Onko muita "rikkaita köyhiä" ?
Korjaan vielä alkuun, että en tarkoita rikasta vaan ihan ok toimeentulevaa. Eli, meidän nettotulot on kuukaudesta riippuen 4700-5000 eur ja tiukkaa tekee :( Meillä ei ole mitenkään erityisen isoa asuntolainaa (noin 200 000 €) ja ei muutenkaan isoja autolainoja, vaikka toki pari autoa pihassa pönöttääkin vakuutusmaksuineen !!! Siis miten te muut pihistelette? Mua kyrsii kun kaikki menee mikä tulee. Mistä te muuten tunnistatte hyvin toimeentulevan?
Kommentit (64)
Ap säästää kuukaudessa tonnin plus sijoitustili. Siitähän tulee noin 15 000 e vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Ap säästää kuukaudessa tonnin plus sijoitustili. Siitähän tulee noin 15 000 e vuodessa.
Tuohan on jo aika paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon sun vastakohta. Rahaa on kuin roskaa mutta elelen vaatimattomasti. Tämä siksi että rahaa riittäisi elämän loppuun saakka käymättä enää päivääkään töissä. Eli olen omatoimieläkkeellä.
Olisi kiva kuulla karkealla tasolla ikäsi ja varallisuutesi määrä. Täällä toinen samankaltaista suunnitteleva nelikymppinen, mutta rahaa ei ole riittävästi vielä.
Fiksua, sama unelma, en enää halua kuluttaa. Ihan ok palkkakin on, mutta valinnoistani johtuen (opiskelevia lapsia haluan tukea) en pysty säästämään tarpeeksi haavettani varten ainakaan vielä. Mieheni jakaa unelman, ehkä vielä joskus.
Ja mitenhän se tapahtuu? Kahden taloudessa on kaksi jakamassa kuluja.