Miksi Saara Aallon olisi pitänyt voittaa?
En ymmärrä miksi Aalto ainoana UMK:n finalisteista valittaa tuomaripelistä ja pisteiden laskusta. Muut esiintyjät ovat aivan tyytyväisiä tuloksiin tai eivät ainakaan itke lehdistölle. Omalla suosikkilistallani Saara Aalto ei yltänyt edes top5. Biisi oli yksinkertaisesti huono!
En ymmärrä tätä "kohua".
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Rajua kritiikkä sanoa, että pidä jonkun esiintymisestä? Ja tämä on vielä henkilökohtaista?
Miksi haukkua nimettömänä vain yksi kilpailija iltalehdelle?! Piste lasku oli ok, mutta haukkuminen ei.
Itse pidin Saaran esitystä surkeana mutta ei olis tullu mieleenkään tuomariston jäsenenä soittaa iltalehteen ja haukkua Pelkästään Saara. Olis pitäny turpansa kiinni ni kaikki olis hyvin
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä noista Saaran suhdekiemuroista saanut kuvan että luultu jotta muka kaikki julkisuus hyvää julkisuutta. Ei ole.
Säälitti jätetty tangokuningas, ja tuo uusi heila ihan kuin käyttäisi Saaraa hyväkseen päästäkseen itse julkisuuteen. Kel' onni on, se onnen kätkeköön!
Korkeatasoinen umk finaali oli, itse pidin eniten Mikael Saaresta, mutta myös voittajalla on upea ääni.
Mikä hiton jätetty tangokuningas? Teemullahan se toinen oli jo ennen eroa. Ja mitä sääliä siltikään pitäisi tuntea, kun ex-pariskunta on edelleen paljon tekemisissä keskenään eikä kumpaistakaan näytä ero harmittavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se pisteistä itke vaan niistä kommenteista, joissa joku raatilainen arvosteli Saaraa itseään. Ja saihan Saara eniten yleisöääniä, eli oli kansan suosikki.
Ei ollut minun suosikki, mutta ymmärrän harmituksen. Olin itsekin viime keväänä kiukkuinen, että raadit lahjoitti Ruotsille viisuvoiton, vaikka Italialle se kuului.
Saara sai eniten yleisöääniä= ties miten isolla summalla äänestäny itseään, käskenyt koko sukunsa äänestämään täysillä ja kuolaavat rekkalesbot laittanu sossun rahat Saaran äänestämiseen.
Kylläpä nyt jotain harmittaa ja paljon, että Saara sai eniten yleisöääniä. Eihän sitä voi tosiaan muuten selittää kun rekkalesboilla ja sukulaisilla :D Luuletko, ettei muut kilpailijat ole pyytäneet koko sukua äänestämään? Itsehän ne ei varmaan ole paljon kerenneet itseään äänestää, koska äänestys alkoi vasta finaalin alettua.
Ikäänkuin sillä olisi mitään merkitystä kuka tuon kisan tai euroviisut voittaa.
Oli muuten hienoa kun PKN kävi välissä tykittämässä viime vuoden voittobiisin. Esitys ja soitto oli parempaa kuin koskaan. Ihan aitoa tavaraa ilman ylimääräistä sirkusta.
Seksuaalivähemmistön edustajilla ei yleensö ole ollenkaan itsekritiikkiä, Ovat kasvaneet jossain kuplassa lapsuudessa, eristäytyneenä muista ihmisistä eivätkä ole tottuneet täten vertaamaan kykyjään muiden kykyihin.
Eihän Saara Aaltolaan tajua yhtään mitään sen mediaraatilaisen asiallisesta kritiikistä
Eihän se osaa kirjoittaa edes viisuvoittajan nimeä oikein tuossa vuodatuksessaan
"Ja vielä.. Sadhja on ihana!! Mä oon kuunnelu sen ekan levyn puhki ja Meri vei mut yllärinä Sadhjan keikalle samana päivänä, ku oltiin alettu seurustelemaan. Niin romanttista Hymiö heart
Eli ihan superia, että Sadhja voitti."
