Noin 170cm pitkät - paljonko painatte?
Painan itse 50kg. Painoni on heitellyt aika lailla viimeaikoina enkä tunne enää oloani terveeksi. Ulkonäöllisesti näytän normaalipainoiselta.
Kommentit (67)
63, pituutta on 170cm. Painoni on tässä pituudessa vaihdellut 57 ja 68 kilon välillä. Omasta mielestä parhaimmalla näytän 60- Kiloisena. Pitäs tiputtaa pari kiloa.
176cm ja 52kg. Oon viel kaiken lisäks mies. XD
Perkule ku iteki painais vielä ton 54kg.... Tällä hetkellä 68-70kg en oo vähää aikaa punninnu :/
170/65. Tavote olisi painaa alle 60kg..
175 ja 105. Mutta oon viimeisiä viikkoja raskaana. Kaikissa raskauksista tullu n.20 kiloa ja saatu aina pois. Kuitenkaan sen enempää ei ole ehtinyt saada pois ennen seuraavaa raskautta :D. Olin laihduttamassa ennen ensimmäistä raskautta ja tavoitteena 68 kg. Tosin jos tulee lihaksia, niin painolla ei väliä vaan ulkonäöllä.
171/68. Sais laihtua sen 3 kg, mut ei tämäkään paha oo. Aika kovia tavoitteita joillain, jos pitäis alta 60 kg painaa.:o kai se on sitte ruumiinrakenteesta kiinni, en tunne itseäni mitenkään lihavaksi. Lihoa tosin ei tarvisi tästä enää.
173/86. Pitäisi tehdä asialle jotain.
170cm ja 67kg. Puolen vuoden aikana olen laihuttanut 12kg ja vielä 5-10kg tavoitteena. Löysää on.
171/64, tavoite on pysyä samassa painossa.
Olen painanut tässä pituudessani 54kg, 58kg ja 65kg ja kaikkea siltä väliltä ja KOKOAJAN käyttänyt samoja vaatteita (xs-s) enkä muutenkaan ole ihan oikeasti nähnyt mitään eroa itsessäni noin yleisesti... nyt painan 57kg.
olen 172cm ja 58-59kg, tämän verran painanut jo 20 vuotta. Painoni ei heilahtele oikeastaan koskaan suuntaan eikä toiseen. Koskaan en ole mitään laihdutellut tms. Ihan normaalia ruokaa, myös sitä ''pahamaineista'' LEIPÄÄ, maitotuotteita jne. Liikuntaa ihan normaalisti ulkona lenkkeilemällä ilmaseksi, koskaan missään salilla jaksanut käydä. Lihaskuntotreenitkin teen himassa rennosti. Koskaan en ole nälkää nähnyt, syön just niin paljon kun keho ''pyytää'' ja liikun terveyttä ja kuntoani ajatellen (en painoa). Tässä mun vinkit siihen miten pysytään samassa painossa vuosikaudet.
Noin 59-61 . Oon tosi siro eli tohon painoon mahtuu kurvikas vartalo. Eikä tarkoita läskiä vaan rintoja, takapuolta ja reisiä. Harrastan tanssia, joogaan, kävelen jokapäivä koiran kanssa monta kilometriä, pyöräilen, laskettelen ja 1 krt viikossa salilla. Eli työtä pitää tehdä että pysyy vyötärö ja reidet kunnossa. Enkä todellakaan syö mitä vaan. Lihon melko helposti tisseissä, reisissä ja pepusta.
52/56kg ja 172cm. Pari kiloa pitäis pudottaa. 49kg oisin tyytyväinen. Kuulostaa aika vähältä tähän kun kirjottaa. Oon 21v.
56kg, olen aika hyvässä lihassa. Kaikki läskiä ja löllöä, ei lihasta.
86kg. Olen aikamoinen amatsooni,iso perse ja tissit sekä paljon lihasta. Näyttäisin paremmalle n. 15kiloa hoikempana
172 / 56
Yritän saada pari kiloa pois. Kiva vararengas on kerääntynyt vatsalle ja lantiolle... Olen siroluinen ja jokainen ylimääräinen kilo kerääntyy väärään paikkaan ja näkyy...