Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulipas hyvä mieli, kun ihmiset tuijottivat kaupungilla, vaikka on tosi turvonnut olo

Vierailija
03.03.2016 |

Tällä hetkellä en koe itseäni todellakaan mitenkään kauniiksi tai viehättäväksi, vaikka olenkin meikannut normaaliin tapaan. Oloni on tosi pöhöttynyt ja olenkin lihonnut 2 kg tässä kuukauden aikana. Silti monet katsoivat minua tänään kun kävelin kaupungilla ja siitä tuli tosi kiva mieli. Olen nimittäin jo vanhakin, 35-vuotias. Enkä tajua voinko sitten näyttää muiden mielestä sievältä, kun itsestäni tuntuu, että kasvotkin ovat turvonneet..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne katso just sitä miten pöhöttynyt olet...

Vierailija
2/7 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kertaa kuulen, että tuijottaminen tuntuu jostain kivalta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette oo tosissanne? Teidän mielestä ei ole siis mukavaa huomata, jos ihmiset katsovat teitä tyyliin, että meneepä tuossa kaunis nainen? Olen tottunut siihen nuoresta saakka ja kokoajan pelkään millon ne päivät ovat ohi ja muutun huomaamattomaksi. Naiset muuten katsovat siinä missä miehetkin ja itsekin huomaan, että meinaan jäädä tuijottamaan, jos näen jonkun kauniin naisen.

Vierailija
4/7 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä siis nyt mikään ylipainoinen sentään vielä ole, bmi 21,5..

Ap

Vierailija
5/7 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on katsoneet säälien, että ompa turvonneen (ja omahyväisen) näköinen ämmä, onkohan se raskaana...

Vierailija
6/7 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä ap, av mammat ovat vain kateellisia kun heitä ei koskaan katsota sillä tavoin

Vierailija
7/7 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisessa elämässä pitää olla melkoisen erikoinen kummajainen tai sitten unohtanut pukea asustaan alaosan, höpistä ja heilua itsekseen, hätistellä näkymättömiä vainoojia, juoda kossua suoraan pullon suusta maassa rähmllään. että ihmiset kaupungilla vaivautuisivat tuijottamaan. Siihen ei pelkkä sievyys riitä. Ei ainakaan suuremmissa kaupungeissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi