Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Gigantit alkavat muuttua Powereiksi

Vierailija
15.07.2026 |

Power kasvattaa verkostoaan kahdella uudella myymälällä kun Ylivieskan ja Kajaanin Gigantti-myymälät siirtyvät elektroniikkaketju Powerille maanantaina 20. heinäkuuta. Molemmat myymälät omistaa perheyritys Kertun Kone. Powerin mukaan kyseessä on jo kymmenes ja yhdestoista kauppiasmyymälä, joka vaihtaa Gigantista Poweriin tänä keväänä. Henkilöstö säilyy ennallaan.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000012142631.html

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei köy niinku mulle. Yksi toimen yritys osti sen osaston missä olin töissä ja mikä oli lopputulos?

Työtehtävät paskottiin täysin! Lopulta muuttui ihan erilaisiksi mitä alunperin oli eli todella inhottavilsi ja tylsiksi. Piti mennä  myös väliaikaisesti toiseen toimipaikkaan,  mutta se olikin pysyvää. Pomo kauhisteli kuinka hyvä palkka mulla oli. Joku 2000€ brutto ja vuosi 2003. 

Otin hatkat. 

Vierailija
2/5 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gigantista meni maku kun huomasin että monet tavarat ei löydy itse kaupasta vaan tulee jostain huitsin nevadasta tilaamalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettei köy niinku mulle. Yksi toimen yritys osti sen osaston missä olin töissä ja mikä oli lopputulos?

Työtehtävät paskottiin täysin! Lopulta muuttui ihan erilaisiksi mitä alunperin oli eli todella inhottavilsi ja tylsiksi. Piti mennä  myös väliaikaisesti toiseen toimipaikkaan,  mutta se olikin pysyvää. Pomo kauhisteli kuinka hyvä palkka mulla oli. Joku 2000€ brutto ja vuosi 2003. 

Otin hatkat. 

Ei tässä ketjussa kysytty sinun urakertomustasi tai palkkaasi.

Vierailija
4/5 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on? Kummassakaan ei tarvitse käydä, koska kokemukseni mukaan asiakaspalvelu on paskaa tuputtamista ja usein ihan suoranaista paskanpuhumista ja valehtelua.

Kannattaisi ennenmmin panostaa siihen, että asiakas haluaisi viettää myymälässä aikaa, eikä tehdä hommia niin että asiakas yrittää selvitä kaupasta mahdollisimman pian ulos.

Vierailija
5/5 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otin hatkat. 

Vuonna 2003 suomalaisen mediaanipalkka oli reilu pari tonnia kuussa. Eli ihan ok liksa siitä että kauluspaita päällä tuputat puhelinliittymiä mummolle jolla on pelkkä lanka puhelin ja tuli ostamaan paristoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi