Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiitos Heikki Salmela, meni Hese boikottiin tältä istumalta!

Vierailija
29.02.2016 |

Olin töistä tullessa jo bussissa ja aikeena mennä Heselle hakemaan sapuskaa, kun satuin kännykästä selaamaan tämän päivän uutiset. Niinpä en sitten mennytkään enkä jatkossakaan enää mene. Kyllä oli lähigrillin hampparit muutenkin herkullisempia, vaikka sinne piti pyörähtää pitempi matka!

Kommentit (251)

Vierailija
61/251 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja itse lisään Hesessä syömistä entisestään. Ja tiedättekö mitä? Minä käyn töissä, joten minulla on varaa siihen. 

Ei kai hyvätuloiset mitään roskaruokaa vedä napaan, vaan ovat fiksumpia? Mutta ok, jos sinun mätöilläsi pysyy heset pystyssä. Onkohan tuon haluamalla palkkatasolla omilla työntekijöillä varaa syödä tuon hintaisia aterioita?

Mitä sä luulet että palkka on? Kuule meillä syö ihan työrtömätkin silloin tällöin, ja tästä saa ihan ok palkan! Miksi valitat jos sulla ek ole hajuakaan palskasta?

Kai sä tajusit, että se teidän pomo haluais laskea teidän palkkoja ja teettää teillä 45 tunnin työviikkoja? Sen mielestä te ette tee tarpeeksi töitä ja saatte ihan liikaa palkkaa. Eli sen mielestä te olette laiskoja :) Teidän onneksi se teidän pomo ei saa yksin päättää näistä asioista. Muutoin te todellakin vaan katsoisitte kun muut syö, itsellänne ei moiseen ylellisyyteen olis rahaa.

Mulla on tuntipalkka, joka minuutista saan rahaa. pyysin jo linkkiä siihen uutiseen missä halusi laskea palkkoja?! Mä teen miellelläni kaikki työtunnit mitä mulle annetaan, se näkyy tilipussissa:)

Kuinkapaljon Heseläiset yleensä saa listaan tunteja?

Kyllä mä saan säännöllisesti n. 30h/ viikko, ja usein vielä soitetaan ja kysytään turaanko sairaslomaa tai talvilomaa. Osa näistä on yötunteja ja osa viikonloppu tunteja eli lisät tulee vielä palkan päälle.

Käteen saan vaihdellen 1200-1400e. Mitään koulutusta mulla ei ole, aloitin viime elokuussa.

Vierailija
62/251 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaa! Onneksi meillä on kaksi Heseä. Ei tarvitse lähettää rahaa ulkomaille. Hese on kotimainen. Kun lukee näitä siipiveikkojen kirjoituksia niin alan tajuta, että totuus osuu oikeisiin ihmisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/251 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himputti kun suomalaiset ei haluu ilmaseksi tehä mulle töitä...

Vierailija
64/251 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Lähihesessä joutui odottamaan yli puoli tuntia, eikä edes pitkä jono sisällä mutta autokaista ilmeisesti palvellaan jostain syystä aina ensin. En ole käynyt siinä enää koskaan, hitaan palvelun vuoksi.  Siellä on autokaista ja useimmiten vuorossa kaksi tekijää, taukojen aikana yksi hoitaa sekä autokaistan että sisällä jonottajat. En ole ainoa, joka ko. hesessä ei enää käy, koska pikaruokaa saa odottaa kauemmin kuin hyvän ravintolan pihviä. [/quote]

Et enää koskaan käy siellä mutta silti tiedät edelleen miehityksen vuoroissa :D :D :D

Vierailija
65/251 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palkkaisi vaan edes itse lisään työntekijöitä. Mutta ei, pitäisi saada ilmaista vaan tai korkeintaan 2 euroa tunti! Äijä elää menneisyydessä, eikä vaivaudu miettimään, millä ihmiset hänen tuotteitaan ostavat.

Juurikin näin :D Huvittavaa lukea ukon besserwisseröintiä kun omassa ketjussa pidetään ravintoloissa aina minimimiehitystä niin että pahimpaan ruuhka-aikaankin keittiössä häärää yksi harjoittelija ja kassalla yksi vuorotellen päivystää kassalla, autokaistalla ja vie jokaisen asiakkaan välissä tilauksia pöytiin. Palkka huikeat 7,5 euroa tunnilta. Hinnat silti kalliimmat kuin muissa pikaruokaloissa. 

Lähihesessä joutui odottamaan yli puoli tuntia, eikä edes pitkä jono sisällä mutta autokaista ilmeisesti palvellaan jostain syystä aina ensin. En ole käynyt siinä enää koskaan, hitaan palvelun vuoksi.  Siellä on autokaista ja useimmiten vuorossa kaksi tekijää, taukojen aikana yksi hoitaa sekä autokaistan että sisällä jonottajat. En ole ainoa, joka ko. hesessä ei enää käy, koska pikaruokaa saa odottaa kauemmin kuin hyvän ravintolan pihviä. 

En yleensä käy Hesburgerissa ala-arvoisen ruoan ja palvelun vuoksi, mutta silloin harvoin kun erehdyn sinne paremman puutteessa purjehtimaan niin palvelu on kyllä hävyttömän hidasta. Kun on ensin itse jonottanut puoli tuntia kassalle, lähtee myyjä mitään sanomatta viemään tilauksia pöytiin ja pönötät sitten siinä odottamassa kymmenen minuuttia, että saat tilauksesi sanottua. Seuraavaksi toooodella hitaasti saat ateriasta pelkän juoman ja hampurilaisen TAI ranskalaiset ja tympääntynyt myyjä toteaa, että ranskalaiset/hampurilainen  tuodaan pöytään. Yleensä vartin päästä, kun olet jo syönyt sen toisen ateriapuoliskon. Jostain syystä vastavalmistunut hampurilainen/ranskalaiset ovat aina kylmiä. Tämä toistuu aivan jokaisessa Hesburgerissa huolimatta paikkakunnasta tai kaupungista. Miksi mäkkärissä ja burger kingissä palvelu pelaa niin paljon paremmin? 

Vierailija
66/251 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti kaikki alle 20 euroa tunti on orjatyötä:)) ei jumalauta missä me vielä ollaankaan kun kaikki makaa perse homeessa kotona ja ei suostu sitä liikuttaan muuta 3000 euron palkalla.

Työttömyyskorvaus pois ja heti ni saadaan laiskojen perseet ylös sohvalta tai vastaavasti ainakin pienemmiksi kun rahaa ruokaan ei tuu ovista ja ikkunoista:)

Jos työttömiä on 245 000 ja vapaita työpaikkoja 20 000-30 000 niin miten kuvittelet kaikkien työttömien vain nousevan sohvalta ja menevän töihin? Samoin voisit selittää, että miten se Salmelan haluama 45 tunnin työviikko lisäisi työpaikkoja? Eikö se pikemminkin vähentäisi niitä.

Kun työttömyystukea ei enää makseta voi valtio/kunnat sijoittaa tämän kulun luomalla uusia työpaikkoja. Loput voi sitten hakea fattasta muutaman satasen jos työ ei vieläkään maistu!

On se nyt perseestä että työtön vaatii parinkympin tunti palkkaa ennen kuin perseensä nostaa. Ilmaisrahan jakelu sais loppua ja vaikka vittu ojaa kaivamaan millä tienaa tuon nykyisen korvauksen. Miksi helvetissä pitäis antaa ilmaseks rahaa kun muutenkin ollaan veloissa korviaan myöten.

Kai sä tiedät että tässä maassa on jo yrittäjiä jotka kaivavat ojia? Miksi sä haluat viedä heidän hommansa pistämällä työttömät tekemään ne hommat ilmaiseksi? Mikä järki tuossa olis? Pistetään työttömiä tekemään hommia joista aiemmin on maksettu jollekulle palkkaa ja josta palkasta on maksettu veroja. Mitä se irtisanottu sitten tekee, menee kaivamaan sitä samaa ojaa työkkärikorvauksella? 

Tähän maahan tarvitaan ihan oikeita työpaikkoja, ei mitään työkkärikorvausorjatyövoimaa. Sun metodilla tässä maassa on kohta vain työkkäriorjia eikä niitä oikeita veronmaksajia.

Ja aina kannattaa muistaa se, että myös sun tilalle voidaan ottaa joku halvempi työntekijä työkkäristä. Joku joka tekee sun hommas sillä 9€ korvauksella.

Vierailija
67/251 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä porukka huutaa oikeutta työläisille suu vaahdossa ja vannoo, ettei ikinä enää käy Hesessä - antaa mennä muutama päivä niin siellä sitä taas jonotellaan burgereita.

Vierailija
68/251 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja itse lisään Hesessä syömistä entisestään. Ja tiedättekö mitä? Minä käyn töissä, joten minulla on varaa siihen. 

Ei kai hyvätuloiset mitään roskaruokaa vedä napaan, vaan ovat fiksumpia? Mutta ok, jos sinun mätöilläsi pysyy heset pystyssä. Onkohan tuon haluamalla palkkatasolla omilla työntekijöillä varaa syödä tuon hintaisia aterioita?

Mitä sä luulet että palkka on? Kuule meillä syö ihan työrtömätkin silloin tällöin, ja tästä saa ihan ok palkan! Miksi valitat jos sulla ek ole hajuakaan palskasta?

Kai sä tajusit, että se teidän pomo haluais laskea teidän palkkoja ja teettää teillä 45 tunnin työviikkoja? Sen mielestä te ette tee tarpeeksi töitä ja saatte ihan liikaa palkkaa. Eli sen mielestä te olette laiskoja :) Teidän onneksi se teidän pomo ei saa yksin päättää näistä asioista. Muutoin te todellakin vaan katsoisitte kun muut syö, itsellänne ei moiseen ylellisyyteen olis rahaa.

Mulla on tuntipalkka, joka minuutista saan rahaa. pyysin jo linkkiä siihen uutiseen missä halusi laskea palkkoja?! Mä teen miellelläni kaikki työtunnit mitä mulle annetaan, se näkyy tilipussissa:)

Et tainnut yhtään ymmärtää. Sinun halutaan olevan töissä 45h ja palkka maksetaan edelleen 37,5h:sta. En tiedä miten se hesellä edes toimisi kun on tuntipalkkalaiset, mut toivotaan ettei se ole tulevaisuutta.

Vierailija
69/251 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Boikottiin täältäkin!

Vierailija
70/251 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palkkaisi vaan edes itse lisään työntekijöitä. Mutta ei, pitäisi saada ilmaista vaan tai korkeintaan 2 euroa tunti! Äijä elää menneisyydessä, eikä vaivaudu miettimään, millä ihmiset hänen tuotteitaan ostavat.

Juurikin näin :D Huvittavaa lukea ukon besserwisseröintiä kun omassa ketjussa pidetään ravintoloissa aina minimimiehitystä niin että pahimpaan ruuhka-aikaankin keittiössä häärää yksi harjoittelija ja kassalla yksi vuorotellen päivystää kassalla, autokaistalla ja vie jokaisen asiakkaan välissä tilauksia pöytiin. Palkka huikeat 7,5 euroa tunnilta. Hinnat silti kalliimmat kuin muissa pikaruokaloissa. 

Ja mikähän on tämä hese? Ja hiukan faktaa tuosta palkasta olis jees jos löytyy..

http://kampanjapalvelu.fi/epam/maravates/palkat2.aspx PAMin taulukon mukaan 0-2 vuoden työkokemuksella tuntipalkka on 9,96 euroa. Tästä maksetaan 80% muistaakseni ensimmäisen 500 työtunnin ajan, eli palkka on n. 7,9 euroa tuon aikaa. Korkeimmallakin kokemustasolla ja palkkaluokalla palkka on vain 12,14 euroa tunnilta. Jos oletetaan että vuoden hesburgerissa työskennellyt 20-vuotias ylioppilas saa tuollaiset 10,04 euroa tunnilta ja tunteja on keskimäärin 30 viikossa (todella optimistinen arvio) mahdollisilla muutamilla iltavuoroilla (joihin tulee 1,05 euroa lisää normituntipalkkaan), käteen jää bruttona suurin piirtein 1300 euroa josta lähtee vielä verot. Kyllähän tuo on iso summa kotona asuvalle teinille, mutta ei sillä kukaan muu pärjää. Hra. Hesburger voisi itse lisätä työntekijöidensä tunteja, mutta sehän tulisi kalliiksi. 

