Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiitos Heikki Salmela, meni Hese boikottiin tältä istumalta!

Vierailija
29.02.2016 |

Olin töistä tullessa jo bussissa ja aikeena mennä Heselle hakemaan sapuskaa, kun satuin kännykästä selaamaan tämän päivän uutiset. Niinpä en sitten mennytkään enkä jatkossakaan enää mene. Kyllä oli lähigrillin hampparit muutenkin herkullisempia, vaikka sinne piti pyörähtää pitempi matka!

Kommentit (251)

Vierailija
101/251 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Hessu on vähän hassu. Naukuu lisää työaikaa, mutta Hesburger tarjoaa kuitenkin VAIN OSA-AIKATÖITÄ. Kuinkahan moni heseläinen saa tehdä yli 35 tuntia viikossa?

https://www2.hesburger.fi/rekrytointi/tyohakemus

Vierailija
102/251 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selasin vain ensimmäisen sivun mutta osa-aikaista työtä siellä myydään näille rahanahneille ja laiskoille burgerinvääntäjille. Kuinkahan montaa osa-aikaista työtä sitä saisi vääntää yhtä aikaa jotta olisi varaa asua ja elää esim. pääkaupunkiseudulla, jos herra Hesburger saisi itse sanella palkan työntekijöilleen.

* täytyy korjata itseään sen verran että "seuraava" sivu olikin jo henkilötietojen täyttöä. Eli pelkkää osa-aikaista tarjolla.

mitäs se työttömyyskorvaus on?! N. 500e ja luultavasti silläkin pääkaupunkiseudulla elää kun ei nälkäkuolemia ole Hesarissa ollut.

Itse teen osa-aikaista työtä Turussa ja saan 800e

Työttömyyskorvauksen päälle saa ansaita 300e kuussa ilman että se vaikuttaa luulis että ihmisiä kiinostais tehdä muutamana viikonloppuna töitä että sais hiukan extraa, mutta ei sit ilmeisesti.

Ja maksat tuosta itse (yksin) asumisen?

Sitä mä vaan aina ihmettelen, että jos on pienituloinen, niin miksi pitää saada asua yksin? Iso osa pärjäisi hyvin pienilläkin tuloilla, mut jokaisen pitäis saada asua yksin vuokrayksiössään/ kaksiossaan. Vielä 70- luvulla ja 80 - luvullakin ( ei siis kovin kauan aikaa sitten) asuttiin paljon ahtaammin. Ja nyt se on jokin perusoikeus, että saa asua yksin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/251 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkevät ihmiset eivät syö mitään Hesburgerin lihottavaa ja epäterveellistä "pikaruoka " höttömöttöä : se bröhistyttää vaan jo muutenkin lihavuuteen taipuvaista kansaa.

Olemme pian lähes kaikki vaikeasti liikkuvia rasvavalaita kaikki tyynni , suuntaus on nähtävissä .

Hoikat, tai edes normaalikokoiset ja näköiset alkavat olla harvinaisia.

Aika harva Hesburgerissa tai muissa vastaavissa käy päivittäin. Meillä se on ollut sellainen satunnainen herkuttelu, esimerkiski ostosreissun yhteydessä. Ollaan käyty pari kertaa kuukaudessa. Mutta jatkossa käydään jossain muualla.

Vierailija
104/251 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jos saat palkkaa 800e niin saat varmaan myös asumistukea, mutt et tietenkään muistanut sitä mainita:)

Pitääkö veronmaksajien maksaa siis voittoa tuottavien yritysten työntekijöiden asumiskulut? Tässä kuviossa ei siis mielestäsi ole mitään vikaa? Huh.

Meinaatko että työantajan pitää maksaa osa-aikaisille omat asunnot vai?:))))

Eli heti yrittäjä ei saa siis tienata ilman että kouluttamaton duunari ei huuda itselleen siitä kakusta ensimmäistä palasta.

Työnantaja maksaa sinulle jo sairaslomasi, kesälomasi, talvilomasi, vakuutuksesi, eläkkeesi ja sinä meinaat että asuntokin pitäis vielä maksaa kun jaksaa pihviä käännellä perjantai ja lauantaiyönä muutaman tunnin?! Ei jumalauta, kuka tässä ahne oli??

Voi herrajumala sentään, mistä taikaseinästä se asuminen sitten maksetaan, täällä kun ei taivasalla tarkene? Miksi mennä pihviä osa-aikaisena kääntämään, kun asua ja syödäkin on pakko?

Lasketaan vaan palkkoja ja leikataan, ja maksetaan kaikille asumistukea! Sillähän se talous korjataan. Ja lihotetaan verovaroin asuntosijoittajien lompakoita.

Voi helvetti, ei burgerin teosta voi maksaa insinöörin palkkaa, kun nyt jo porukka pora hesen hinnoista!

Mistä taikaseinästä sä luulet että se nyt maksetaan kun makaat kotona?! Kaikki mitä itse tienaat vähentää valtion kuluja, ymmärrätkö!! Et vissiin kun pitäis saada asunto ja kolme tonnia palkkaa että teet töitä joka toinen päivä pari tuntia.

Vierailija
105/251 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selasin vain ensimmäisen sivun mutta osa-aikaista työtä siellä myydään näille rahanahneille ja laiskoille burgerinvääntäjille. Kuinkahan montaa osa-aikaista työtä sitä saisi vääntää yhtä aikaa jotta olisi varaa asua ja elää esim. pääkaupunkiseudulla, jos herra Hesburger saisi itse sanella palkan työntekijöilleen.

* täytyy korjata itseään sen verran että "seuraava" sivu olikin jo henkilötietojen täyttöä. Eli pelkkää osa-aikaista tarjolla.

mitäs se työttömyyskorvaus on?! N. 500e ja luultavasti silläkin pääkaupunkiseudulla elää kun ei nälkäkuolemia ole Hesarissa ollut.

Työttömyyskorvauksen päälle saa ansaita 300e kuussa ilman että se vaikuttaa luulis että ihmisiä kiinostais tehdä muutamana viikonloppuna töitä että sais hiukan extraa, mutta ei sit ilmeisesti.

Tämä "ei kiinnosta" sen takia, kun jos teet töitä sun pitää pahimmassa tapauksessa odottaa seuraavan kuun loppuun palkkaa ja palkkakuittia ennen kun voi laittaa päivärahan jatkohakemuksen ja sen käsittely kestää taas muutaman viikon. Siinei paljoo se 300 lämmitä kun ne rahat tulee vasta sitten kun laskut on jo erääntyneet. Mielellään tekisin kyllä edes osa-aikaista jos se ei nakkais raha-asioita ja aikatauluja vituiksi.

Vierailija
106/251 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä mä vaan aina ihmettelen, että jos on pienituloinen, niin miksi pitää saada asua yksin? Iso osa pärjäisi hyvin pienilläkin tuloilla, mut jokaisen pitäis saada asua yksin vuokrayksiössään/ kaksiossaan. Vielä 70- luvulla ja 80 - luvullakin ( ei siis kovin kauan aikaa sitten) asuttiin paljon ahtaammin. Ja nyt se on jokin perusoikeus, että saa asua yksin...

Minusta aikuiseen elämään kuuluu halutessaan yksin asuminen ja palkan kuuluisi olla sellainen ihan kaikissa töissä, että sillä saisi kustannettua oman yksiön/kaksion ihan perustyölläkin. Ikävä kyllä, esimerkiksi pääkaupunkiseudulla vuokrat ovat niin korkeita, että vaikka tienaisi ihan kohtuullisesti niin alkaa olla vaikeuksia maksaa vuokraa ja myös lähiöiden vuokrat ovat järkyttävän korkeat. Ainoa poikkeus Helsingin kaupungin vuokra-asunnot, joiden saaminen on erittäin vaikeaa. Itse olen asunut soluasunnoissa 26-vuotiaaksi asti ja kyllä olettaisi, että kolmekymppisenä olisi ihan kohtuullista asua yksin. Juuri tuolla "miksi pitää asua yksin" oikein ylläpidetään korkeita vuokria, ihan kuin se olisi jotenkin normaalia, että vuokraa ei kuuluisikaan saada yksin maksetuksi.

Vierailija
107/251 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tule minun kanssani asumaan sitten. 

t. mt-ongelmainen joka ei miestäkään saa

Vierailija
108/251 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan parasta aaveeta, työnantajan pitäis siis maksaa OSA-AIKAISELLE joka tekee muutaman tunnin viikossa, hänen asumiskulunsa, jotka ovat tottakai Helsingin keskustassa 1200 euroa koska kauempaa ei voi käydä töissä ja autoon ei ole varaa. Pitäisikö työnantajan kustantaa työntekijälle myös auto? Ja bensakortti? Miten olis ruokakassi ovelle joka perjantai, kun töissä on varmaan niin raskasta ettei jaksa enää sen jälkeen kaupassa käydä..

Vierailija
109/251 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkoja tässänyt ei olla nostamassa suinkaan. Kuukausipalkalliset tekee samaan rahaan enemmän tunteja. Tuntipalkkaisilta jollain muilla keinoin vähennetään.

Vierailija
110/251 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kaikki vaan peruskoulupohjalta nakkikiskalle duuniin, kumma on jos ei Suomi ala nousta!

Vierailija
111/251 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi voi, jotkut johtaa ja nostaa kovaa palkkaa. Jotkut haluavat hyvän palkan ilman mitään koulutusta.

Olipas hyvä argumentti nimenomaan tässä tapauksessa, jossa se kovaa palkkaa nauttiva johtaja johtaa kansakoulu pohjalta :)

Vierailija
112/251 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta aikuiseen elämään kuuluu halutessaan yksin asuminen ja palkan kuuluisi olla sellainen ihan kaikissa töissä, että sillä saisi kustannettua oman yksiön/kaksion ihan perustyölläkin. Ikävä kyllä, esimerkiksi pääkaupunkiseudulla vuokrat ovat niin korkeita, että vaikka tienaisi ihan kohtuullisesti niin alkaa olla vaikeuksia maksaa vuokraa ja myös lähiöiden vuokrat ovat järkyttävän korkeat. Ainoa poikkeus Helsingin kaupungin vuokra-asunnot, joiden saaminen on erittäin vaikeaa. Itse olen asunut soluasunnoissa 26-vuotiaaksi asti ja kyllä olettaisi, että kolmekymppisenä olisi ihan kohtuullista asua yksin. Juuri tuolla "miksi pitää asua yksin" oikein ylläpidetään korkeita vuokria, ihan kuin se olisi jotenkin normaalia, että vuokraa ei kuuluisikaan saada yksin maksetuksi.

Juu olis se käytännössä hienoa jos joka palkalla pystyisi ostamaan oman asunnon mutta mieti kuinka paljon hampurilaisen pitäis silloin maksaa ja kuinka paljon niitä pitäisi myydä.. Ei siis ole mahdollista että minimi palkka olis 2000 euroa kun verottaja käy myös yrittäjän lompakolla..

Vierailija
113/251 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseinen hesen omistaja tahkoo suuria voittoja sekä nostaa huippupalkkaa. Itse on kuitenkin valmis maksamaan palkkaorjillensa peräti 8 € tuntipalkkaa. Itkee sitten julkisuudessa kun ei suomalaisille työt kelpaa ja miten laiskoja ihmisiä täällä on. Voi voi. Ihan oikein kaikille ahneille yrittäjille, menkää itse lihavaa persettänne laihduttamaan sinne tiskin taakse orjapalkalla.

Olen hesessä töissä ja mun tuntipalkka ilman koulutusta on 10,80e siihen päälle ilta- ja yölisät sekä lauantai että sunnuntailisät.

Käteen jää kuukaudessa 1400-1600e enkä minä orjaksi itseäni tunne. Mukava paikka, mukavat työkaverit, ihan tyytyväinen ole ollut. On tuo kuitenkin enemmän kuin työkkärin tuki ja saan siihen vielä päälle työterveyshuollon sekä palkalliset lomat.

Ihanko se Hesen omistaja siellä paniikissa kirjoittelee? Opettele edes valehtelemaan paremmin. Tiedät että maine meni jo. Sosiaalinen media on se, joka määrää.

Vierailija
114/251 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tule minun kanssani asumaan sitten. 

t. mt-ongelmainen joka ei miestäkään saa

Eikö löydy toista mt - ongelmaista asumaan kanssasi? Voisitte puida ongelmianne yhdessä..

