Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käytkö Itiksessä ostoksilla?

Vierailija
26.05.2024 |

Käytkö tai pystytkö asioimaan Itiksen kauppakeskuksessa?

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi joskus 25 vuotta sitten. Ei tulisi mieleenkään mennä. Jos haluaisin nähdä hirveän määrän somaleja matkustaisin Somaliaan. 

Vierailija
2/61 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoppoja, nistejä, kerjäläisiä, pummeja, n eekereitä, m uslimeja, m anneja ja muuta saastaa. Itäkeskus= jätekeskus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn silloin tällöin. Ihan normimesta.

Vierailija
4/61 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök.

Vierailija
5/61 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No käyn noin parin viikon välein, asun Kalasatamassa. Ihan hyvä paikka, tuttu mulle 80-luvulta asti.

Vierailija
6/61 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No käyn noin parin viikon välein, asun Kalasatamassa. Ihan hyvä paikka, tuttu mulle 80-luvulta asti.

Minä en mene Rediä enemmän itään.

Vierailija
7/61 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy enää koskaan. Viime käynnynnistä on jo vuosia. Sellossakaan en niin tykkää käydä. Jumbo on paras. Liikkeidenkin puolesta.

Vierailija
8/61 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole enää käymisen arvoinen. Liikkeet eivät ole minun makuuni. Tunnen itseni erilaiseksi, jostain syystä  ruuan tuoksutkin ovat erilaisia kuin minun makuni sallii. Itäkeskus on mennyttä aikaa, ei palaa enää.

Vierailija
9/61 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn, mutta jatkuva remontti häiritsee sen verran, ettei tule käytyä niin usein kuin aikoinaan. Käyn myös Puhoksen puolella esimerkiksi lihakaupassa tai syömässä.

Vierailija
10/61 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole enää käymisen arvoinen. Liikkeet eivät ole minun makuuni. Tunnen itseni erilaiseksi, jostain syystä  ruuan tuoksutkin ovat erilaisia kuin minun makuni sallii. Itäkeskus on mennyttä aikaa, ei palaa enää.

Et ole koskaan käynyt Itäkeskuksessa.

Vierailija
11/61 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä tai Redissä. Itiksessä on 5h ilmaista pysäköintiä, joten pidemmillä asioilla oletusvalinta. Lisäksi siellä on IMAX-teatteri. Muutenkin Stadin parhaita leffateattereita.

Vierailija
12/61 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en mene Rediä enemmän itään.

Tuskin olet edes nähnyt Rediä.

Vierailija
13/61 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää kymmeneen vuoteen. Arvaatte varmaan syyn.

Vierailija
14/61 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjaniemestä on kiva kävellä Itikseen. Minusta ihan mukava ostoskeskus. On hyviä kauppoja ja Stockmann.

Vierailija
15/61 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole koskaan käynyt Itäkeskuksessa.

Olen käynyt ihan riittämiin, eli ei innosta kuten kirjoitin.

Vierailija
16/61 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina silloin tällöin. Käyn myös Alanaya Marketissa ruokaostoksilla. Eastonissa on muuten varmaan kaupungin paras liha- ja kalatiski.

Vierailija
17/61 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun rasismisi. 

Vierailija
18/61 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä tai Redissä. Itiksessä on 5h ilmaista pysäköintiä, joten pidemmillä asioilla oletusvalinta. Lisäksi siellä on IMAX-teatteri. Muutenkin Stadin parhaita leffateattereita.

Itiksen Finnkinossa tulee meilläkin käytyä useammin kuin muissa leffateattereissa juurikin IMAX:in ja LUX-salien vuoksi.

Vierailija
19/61 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Citymarket, huippu leffateatteri.

Vierailija
20/61 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai käyn, asun parin metropysäkin päässä. Itiksestä löytyy kaikki mitä tarvii, ei tarvitse lähteä kauemmas keskustaan päin. 

En ole rasisti joten minua ei haittaa nähdä ostoksilla käydessäni muista maista tulleita ihmisiä ja lapsia. Huonosti käyttäytyviä ihmisiä löytyy kaikista kauppakeskuksista ihan kaikissa (ihon)väreissä.