Suussa patti.
Minulla ilmestyi noin kaksi päivää sitten kielen jänteen viereen ranula/mukoseele, eli tukkeutunut sylkirauhanen (Semmoinen vesirakkulan näköinen/tapainen). Onko kellään tietoa kauanko tuollaisella kestää parantua ja missä vaiheessa kannattaa hakeutua leikkaukseen (Googlettaessa tuli hieman epätarkkaa tietoa.) On niin syvällä ja paksu kudos päällä etten voi puhkaista ja hieman se ehti ärtyäkkin kun menin neulalla tökkimään. Ei varsinaisesti satu mutta ahdistaa ja olisi kiva saada jotai helpotusta.
Kommentit (7)
Ihan hyvä muuten mutta mulla on kyllä muijakaveri naamalla istumassa, ei siis siitä johdu.
Av
Meinaatko aftaa?
Käy hakemassa apteekista aftalaastari, maksaa kyllä aika paljon. Jotkut laittaa suolaa, kirvelee ihan sairaasti, kun joskus kokeilin..
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä muuten mutta mulla on kyllä muijakaveri naamalla istumassa, ei siis siitä johdu.
Av
ehkä nyt, mutta oireet on selvät.
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko aftaa?
Käy hakemassa apteekista aftalaastari, maksaa kyllä aika paljon. Jotkut laittaa suolaa, kirvelee ihan sairaasti, kun joskus kokeilin..
Okei, googletin, ja et meinannut. Sori, älä laita suolaa. :D
Ei tule suolaa :'D
Aftoja on kyllä silloin tällöin mutta tää on eka kerta kun tämmönen ilmestyy, ei oo kipeä eikä mitään.
Av
normaali liiallisen suihinotton seuraus. pidä pari viikkoa harrastuksestasi taukoa, niin kyllä se siitä alenee.