Kun olin kassalla töissä lukiosta valmistuttua, käteen jäi yleensä 800-1000 euroa kuussa koska tunteja annettiin maksimissaan 25-30. Sai sillä juuri ja juuri vuokran maksettua mutta ei kyllä enempää. 

Kyllä tuo palkkaus hiukan suurempi on, jos vaikka käyt Googlella katsomassa Hesburger palkat niin ihan normaali kaupan alan palkka.

Jos sinulla ei ole mitään koulutusta niin mikä palkka sinusta olisi harjoittelujaksolle hyvä? (3kk)

Lisäksi monet heset ovat auki 24h ja öisin niistä saa hyvin lisää palkkaa.

jos saat palkkaa 800e niin saat varmaan myös asumistukea, mutt et tietenkään muistanut sitä mainita:)

Vierailija
71/251 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos saat palkkaa 800e niin saat varmaan myös asumistukea, mutt et tietenkään muistanut sitä mainita:)

Pitääkö veronmaksajien maksaa siis voittoa tuottavien yritysten työntekijöiden asumiskulut? Tässä kuviossa ei siis mielestäsi ole mitään vikaa? Huh.

Vierailija
72/251 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www2.hesburger.fi/rekrytointi/tyohakemus

Selasin vain ensimmäisen sivun mutta osa-aikaista työtä siellä myydään näille rahanahneille ja laiskoille burgerinvääntäjille. Kuinkahan montaa osa-aikaista työtä sitä saisi vääntää yhtä aikaa jotta olisi varaa asua ja elää esim. pääkaupunkiseudulla, jos herra Hesburger saisi itse sanella palkan työntekijöilleen.

Vierailija
73/251 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www2.hesburger.fi/rekrytointi/tyohakemus

Selasin vain ensimmäisen sivun mutta osa-aikaista työtä siellä myydään näille rahanahneille ja laiskoille burgerinvääntäjille. Kuinkahan montaa osa-aikaista työtä sitä saisi vääntää yhtä aikaa jotta olisi varaa asua ja elää esim. pääkaupunkiseudulla, jos herra Hesburger saisi itse sanella palkan työntekijöilleen.

* täytyy korjata itseään sen verran että "seuraava" sivu olikin jo henkilötietojen täyttöä. Eli pelkkää osa-aikaista tarjolla.

Vierailija
74/251 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boikotti ei ole se että kerran jättää hampurilaisen ostamatta;) naurettavaa tällainen "nyt meni boikottiin" jeesustelu, ne jotka sitä julistaa joutuu varmaan syömään kynsiä ja sadevettä kun kaikki muu on jo jeesusteltu syystä jos mistäkin boikottiin BOIKOTTIIN!!

Vierailija
75/251 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko joku muka rehellisesti väittää, että Suomalaiset on jotenkin ahkeraa ja toimeliasta väkeä. Ihan oikeasti jos rehellisesti mietitään.

Vierailija
76/251 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 15 prosenttia suomalaisista ei miettisi sitä, miten tukiaiset optimoidaan niin säästäisimme 30% tukiaisista. niin ei saasanoa ääneen sillä BOIKOTTI!!!!!

Vierailija
77/251 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000000810841.html

Näin kompuroitiin Kuopiossa 2014: Kiitoskukat erinomaiselle Emmalle, mutta nauretulle vanhalle miehelle ei varmaan edes pahoiteltu törkyilyään.