Vierailija
115/251 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jos saat palkkaa 800e niin saat varmaan myös asumistukea, mutt et tietenkään muistanut sitä mainita:)

Pitääkö veronmaksajien maksaa siis voittoa tuottavien yritysten työntekijöiden asumiskulut? Tässä kuviossa ei siis mielestäsi ole mitään vikaa? Huh.

Meinaatko että työantajan pitää maksaa osa-aikaisille omat asunnot vai?:))))

Eli heti yrittäjä ei saa siis tienata ilman että kouluttamaton duunari ei huuda itselleen siitä kakusta ensimmäistä palasta.

Työnantaja maksaa sinulle jo sairaslomasi, kesälomasi, talvilomasi, vakuutuksesi, eläkkeesi ja sinä meinaat että asuntokin pitäis vielä maksaa kun jaksaa pihviä käännellä perjantai ja lauantaiyönä muutaman tunnin?! Ei jumalauta, kuka tässä ahne oli??

No näinhän se on että työnantaja maksaa työntekijän kulut ja asiakas maksaa työnantajan kulut.

Mutta kun asiakas ei kohta enää maksa niin suurta hintaa mikä tuotteelle/palvelulle pitää laittaa jos työntekijä alkaa vaatimaan liikaa.

Vierailija
116/251 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olette kyllä ihmiset ihan hakoteillä. Heikki puhuu helvetin kovaa ja hyvää asiaa. Täytyy tehdä enemmän töitä, näin se totuus tällä hetkellä menee. Te nyt vihoittelette Heselle kun se tyyppi on rikas, mut se aloitti ihan tyhjästä ja on tehnyt viisikymmentä vuotta kovaa duunia. Nyt haukutte Heikkiä ihan suotta, vaikka ei hampurilaisista tykkäisikään.

Vierailija
117/251 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi varmasti kiva juttu, jos kaikki aikuisena saisivat asua kuten hyvältä tuntuu.

Pääkaupunkiseudun vuokrat ovat korkeita siksi, että kysyntä yksiöille ja kaksioille on suurempaa kuin niiden tarjonta. Ja tarjonta on vähäistä siksi, että keskustapuolue ei halua helpottaa tonttien tarjontaa ( valtio ja kaupungit omistavat täällä paljon maata) Jos tontteja tarjottaisiin rakennuttajille huomattavasti nykyistä enemmän ja sallittaisiin vain yksiöiden ja kaksioiden rakentaminen isoille alueille, niin maaltamuutto ja maaseutukaupungeista muutto kiihtyisi ennen näkemättömiin mittasuhteisiin. Muun Suomen asuntovarallisuuden arvo romahtaisi nopeammin kuin se tapahtuu nyt. Nuoret kaikkoaisivat lähes täysin isoilta alueilta Suomesta ja se johtaisi ongelmiin. Tämän keskustapuolue haluaa estää, koska kuka sitten niitä pöljiä enää olisi äänestämässä, kun kaikki olisivat kaupungeissa pk- seudulla, Turussa ja Tampereella?

Onneksi minä olen itse omistusasunnossa Helsingissä ja seurailen tätä suurella mielenkiinnolla. Fiksuja ja ihmisille hyviä päätöksiä ei voida tehdä, kun pitää pysyä vallassa... Kokoomuksen kannattajat taas ei asu vuokralla, joten niitä ei tää ongelma kiinnosta.

Vierailija
118/251 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikken pikaruokaa yleensä edes syö niin tämän kunniaksi pitänee käydä Hesessä. Ei moni tohdi täällä kommarilandiassa sanoa totuutta ääneen kun sossupummit alkaa huutaa, mutta Heikillä näköjään on pokkaa.

Vierailija
119/251 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nakki napsahtaa.. kohta katki..

Kuten typerässä Siwa-mainoksessa "hullunkiiltosilmissämuija" katkaisee kurkun..

Vierailija
120/251 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ihan kauheaa vaatia ihmistä tekemään työtä, eihän se nyt käy laatuun kun pitäis saada maata sohvalla ja rutista kuinka rikkaat yrittäjät on perseestä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme