Nyt se sitten teki sen taas, täss seuraukset!
Mies on ennenkin sanonut ulkonäöstäni ikäviä kommentteja, usein muka tajuamatta, että pahoitan mieleni niistä kun muka ei olisi mitään syytä. Pitkään aikaan ei mitään ikävää ollut sanonut, kunnes eilen jotain siihen tapaan että en oikein voi näyttää raikkaalta, koska piirteenä viettävät alaspäin, kuten suu ja posket. Ja ennen kuin sen sanoi niin pohjusti vielä, että älä loukkaannu.
No enpä! Ja erityisen satuttavaksi kommentin tekee se, että minä olen jo pitkään halunnut useammin ja enemmän seksiä kuten mies, joten jos ja kun se tässä tilanteessa sanoo ulkonäöstäni mitään kielteistä, ajattelen puutteessa elämiseni johtuvan väistämättä ulkonäöstäni ainakin osaksi. Sanoinkin miehelle että jos se ei pihtaisi ja saisin vaikka joka päivä seksiä, en olisi suuttunut, mutta tässä tilanteessa en todellakaan voi suuttumukselle ka mielen pahoittamiselle mitään.
Enkä muuten enää seksialoitteita tee. Sitä en sanonut, sen se saa huomata.
Kommentit (25)
Tarkennatko vielä, ettet siis ole kysynyt mitään "miltä näytän?"-tyyppisiä kysymyksiä, joilla naiset usein kalastelevat kohteliaisuuksia?
Yli 13 vuotta. Mies ei varmaan oikeasti ajatellut loukkaavansa, sanoi että kunhan ajatteli ääneen. Kuten nämä jutut yleensäkin menevät. Ja kun huomasi että suutuin, koitti alkaa paikata tilannetta puhumalla lasten kuullen kuinka äiti on hottis tms. mutta en oikein vakuuttunut, eikä koko tilanne ole mikään vitsi, vaan oikeasti kärsin tästä. Etenkin koska seksinpuute. Ap
Eroa. Ei ole tervettä kommentoida toisen ulkoisia piirteitä, varsinkaan sellaisia, joita ei voi itse muuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Tarkennatko vielä, ettet siis ole kysynyt mitään "miltä näytän?"-tyyppisiä kysymyksiä, joilla naiset usein kalastelevat kohteliaisuuksia?
Olen jo vuosia sitten lopettanut kysymästä. Mies kyllä kysyy. Ei kannata kysyä, kun vastaus harvoin miellyttäisi. Toisaalta miedon sanonut kyllä spontaanisti kehujakin. Ongelma on se, että mies ajattelee ääneen kun ei kannattaisi. En toisaalta usko että se pitää minua vastenmielisenä, sitä on niin monesti kaikista noista kommenteista huolimatta vakuutellut jne. Mutta ainakin taustalla on se, että ikääntymiseni vähintäänkin mietityttää sitä ja pahoin pelkään sen vaikuttavan seksihaluihinsa. Vai mistä muusta syystä johtuisi halujen vähentyneen päivittäisestä korkeintaan kahteen kertaan viikossa?! Ap
Teillä ei ole tyydyttävää seksielämää ja mies ihan vain ääneen ajatteli, ettet täytä hänen toiveitaan raikkaan näköisestä naisesta. Ja lasten kuullen...
Onnellisessa parisuhteessa kumpikaan ei loukkaa toista tahallaan henkilökohtaisuuksiin menemällä.
Jos et saa aikaiseksi heittää ukkoa ulos, niin sanot tiukasti, että saa olla viimeinen kerta kun hän suustaan päästää tuollaisia asioita kahdenkesken tai lasten kuullen. Vaadi miestä kunnioittamaan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Yli 13 vuotta. Mies ei varmaan oikeasti ajatellut loukkaavansa, sanoi että kunhan ajatteli ääneen. Kuten nämä jutut yleensäkin menevät. Ja kun huomasi että suutuin, koitti alkaa paikata tilannetta puhumalla lasten kuullen kuinka äiti on hottis tms. mutta en oikein vakuuttunut, eikä koko tilanne ole mikään vitsi, vaan oikeasti kärsin tästä. Etenkin koska seksinpuute. Ap
Siis mitä? Lapsille puhuu, että äiti on hottis?? Ei kyllä kuulosta yhtään hyvältä saati normaalilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jo vuosia sitten lopettanut kysymästä. Mies kyllä kysyy. Ei kannata kysyä, kun vastaus harvoin miellyttäisi. Toisaalta miedon sanonut kyllä spontaanisti kehujakin. Ongelma on se, että mies ajattelee ääneen kun ei kannattaisi. En toisaalta usko että se pitää minua vastenmielisenä, sitä on niin monesti kaikista noista kommenteista huolimatta vakuutellut jne. Mutta ainakin taustalla on se, että ikääntymiseni vähintäänkin mietityttää sitä ja pahoin pelkään sen vaikuttavan seksihaluihinsa. Vai mistä muusta syystä johtuisi halujen vähentyneen päivittäisestä korkeintaan kahteen kertaan viikossa?! Ap
On tuo miehen kommentointi sitten aika outoa. Kysymykselläni hain sitä, että monet naiset tosiaan kyselevät koko ajan, että näytänkö läskiltä ja onko mun perse levinnyt jne, mikä kuulostaa pöljältä ja miehen täytyy älytä vastata niihin siten kuin vastaaja toivoo, olipa totuus mikä hyvänsä. Ja siinä ihan aina ottaa riskin, ettei vastaus miellytä, kun kysyy.