Väärinkäsitys, yksittäistapaus, otamme opiksemme mussunmuu. Ei auta falskit sopertelut enää kun on pee jo housuissa ja tuulettimessa. Ihan oikein tuo tapaus siis heti käsitettiin, ei ole paljon virhemarginaalia saati tulkinnanvaraa.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013080917348931_uu.shtml

Mummot nurin Turussa 2013. Hölökunta omassa "laa laa, en tajua mitään tosielämästä tai mitään ylimääräistä, koskei siitä lue mitään sopparissa, eikä mulle makseta siitä ja silleen" -kuplassaan. Jäätävää toimintaa, vaikka jääpalat loppu. Mahdettiinko tällöinkin vielä kikatella 92v vanhukselle.

Julkisuutta saamattomia vastaavia tapauksia varmaan enemmänkin..

Vierailija
78/251 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti kaikki alle 20 euroa tunti on orjatyötä:)) ei jumalauta missä me vielä ollaankaan kun kaikki makaa perse homeessa kotona ja ei suostu sitä liikuttaan muuta 3000 euron palkalla.

Työttömyyskorvaus pois ja heti ni saadaan laiskojen perseet ylös sohvalta tai vastaavasti ainakin pienemmiksi kun rahaa ruokaan ei tuu ovista ja ikkunoista:)

Jos työttömiä on 245 000 ja vapaita työpaikkoja 20 000-30 000 niin miten kuvittelet kaikkien työttömien vain nousevan sohvalta ja menevän töihin? Samoin voisit selittää, että miten se Salmelan haluama 45 tunnin työviikko lisäisi työpaikkoja? Eikö se pikemminkin vähentäisi niitä.

Kun työttömyystukea ei enää makseta voi valtio/kunnat sijoittaa tämän kulun luomalla uusia työpaikkoja. Loput voi sitten hakea fattasta muutaman satasen jos työ ei vieläkään maistu!

On se nyt perseestä että työtön vaatii parinkympin tunti palkkaa ennen kuin perseensä nostaa. Ilmaisrahan jakelu sais loppua ja vaikka vittu ojaa kaivamaan millä tienaa tuon nykyisen korvauksen. Miksi helvetissä pitäis antaa ilmaseks rahaa kun muutenkin ollaan veloissa korviaan myöten.

Suomalaiset yritykset tekee parempaa tulosta ja maksaa omistajilleen enmmän osinkoa kuin koskaan Suomen historiassa. Sitten hallituksen mielsetä pitää nyt siirtää muutama prosentti työntekijöiden palkoista yrittäjille.

Juuri tämä on se mikä on perseestä. Yhteiset talkoot, ja paskat. Tuotto ja voitot menee harvoille, paska taas sataa alas päin. Kiitos oikeistohallitus kun paskotte tasa-arvoa urakalla ja hesesetä taputtaa vieressä.

Hyväosaisilta ja varsinkin upporikkailta hienovaraisesti toivotaan vapaaehtoista osallistumista, kun taas normaalilta palkansaajalta ihan vaan suoraan ryöstetään satoja euroja vuodessa enempiä kyselemättä. Kansanedustajathan näyttivät itse hienosti mallia vapaaehtoisuuden voimasta, kun kokonaista 2% heistä osallistui puhemiehistön esittämään viikon edustajapalkkion palauttamiseen. Itse pääministeri näytti myös oivaa esimerkkiä palkkamatista korottamalla suurituloisen avustajansa palkkaa 10%.

Vierailija
79/251 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko joku muka rehellisesti väittää, että Suomalaiset on jotenkin ahkeraa ja toimeliasta väkeä. Ihan oikeasti jos rehellisesti mietitään.

Voin. Suomessa on erinomainen työmoraali ja työtä tehdään erittäin tehokkaasti. Ei tämä maa itsestään ole noussut suhteellisen lyhyessä ajassa kehitysmaasta varsin vauraaksi hyvinvointivaltioksi. Tosin tällä hetkellä suunta on toki päinvastainen.

Vierailija
80/251 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et tainnut yhtään ymmärtää. Sinun halutaan olevan töissä 45h ja palkka maksetaan edelleen 37,5h:sta. En tiedä miten se hesellä edes toimisi kun on tuntipalkkalaiset, mut toivotaan ettei se ole tulevaisuutta.

No en ihan ymmärtänyt sitten, laita toki linkki siihen, niinkuin olen pyytänyt mutta kukaan ei ole linkannut..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä