Ahdistaa asuntojen hinnat
Rupes taas masentamaan ihan pirusti kun selailin oikotiestä asuntoja Helsingistä. Opiskelen alaa, josta tulen valmistuttuani tienaamaan jotain 4000€ bruttona, työllisyystilanne on tosi hyvä. Ongelma on se, että olen sinkku ja tulen olemaan loppuikäni, en halua asua kenenkään muun kanssa, piste. Onko mulla mitään mahdollisuutta pystyä kustantamaan joskus kiva kaksio ok-alueelta Helsingissä, yksin? Tekemieni laskutoimitusten perusteella näyttää tulevaisuuteni aika synkältä :(
Kommentit (142)
Vierailija kirjoitti:
Minä ajattelin myydä asunnon Tampereella ja lähteä elämään herroiksi johonkin pikkukylään (työ tämän sallii). Miksi ihmeessä nykyaikana pitäisi olla jumissa ylihinnoitelluissa "kasvukeskuksissa", joissa ei kasva kuin kansan velkaantumisaste? Muuttakaa maalle - sieltä pääsee nykyään halvalla matkoille.
Mä taas pidän kaupungin hulinasta :) Mut olishan tuokin tietysti kiehtova vaihtoehto vaikka minua alkais kyllä kyrpiä ne kauppa- ja työmatkat :P
-AP
Sijoita, tutki osakemarkkinoita ja sijoita. Pienen pääoman voi saada hyvinkin poikimaan.