Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIKSI JOKU EI HALUA TIETÄÄ MIEHENSÄ PETTÄNEEN?

Vierailija
17.02.2006 |

Ystäväni (ei paras sellainen, mutta kuitenkin) sai kuulla toiselta ystävältään miehensä pettäneen. Ystäväni purki tätä minulle ja koko perhe katkaisi välit asian paljastaneen perheeseen. Ystäväni haluaa omien sanojensa mukaan ilman muuta, että ystävät kertovat tällaiset tiedot hänelle, mutta en taida uskoa häntä. Nyt minä satun tietämään, että mies on jälleen työmatkallaan hairahtunut, mutta en todellakaan uskalla tätä kertoa pelossa, että minuunkin katkaistaan välit. Olen vielä tukeakseni antanut ymmärtää, että välien katkaisu oli hyvä juttu... En ainakaan nyt ole enää todellakaan samaa mieltä. En todellakaan aio juttua paljastaa, mutta minua kiinnostaa miksi jotkut eivät halua tietää miehensä harharetkistä, niinkuin ystäväni kohdalla taitaa olla. Ei vain myönnä sitä.

Nimimerkillä Murmeli

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii-in tuo on tuo vaikea puoli. Hyvä asia on se, että suhteemme toimii säännöillä, että kaikki, mitä voit sallia toiselle on itsellekin sallittua. Eli periaatteessa (huom. vain periaatteessa) kumpi vain voisi mennä vieraisiin,mutta se edellyttäisi sitä, että pitäisi hyväksyä toisen tekev' n samoin.

Kyllä jotain muuttuisi. Sen huomaisi käytöksestä ja puheista. Tunnetaan toisemme sen verran hyvin, ettei vain voisi jäädä tällainen asia huomaamatta. Toinen näkisi sen jokatapauksessa ja koska sitä ei olisi itse tunnustanut, olisi se vielä tuplasti enemmän luottamuksen loukkaus. Syrjähyppy särkisi loppujen lopuksi kaiken. Palasista saisi ehkä kasattua jotain, mutta entisensä se ei olisi. Ei seksi tuntemattoman kanssa olisi ikinä elämänsä rakkaan uhraamisen arvoista.

Vierailija
22/40 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyykö miehesi jatkamaan normaalia elämää siitä huolimatta että on kuksinut jotain ohikulkijaa kotiin tullessan ettekä te huomaa mitään eroa miehessänne? Pystytkö sinä tai pikemminkin, pystyisitkö sinä olla kuin mitään ei olisi tapahtunut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni -en tiedä! Sanotaanko vaikka niin, että jos on joskus mua pettänyt, niin on pystynyt ;)

Vierailija
24/40 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Nii-in tuo on tuo vaikea puoli. Hyvä asia on se, että suhteemme toimii säännöillä, että kaikki, mitä voit sallia toiselle on itsellekin sallittua. Eli periaatteessa (huom. vain periaatteessa) kumpi vain voisi mennä vieraisiin,mutta se edellyttäisi sitä, että pitäisi hyväksyä toisen tekev' n samoin.

Kyllä jotain muuttuisi. Sen huomaisi käytöksestä ja puheista. Tunnetaan toisemme sen verran hyvin, ettei vain voisi jäädä tällainen asia huomaamatta. Toinen näkisi sen jokatapauksessa ja koska sitä ei olisi itse tunnustanut, olisi se vielä tuplasti enemmän luottamuksen loukkaus. Syrjähyppy särkisi loppujen lopuksi kaiken. Palasista saisi ehkä kasattua jotain, mutta entisensä se ei olisi. Ei seksi tuntemattoman kanssa olisi ikinä elämänsä rakkaan uhraamisen arvoista.

Vierailija
25/40 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun joku kaunis päivä huomaisin saaneeni jonkun sukupuolitaudin.

Vierailija
26/40 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kun joku kaunis päivä huomaisin saaneeni jonkun sukupuolitaudin.

Vierailija
27/40 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa kaikki on hyvin. Ajatukset välillä hieman harhailee, mutta siihen se jääkin. Tuntuu, että nykyään suhteissa ei edes pidetä uskollisuutta tärkeänä.

Kyllä mä silti haluaisin tietää, jos mies kävisi vieraissa. Haluaisin vieläpä tietää häneltä itseltään. Silloin asiasta voisi vielä puhuakin, jos jostain muualta tuon kuulisin, pakkaisin varmaan miehen kamat ja heittäisin ikkunasta alas.

Vierailija
28/40 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ehkä pidän vielä tärkeämpänä sitä, ettei hyvin toimivaa parisuhdetta pilata kertomalla asioita, jotka loukkaavat, jos ne voi pitää täysin omana tietonaan. Siis olettaen, ettei tämä vastapuolikaan halua sitä pilata.

Vierailija
29/40 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Kai sitä jokainen tekee joskus virheitä, jotkut isompia, jotkut pienempiä. Onhan niitä kaikenlaisia selityksiä pettämiselle...

Vierailija
30/40 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suhde on oikea, eikä sitä halua pilata, niin ei myöskään pompi vieraissa. Ei se pelkkä seksi ole niin upeaa, että kannattaisi hyvä suhde rikkoa.

Vierailija
31/40 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole valmis tekemään tässä suhteessani vielä mitään suuria päätöksiä. En siis ole vielä valmis eroamaan, ja siksi haluan leikkiä, että kaikki on hyvin. Tiedän aika varmasti, että mies pettää. En vain halua saada siitä vielä varmuutta, koska se " pakottaisi" tekemään eropäätöksen ja saisi minut vihaamaan ihmistä, jota edelleen rakastan.

Pikkuhiljaa tämä " salainen tietoisuus" asiasta tekee kyllä varmaankin tehtävänsä joka tapauksessa ja tunteet miestä kohtaan hiipuvat omaan mahdottomuuteensa. Tämä hivuttava epäluulo ja luottamuspula tappaa tunteet, tiedän sen, ja sitten kestän kuulla koko totuuden. Mutta vielä en.

Vierailija
32/40 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka perustuu " LUOTTAMUKSEEN" ja tsiljoonaprosenttiseen seksuaaliseen uskollisuuteen tulee eroamaan.

En tiedä voisinki jatkaa kuin ei mitään, en ole eksynyt vieraisiin sänkyihin vaikka monesti onkin kiusaus ollut melkoinen.

Miehestä en tiedä, ihan mahdollista että on joskus nainut jotakuta toista, mutta en tiedä tai välitäkään tietää.

Se kaikkein hekumallisin rakkaus kannattaa jättää nuoruuteen tai lyhyisiin romansseihin, avioliiton perustaksi se on aivan liian heppoinen.

Vierailija
33/40 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei se ole minulta pois jos mies joskus irrottelee kunhan ei tuo tauteja kotiin tai siitä lapsia liiton ulkopuolelle.

Papilloomavirushan esim. on erittäin salakavala tuliainen miehen seikkailureissulta; jos vaimo saa tartunnan, se voi muhia vuosikausia hänessä ja kehittyä pikkuhiljaa kohdunkaulan syöväksi.

Miehethän eivät missään nimessä tule tällaisia vaaroja ajatelleeksi, kun eivät niistä edes mitään tiedä. Moni pettäminen jää kertomatta omalle vakikumppanille, vaikka nimenomaan pitäisi olla rohkeutta kertoa, jotta kumppani voi itse päättää, haluaako ottaa riskin saada mieheltään taudin.

Siksi naisen pitää itse pitää huolta terveydestään ja oikeudestaan olla saamatta vakaviakin tauteja miehensä au-yhdynnöistä!

Vierailija
34/40 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin on kerran hyvä olla.

Vierailija
35/40 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on hyvä ja rakkaussuhde, ei ole mitään tarvetta juosta vieraissa, ja jos mun mies juoksisi, hänet jättäisin ja heti!! ja minua ei voisi silloin syyttää perheen rikkomisesta, vaan mieshän s e sen olisi rikkonut teoillaan. ei pettämistä pidä antaa anteeksi, se tekee sen taas ja taas muuten. panoja panoja, kunnes sitten sattuu kohdalle rakkaus, ja vaimo kulta, joka on aina niin ymmärtänyt näitä miesten juoksuja jää kun nalli kalliolle! ei toimi meillä, meillä ei ole mitään syytä pettää, ennemmin mut jätetään, kun mua petetään, näin on miehen kanssa sovittu molemmin puolin. USKOLLISUUS JA LUOTTAMUS TÄREKINTÄ RAKKAUTTA!!

ystäväni mies petti, ei myönnä menneensä sänkyyn asti, tästä aikaa noin 1 v. yksi päivä ystäväni sanoi, että hänen olisi pitänyt tämä mies silloin jättää että ihan selvästi miehelle tuli olo, että ei toi minusta oikeesti välitä, ystäväni sanoi, että vaikee selittää, mutta minä ainakin ymmärsin toin pointi, entäs te?

hyvät sisaret, arvoa teille ja lapsille! JÄTÄ PETTÄVÄ PUOLISO!!

Vierailija
36/40 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kulissia siinä on jos ei halua tietää toisen jokaista pikku hairahdusta. Täyttä totta tämä elämä on, jokainen päivä ja tässä ja nyt, ei sitä yks tai kaks syrjähyppyä miksikään muuta.

Jos kerran ollaan onnellisia?

Mä oon luullut että kulissi on sellainen että muille näyttääkseen esitetään onnellisia vaikkei oikeasti voida sietää toisiaan.

Miten voi jollain kokonainen elämä olla yhdestä panosta kiinni? miten se voi olla niin tärkeetä?

Vierailija
37/40 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

suako ei haittais todella että sun miehesi nais tuolla ketä tahansa, vai? voitko puhtain sydämin sanoa näin? jos voit, niin sulta puuttuu omanarvontunne kokonann ja mä olen pahoillani siitä, kenekään ei pitäisi joutua alentumaan noin alas...

Vierailija
38/40 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloinhan homma toimisi hyvin ja olisi reilua kummallekin, jos mies haluaa pettää ja vaimo sen miehelle sallii, mutta miehellä olisi velvollisuus myös kertoa pettämisestään. Kun se vaimon elämä ja terveyden menetys voi oikeasti olla siitä yhdestä panosta kiinni, jos huono tuuri osuu kohdalle.

Jos vaimo itse tietää, ettei pettäminen suhdetta kaada, niin olisihan se viisasta itsesuojelua kertoa tästä periaatteesta miehellekin. Silloin mies mahdollisen hairahduksen tehtyään uskaltaisi reippaana poikana kertoa tapahtuneesta vaimolleen, ja yhdessä pariskunta voi sitten pohtia, olisiko syytä mennä testeihin tarkistuttamaan, onko aviollisen yhteiselon jatkaminen varmasti turvallista vaimolle. - Harmi tietysti, että esim. papilloomavirus ilmeisesti saattaa itää vuosikausiakin ennen kuin kehittyy syöväksi, joten tiedä sitten, miten pian sitä mitkään testit pystyvät havaitsemaan.

Vierailija:

Mitä kulissia siinä on jos ei halua tietää toisen jokaista pikku hairahdusta. Täyttä totta tämä elämä on, jokainen päivä ja tässä ja nyt, ei sitä yks tai kaks syrjähyppyä miksikään muuta.

Miten voi jollain kokonainen elämä olla yhdestä panosta kiinni? miten se voi olla niin tärkeetä?

Vierailija
39/40 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä sen tekemiset tai tekemättä jättämiset arvoani omissa silmissäni muuksi muuta - vaikka muutaman, naissukupuolta kohtaan epäsolidaarisen, av-mamman silmissä muuttaisikin.

Vierailija
40/40 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeaa! Kaikki niin ehdottomia omissa mielipiteissään --- mutta eikös jokainen elä " oikein" omaa elämäänsä; haluten tietää tai olla tietämättä? Kuka on auktoriteetti (varsinkin tässä asiassa) sanomaan, mikä on oikein, mikä väärin?

Sitäpaitsi (sukupuoli)taudin voi saada jo ennen papin aamenta ja tauti voi puhjeta vasta sen jälkeen... Kuinka moni aloittaa suhteensa pyytämällä kaveria käymään testeissä? Syytä ehkä nykyaikana olisi?

Ennen av(i)oliittoa ja lapsiakin on elämää, jopa vilkasta sellaista!?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän