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, ja jos olis hävinnyt matsinsa, niin tuomittaisiin alimpaan manalanahjoon!
Miksi tuomittaisiin? Urheilussa välillä voittaa ja välillä häviää, ei sitä häviämisestä aleta ketään tuomitsemaan :).
Ei mee läpi, mä tiiän nää runkkarit!
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin Makwanin veljekseni.
N30
Mä haluan sänkyyn mun viekkuun:)
Syntynyt muuten Iranissa, tullut suomeen pakolaisleiriltä Irakista 1993. Ei mistään Kurdistanista tai entisestä Jugoslaviasta.
Vierailija kirjoitti:
Syntynyt muuten Iranissa, tullut suomeen pakolaisleiriltä Irakista 1993. Ei mistään Kurdistanista tai entisestä Jugoslaviasta.
On kuitenkin kurdi siinä missä sinä turkkulainen tai savolaenen
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö edes, mikä on Kurdistan?