Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ainakin 2 metrinen mummeli vainoaa

Vierailija
03.03.2016 |

Meidän mökillä on kummitellut niin kauan kun mökki on ollut meillä. Öisin kuuluu ulkoota puhetta, tavaroita katoaa ja ilmestyy erikoisiin paikkoihin, koputuksia kuuluu yms kummittelua. Nyt joulun alla olimme mökillä niin faija huomasi mökin ikkunasta, että metsässä seisoo jokin huomattavan isokokoinen ja mustiin verhottu tyyppi joka katsoo meitä päin. Hän huusi minulle, että ``kato kato mikä HELVETTI toi on!`` Sitten se tyyppi huomasi, että me olimme nähneet hänet ja tyyppi lähti juoksemaan uskomattoman kovaa vauhtia. Kun me juostiin mökistä ulos niin nähtiin ja kuultiin kun oksat rasahteli kun se juoksi ihan hirvittävää vauhtia ja katosi metsään. Sen jäljet päättyivät noin 2 km päässä olevalle autotielle mikä oli juuri aurattu, sen vuoksi siinä ei näkynyt jälkiä.

Minä faija ja minun kaveri kerettiin nähdä tuo tyyppi. Mutsi ja kaverin mutsi eivät uskaltaneet edes tulla katsomaan kun tuo tyyppi juoksi. Minulla on nyt noussut niskakarvat pystyyn, sillä ne kaikki kerrat kun siellä on ollut ja on tapahtunut jotain kummallista niin me ollaan laitettu ne vaan kummituksen piikkiin, mutta nyt tuli sellainen ajatus, että jos näiden outojen tapausten takana on tuo mummeli? Jos meidän mökki on ollut vaikka heidän joskus ja hän yrittää pelotella meidät pois sieltä saadakseen mökin takaisin?

Minä menen paniikin valtaan kun ajattelen, että minä olen nukkunut kesä öitä yksin mökissä ovi auki niin tuo ainakin 2 metrinen pikimustaan hameeseen ja huntuun pukeutuva mummeli on todennäköisesti kierrellyt mökissä minun nukkuessa.

Ihme kyllä vanhempani eivät ole vieläkään ostanut mökille riistakameroita vaikka he ovat sanoneet, että sellaiset olisivat hyvä olla olemassa. Mistä minä löydän halvimmat ja kohtuu laatuiset kamerat millä voi nauhoittaa ja katsoa suoraan tietokoneelta? Sellaiset täytyisi hommata.

Jännä juttu muuten, minun äiti ja isä ovat kerran eronneet ja he ovat palanneet taas yhteen. Eron aikana äidilläni oli mies ystävä joka sanoi nähneensä 2 metrisen mummon mökillä. Ei kyselty ikinä tarkemmin asiasta koska ajattelimme hänen vain pelottelevan meitä, mutta hän olikin kokoajan ihan tosissaan.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan oli stoori. Kummitusmummot ei jätä jälkiä lumeen:) Oisko se ollut vaikka hirvi?

Vierailija
2/17 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis "2-metrinen mummo"?  :D :D

Vierailija
4/17 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murha-forumilta kopioitu.

Vierailija
5/17 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johan oli stoori. Kummitusmummot ei jätä jälkiä lumeen:) Oisko se ollut vaikka hirvi?

Ei vaan se tie oli juuri aurattu. Niin minä tuon kohdan ymmärsin. Autotielle asti saivat mummon jalanjäljet nähdä. Mutta eivät enää sen jälkeen, kun mummo oletettavasti oli poikennut autotien yli toiselle puolelle. Mutta koska autotie oli juuri lanattu, he eivät tienneet mistä kohdasta mummo oli poikennut tien toiselle puolelle eivätkä jaksaneet selvittää sitä.

Vierailija
6/17 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos tyyppi oli hunnuttautunut, niin eihän se välttämättä mikään mummo edes ollut, vaan joku pitkä esim. mies, joka on naamioitunut.

Vierailija
7/17 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos tyyppi oli hunnuttautunut, niin eihän se välttämättä mikään mummo edes ollut, vaan joku pitkä esim. mies, joka on naamioitunut.

Niinpä. Harvemmin seniorinaiset ovat kahden metrin pituisia tai jaksavat kilometritolkulla painella umpihangessa metsämaastossa.

Vierailija
8/17 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up!

Vierailija
9/17 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui kauhea. Ajatuskin 2-metrisestä mummelista on kyllä hirveä. Tulevaisuudessa niitä kyllä varmaan onkin.

Vierailija
10/17 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Harvemmin seniorinaiset ovat kahden metrin pituisia tai jaksavat kilometritolkulla painella umpihangessa metsämaastossa.[/quote] 

ei kukaan ole väittänyt et se on juossu metässä kilometri tolkulla

Vierailija
11/17 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Slender-Mummo

Vierailija
12/17 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murhainfosta löytyy tämä kirjoitus. On muuten mielenkiintoinen ketju siellä, pitkästä aikaa luen jotain näin mielenkiintoista. Tuon jutun kirjoittaja on suorastaan mestari.

Vierailija
13/17 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
14/17 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää kouluun, lintsaatteko te?

Siellä oppii kirjoittamaan yhdyssanoja.

mies ystävä kesä yössä näkyy riista kamerassa

Vierailija
15/17 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkää kouluun, lintsaatteko te?

Siellä oppii kirjoittamaan yhdyssanoja.

mies ystävä kesä yössä näkyy riista kamerassa

ketä puuttu viel vuonna 2018 toisten kirjoitusvirheisiin. tuossa kirjoituksessa ei ollut pointtina nuo kirjoitusvirheet, vaan jotain aivan muuta. melkoisen peppukivun sait toisen kirjoitusvirheistä kun piti tulla tänne ihan avautumaan niistä. hanki elämä pilkunnussija

Vierailija
16/17 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
17/17 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up! up!! upp!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä