Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olympiamitalisti kertoi haastattelussa pettäneensä naisystäväänsä.

Vierailija
10.02.2026 |

Norjalainen ampumahiihtäjä Sturla Holm Lægreid tunnusti jotain hyvin yllättävää, kun oli juuri napannut ensimmäisen henkilökohtaisen olympiamitalinsa tiistaina.

Normaalimatkalla kolmanneksi tullut Lægreid kertoi NRK:n haastattelussa olevansa harmissaan, ettei yksi hänelle tärkeä ihminen ole paikalla juhlimassa hänen pronssimitaliaan.

Kuusi kuukautta sitten tapasin elämäni rakkauden. Hän on maailman kaunein, mukavin ihminen, ja kolme kuukautta sitten tein elämäni suurimman virheen ja petin häntä, Lægreid avautuu.

Hän jatkaa puhetta kyyneleet silmissään:

Kerroin tästä viikko sitten. Tämä on ollut elämäni hirvein viikko. Minulla oli elämässäni kultamitali. On varmaan monia ihmisiä, jotka nyt katsovat minua eri silmin, mutta minä näen vain hänet. En oikein tiedä, mitä oikein yritän saavuttaa sanomalla tämän nyt, mutta urheilu on ollut viime päivinä toissijainen asia minulle. Toivon, että voisin jakaa tämän hänen kanssaan.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän yllättyisin jos voittajamies tulisi itse petetyksi

Vierailija
2/15 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kolmen kuukauden seurustelun jälkeen jo petät, ja toinen on muka elämäsi rakkaus? Eikö tuossa kohtaa olla vielä niin rakastuneita että pettäminen ei käy kyllä mielessäkään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko hänen pitänyt miettiä hieman aiemmin!?

Vois luopua mitalistaan!! 

Vierailija
4/15 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen saanee pahiksen roolin jos ei nyt ota tuota romantikkoa takaisin

Vierailija
5/15 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kauhea tyyppi. Törkeys törkeöyden päälle. Menisi terapiaan, eikä piinaisi eksäänsä.

Vierailija
6/15 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://yle.fi/a/74-20209485

Kertoi asiasta naisystävälle viikko ennen kisoja, sekin tapa välttää asian käsittelyä. Toivottavasti naisystävä on jo löytänyt uuden.

Vierailija
7/15 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petti joukkueen jäsenen kanssa. 

Vierailija
8/15 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina tullut tuosta Lægreidista jotenkin epämiellyttävät vibat. Tämä pettämiskeissi on käsittämätön rimanalitus.

On pettänyt "elämänsä rakkautta" suhteen alkumetreillä, jolloin ei edes pitäisi huomata muita, mikäli on oikeasti rakastunut. Sitten nöyryyttää tätä mimmiä avautumalla asiasta tv -kameroiden edessä. Lyö julkisesti painetta petetylle, että ottaisi takaisi.

Jestas, mikä tyyppi.

Vierailija
9/15 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sama ihmistyyppi yllätyskosii julkisella paikalla, järjestää näyttäviä rakkaudentunnustuskohtauksia ei rakkaalleen vaan muille ihmisille ihasteltavaksi.

Vierailija
10/15 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme teinidraamaa. Outo tyyppi. Häpeäisin silmät päästäni jos oma ukko järjestäis jotain tuollaista, vaikka olisi kuinka ex tuossa vaiheessa. En ainakaan takaisin huolis😄

Vierailija
11/15 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä näitä norjalaisia vaivaa? Kohu otsikoita jatkuvaan. Silti mitaleita sataa. Pitääkö olla vähän sellanen filunki tyyppi että pärjää esim urheilussa?

Vierailija
12/15 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin että tuossa oli joku pitkä avioliitto takana mutta olikin 6kk seurustelusuhde jossa petti jo 3kk jälkeen. 

Vierailija
13/15 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvastaa hyvin kuinka itsekkäitä nämä pettäjät ovat: Tyyppi ajatteli vain itseään silloin kuin petti ja vain itseään silloin kuin läväytti lisäksi koko maailmalle, että "Mä petin häntä", haluan takaisin, ja vain itseään kun sitten pakeni siihen, että "En nyt kommentoi enempää, nyt keskityn kisoihin". Norjassa on lisäksi ihmetelty, että hän törkeällä käytösellä exäänsä kohtaan myös varasti huomion kisan voittaneelta Johan-Olav Botnilta. 

Jonkun pitäisi takoa tuon päähän, että jos jotakuta rakastaa, niin silloin välittää siitä ihmisestä. Vaikuttaa tosin sen verran itsekkäältä tapaukselta, että parempi jättää sikseen. Ei taida itsekkyys tuohon loppua, siitä tulee varmaan vielä tulevaisuudessakin ongelma.

Vierailija
14/15 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi "ei halua ajatella ettei tehnyt kaikkensa saadakseen exänsä takaisin".

https://www.youtube.com/shorts/_JVzmI_o8Qo

Ja tämä "kaikki" on sitten se, että kertoi koko maailmalle, että hän petti häntä. Pitäisikö itkeä vai nauraa? 
Ei taida olla ihan fiksu tyyppi.

Vierailija
15/15 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämisessä ei ole mitään väärää, mutta siitä ei saa ikinä kertoa. Koskee kaikkia osapuolia.