Olikohan ohimoiden ajelu lesbopartnerin idea, koska sillä on samanlainen? Onko Saara alistettu suhteessa kun ei ole uskaltanut sanoa EI.
eikö merillä oikeasti ole enää omaa firmaa, tai siis sehän teki hommia jonkinlaisena hyvinvointivalmentajana?
saarallahan oli livelähetys vähän ennen finaalia. ideana mielenkiintoinen esitellä uutta kotia ja höpötellä niitä näitä, mutta harmittaa kun videosta paistaa läpi julkisuushakuisuus. :( merikin tuolla ainakin 8 minuutin kohdalla huutelee että oo siellä on jo x katsojaa.... voi kun olisivat vähemmän julkisuustykkyjä niin kiinnostaisi tuonkin parin elämä paljon enemmän. ja saaran musiikkikin saisi syvyyttä kun olisi vähän vähemmän teflonia.
https://www.facebook.com/saaraaaltoofficial/videos/10153852046096071/
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä noista Saaran suhdekiemuroista saanut kuvan että luultu jotta muka kaikki julkisuus hyvää julkisuutta. Ei ole.
Säälitti jätetty tangokuningas, ja tuo uusi heila ihan kuin käyttäisi Saaraa hyväkseen päästäkseen itse julkisuuteen. Kel' onni on, se onnen kätkeköön!
Korkeatasoinen umk finaali oli, itse pidin eniten Mikael Saaresta, mutta myös voittajalla on upea ääni.
Korkeatasoinen finaali?? Öhöm. Ruotsissa näistä esiintyjistä kukaan ei olisi päässyt ikinä finaaliin asti.
Miksi täällä haukutaan pelkästään Saaraa. Suomen esiintyjät olivat kaikki peestä. Olisi jo korkea aika nostaa umk:n tasoa vai onko se niin, että kukaan oikeasti hyvä artisti ei halua pilata mainettaan osallistumalla euroviisuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se pisteistä itke vaan niistä kommenteista, joissa joku raatilainen arvosteli Saaraa itseään. Ja saihan Saara eniten yleisöääniä, eli oli kansan suosikki.
Ei ollut minun suosikki, mutta ymmärrän harmituksen. Olin itsekin viime keväänä kiukkuinen, että raadit lahjoitti Ruotsille viisuvoiton, vaikka Italialle se kuului.
Saara sai eniten yleisöääniä= ties miten isolla summalla äänestäny itseään, käskenyt koko sukunsa äänestämään täysillä ja kuolaavat rekkalesbot laittanu sossun rahat Saaran äänestämiseen.
Kylläpä nyt jotain harmittaa ja paljon, että Saara sai eniten yleisöääniä. Eihän sitä voi tosiaan muuten selittää kun rekkalesboilla ja sukulaisilla :D Luuletko, ettei muut kilpailijat ole pyytäneet koko sukua äänestämään? Itsehän ne ei varmaan ole paljon kerenneet itseään äänestää, koska äänestys alkoi vasta finaalin alettua.
No kaikkihan sen tietää että viisut on seksuaalivähemmistöjen juhlaa. Eihän niissä paljon muut äänestä.
en tykkää kirjoitti:
Eihän sillä Merillä olekaan omaa elämää. Sehän siirtyi nyt "hoitamaan Saaran asioita". Minusta tuo Saara kyllä kuvittelee itsestään aivan käsittämättömiä! Oikeasti ei sitä kunnon läpimurtoakaan tule, vaikka hampaat irvessä ja ikenet veressä yrittää.
" hoitamaan Saaran asioita " = ns. manageri ja lompakkoloinen ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korkeatasoinen finaali?? Öhöm. Ruotsissa näistä esiintyjistä kukaan ei olisi päässyt ikinä finaaliin asti.
Ruotsissa hommaa hiotaan viimeisen päälle koska katsojille halutaan antaa maksimaalisen hyvä kokemus. Suomessa kisa taputellaan kasaan koska niin on ollut aina tapana tehdä. Ruotsalaisilla resursseilla UMKin kisaajat esityksineen olisivat näyttäneet ja kuuluneet aivan eriltä. Semifinaalien miksaus oli karseaa kuultavaa.
Vierailija kirjoitti:
Eihän se osaa kirjoittaa edes viisuvoittajan nimeä oikein tuossa vuodatuksessaan
"Ja vielä.. Sadhja on ihana!! Mä oon kuunnelu sen ekan levyn puhki ja Meri vei mut yllärinä Sadhjan keikalle samana päivänä, ku oltiin alettu seurustelemaan. Niin romanttista Hymiö heart
Eli ihan superia, että Sadhja voitti."
Kertoo kyllä taas Saarasta kaiken. Kuunnellut levyn puhki eikä osaa kirjottaa artistin nimeä oikein ?
1. Mitään sen levyä kunnellu.
2. "Vittuako väliä miten se akan nimen kirjottaa minä minä minä olen Saara Aalto !"
Kummasti ne keikat on silti loppuunmyytyjä.