Vaikea on käsittää, miksi mies haluaa tietentahtoen aivan irrallisesti ilmoittaa puolisolleen, että sinulla roikkuu posket. Mitä ihmeen hyvää sellaisella voi saavuttaa? Ei mitään. Kyllähän sen nyt tietää jokainen miltä peilissä näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Teillä ei ole tyydyttävää seksielämää ja mies ihan vain ääneen ajatteli, ettet täytä hänen toiveitaan raikkaan näköisestä naisesta. Ja lasten kuullen...
Onnellisessa parisuhteessa kumpikaan ei loukkaa toista tahallaan henkilökohtaisuuksiin menemällä.
Jos et saa aikaiseksi heittää ukkoa ulos, niin sanot tiukasti, että saa olla viimeinen kerta kun hän suustaan päästää tuollaisia asioita kahdenkesken tai lasten kuullen. Vaadi miestä kunnioittamaan sinua.
No niin mäkin sen kommmentin juurikin otin ja sanoin että saisiko joku raikkaan näköinen nainen sulta joka päivä. Siihen vastasi ettei olisi kiinnostunut jostakusta raikkaasta... Ei muuten sanonut sitä lasten kuullen, lapset olivat läsnä kun koitti paikata tilannetta puhumalla kuinka äiti on hot. Sanoin kyllä, ettei tosiaan enää kommentoi tuollaista. Etenkin kun niin pitkään on onnistunut olemaan mitään tuollaista sanomatta ja on tämä tilanne seksin suhteen,
että minä joudun tyytymään vähempään kuin haluaisin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä? Lapsille puhuu, että äiti on hottis?? Ei kyllä kuulosta yhtään hyvältä saati normaalilta.
Se oli mielestäni vitsailua ja alun perin liittyi johonkin toiseen asiaan, mutta eiköhän mies koittanut minua lepytellä sillä kommentilla. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli mielestäni vitsailua ja alun perin liittyi johonkin toiseen asiaan, mutta eiköhän mies koittanut minua lepytellä sillä kommentilla. Ap
Taidat olla vähän vajaa? Ei lasten kautta tuommosia asioita lepytellä. Ei edes vitsillä.
Mun mies ei ole ikinä mua loukannut ja yhdessä 20v. Kunnioitus on kaiken A ja O suhteessa.
Ap tulee tänne valittamaan miehestään ja puolustelee kuitenkin miestään.
No kun tilannehan on se, että en todellakaan itsekään ajattele näyttäväni "raikkaalta". Joten toisaalta mua ärsyttää, että olen pahoittanut mieleni asiasta josta olen osittain samaa mieltä. Juuri siksi, koska puutteessa eläminen ja se, ettei mies tajunnut olla sanomatta ääneen asiaa, jonka ääneen sanomisesta ei mitään hyvää seuraa. Ap
Olet siis sanonut miehellesi selvästi, että sun ulkonäön kommentointi pitää kertakaikkiaan lopettaa, mutta hän silti jatkaa?
Jos sä saat seksiä pari kertaa viikossa, niin et sä kyllä puutteessa elä. Mä en ole saanut kohta vuoteen ja sitäkin ennen ehkä kerran kahdessa kuussa. Se on puutteessa elämistä. Pari kertaa viikossa seksiä olis taivas.
Voi kyynel sentään. Ota akka itseäsi niskasta kiinni ja lopeta tuollainen vinkuminen. Jos mies kerran ahdistaa noin paljon, niin vaihtoon vain. Varmasti löytyy joku, joka arvostaa sinua.
Vierailija kirjoitti:
Missä näin sanottiin?
Vierailija kirjoitti:
No kuka tuollaista itsesäälissä kiereskelevää akkaa viitsii panna?
Vierailija kirjoitti:
Eroa. Ei ole tervettä kommentoida toisen ulkoisia piirteitä, varsinkaan sellaisia, joita ei voi itse muuttaa.
Niinpä. Onneksi naiset eivät koskaan kommentoi kullin koosta mitään. Siihen on kuitenkin niin helppo vaikuttaa.
Miksi jäät kuuntelemaan tuommosta? Miehen kanssa jaat arjen ja ei siihen kuulu toisen arvostelu. Hyvässä parisuhteessa molemmilla on hyvä olla eikä tarvii miettiä "mitä ilkeää se nyt ajattelee"
Kuinka kauan olette olleet yhdessä?