Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanoin miehelle, etten siivoa, koska hän toimi tyhmästi suhteemme alkuaikoina

Vierailija
03.03.2016 |

Mies sanoi kuultuaan syyn, että hyvä tietää. Mitähän se meinaa?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se mies on sitten tehnyt noin kamalaa? ja miten se liittyy siivoamiseen? Siittähän täytyy olla hirveen monta monta vuottakin kun lapsiakin on jo ja nytkö se mies huomasi että et siivoa? Kuullostaa vaan tekosyyltä tai todella erkoiselta

Vierailija
42/44 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset saavat aivan ihastuttavan mallin parisuhteesta ja perhe-elämästä. Kyllä se sieltä vielä omaan nilkkaasi kolahtaa.

Miksi sanot näin pahansuovasti? Pitäisikö minun nyt siivota kiltisti miehen kanssa, vaikka hän on loukannut minua ja satuttanut minua? Se olisi marttyyriäidin malli lapsille.

ap

Mies satutti ja loukaksi sinua suhteen ALUSSA ja kannat edelleen kaunaa? Päätit kuitenkin jatkaa suhdetta ja perustaa perheen hänen kanssaan niin olisiko jo aika antaa anteeksi? 

No koska koin, että olen itse yliherkkä, kun minua loukkaa ne asiat. Ettei minulla ole pätevää syytä oikeasti tuntea niin kuin tunnen. Mutta ei ihminen voi valita tunteitaan. Olen sen nyt myöhemmin kantapään kautta todennut.

En osaa antaa anteeksi, koska tunneloukkaus ei ole korjaantunut vieläkään mielestäni. Ei sekään miehen vika ole, mutta ei varsinaisesti minunkaan, koska en ole osannut parantaa omaa pahoittunutta mieltäni.

ap

Miksi et voi olla antamatta anteeksi ja olla pahalla mielellä ja vaatia myötätuntoa, ja silti siivota? (Kysyn oikeasti mielenkiinnosta, en vittuillakseni).

Ehkä siksi, että olen kokenut, ettei minulla ole oikeutta saada myötätuntoa. On vain minun vikani tuntea itseni loukatuksi, en ole kokenut oikeutusta tunteilleni, joita minulla kuitenkin on.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis itse toivoisin, että muut kokisivat tunteeni oikeutetuiksi, koska jään kovin yksin, jos kukaan ei koe, kun ne minulla kuitenkin on.

ap

Vierailija
44/44 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi