Käytkö Itiksessä ostoksilla?
Käytkö tai pystytkö asioimaan Itiksen kauppakeskuksessa?
Kommentit (61)
Juoppoja, nistejä, kerjäläisiä, pummeja, n eekereitä, m uslimeja, m anneja ja muuta saastaa. Itäkeskus= jätekeskus
Käyn silloin tällöin. Ihan normimesta.
No käyn noin parin viikon välein, asun Kalasatamassa. Ihan hyvä paikka, tuttu mulle 80-luvulta asti.
Vierailija kirjoitti:
No käyn noin parin viikon välein, asun Kalasatamassa. Ihan hyvä paikka, tuttu mulle 80-luvulta asti.
Minä en mene Rediä enemmän itään.
En käy enää koskaan. Viime käynnynnistä on jo vuosia. Sellossakaan en niin tykkää käydä. Jumbo on paras. Liikkeidenkin puolesta.
Ei ole enää käymisen arvoinen. Liikkeet eivät ole minun makuuni. Tunnen itseni erilaiseksi, jostain syystä ruuan tuoksutkin ovat erilaisia kuin minun makuni sallii. Itäkeskus on mennyttä aikaa, ei palaa enää.
Käyn, mutta jatkuva remontti häiritsee sen verran, ettei tule käytyä niin usein kuin aikoinaan. Käyn myös Puhoksen puolella esimerkiksi lihakaupassa tai syömässä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole enää käymisen arvoinen. Liikkeet eivät ole minun makuuni. Tunnen itseni erilaiseksi, jostain syystä ruuan tuoksutkin ovat erilaisia kuin minun makuni sallii. Itäkeskus on mennyttä aikaa, ei palaa enää.
Et ole koskaan käynyt Itäkeskuksessa.
Siellä tai Redissä. Itiksessä on 5h ilmaista pysäköintiä, joten pidemmillä asioilla oletusvalinta. Lisäksi siellä on IMAX-teatteri. Muutenkin Stadin parhaita leffateattereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en mene Rediä enemmän itään.
Tuskin olet edes nähnyt Rediä.
En enää kymmeneen vuoteen. Arvaatte varmaan syyn.
Marjaniemestä on kiva kävellä Itikseen. Minusta ihan mukava ostoskeskus. On hyviä kauppoja ja Stockmann.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole koskaan käynyt Itäkeskuksessa.
Olen käynyt ihan riittämiin, eli ei innosta kuten kirjoitin.
Aina silloin tällöin. Käyn myös Alanaya Marketissa ruokaostoksilla. Eastonissa on muuten varmaan kaupungin paras liha- ja kalatiski.
Vierailija kirjoitti:
Siellä tai Redissä. Itiksessä on 5h ilmaista pysäköintiä, joten pidemmillä asioilla oletusvalinta. Lisäksi siellä on IMAX-teatteri. Muutenkin Stadin parhaita leffateattereita.
Itiksen Finnkinossa tulee meilläkin käytyä useammin kuin muissa leffateattereissa juurikin IMAX:in ja LUX-salien vuoksi.
Hyvä Citymarket, huippu leffateatteri.
Tottakai käyn, asun parin metropysäkin päässä. Itiksestä löytyy kaikki mitä tarvii, ei tarvitse lähteä kauemmas keskustaan päin.
En ole rasisti joten minua ei haittaa nähdä ostoksilla käydessäni muista maista tulleita ihmisiä ja lapsia. Huonosti käyttäytyviä ihmisiä löytyy kaikista kauppakeskuksista ihan kaikissa (ihon)väreissä.
Viimeksi joskus 25 vuotta sitten. Ei tulisi mieleenkään mennä. Jos haluaisin nähdä hirveän määrän somaleja matkustaisin Somaliaan.