Kiitos karkauspäivä! Ihana katsoa tuskaista poikaystävää :D
Olen aloittanut valmistautumisen ajoissa. Viikko sitten huokailin tuttavapariskunnan häistä. Ostin perjantaina pari häälehteä joita olen selaillut. Olen kierrellen jutellut vähän meidän suhteen tulevaisuudesta ja selailin eilen padilla poikaystävän vieressä hääblogeja.
Tykätään järjestää pieniä källejä toisillemme ja on älyttömän hauskaa katsoa, miten toinen kiemurtelee. Mulla ei siis ole mitään aikomusta kosia näin tuoreessa suhteessa, mutta vähintään vuodeksi tästä saa hupia :D
Poikaystävä karkasi äsken lenkille kaverin kanssa kun ei kestänyt tätä jännitettä ja epätietoisuutta!
Kommentit (87)
MIES kirjoitti:
Nyt pääsin näpäyttämään muijaa oikein kunnolla,pihtaa kiukuttelee ym.paskaa käytöstä 24/7.
Eilen töiden jälkeen löhösin sohvalla tabletin kanssa,lapsi leikki omia juttujaan,muija vaivihkaa puheli jotain häistä,en ollut kuulevinaankaan,tuli oikein viereen ja kysyi milloin mentäis naimisiin?
tuijotin sitä hetken ja sanoin, en ainakaan sun kanssa.
jeeees!!! Pääsin antamaan kunnolla takaisin,illan oli ihan hiljaa ja itkeskeli makkarissa,lapsikin kysyi mikä äidillä on? Sanoin sille että äiti on varmaan kipeä ei kannata mennä lähelle ettei tartu.
tuli niin onnellinen olo että otin parit kaljatkin.
Mistäs se nyt kiukuttelee ja pihtaa? et ostanu sille Mersua?
Mun tyttöystävä teki samanlaisen tempun, oli just häälehtiä yms. levittänyt ympäriinsä. Oli hauska nähdä sen ilme, kun "kosi" sitten minua eilen illallisen aikana. Sanoin sille, että "kulta, tottakai haluan mennä sun kanssa naimisiin", vaikka ollaan oltu yhdessä vajaat puoli vuotta. Sanoin sitten sille, että soitetaanko heti sen vanhemmille, että alkavat säästää kesähäiden kustannuksia varten.
Nyt sitä ollaan kai sitten menossa naimisiin, kun tyttis ei voinut enää perääntyä suunnitelmastaan. :)
Vierailija kirjoitti:
Kosaisin juuri omaa miestäni, kysyi vaan että montako metriä haluan hamekangasta ;( 8 vuotta yhdessä... kohta lähden tästä suhteesta joka ei ikinä etene mihinkään.
Kai vastasit että kymmenen metriä valkoista silkkiä?
Vierailija kirjoitti:
Ei mennyt niin kuin piti. Hiostin miestä päivällisen alun, kunnes paljastin vitsin. Mies oli helpottunut, mutta kertoi sitten, että hänen mielestään miehen tuleekin kosia.
Niinpä hän kosi minua. Olen tehnyt selväksi, ettei naimisiinmeno ole korkealla tärkeysjärjestyksessä, vaikka en ole täysin sitä vastaankaan. En tiedä mitä sanoa tai tehdä! Tyydyin sanomaan vain, että asia tuli niin äkkiä että pitää hetki miettiä suhteen tässä vaiheessa. Olen siis nyt lenkillä koirani kanssa.
Mies ei olisi niin julma, että tämä olisi vitsi. Silti pelottaa ihan uusi askel.
Mies on ovelampi ja ilmoittaa vasta alttarilla että tämä oli vitsi.
Kosin miestä karkauspäivänä ja vastasi myöntävästi😊. Yhdessä ollaan oltu 24 vuotta😉..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loistavaa! Elämä alkaa syntymästä (eikä pääty avioliittoon) vaan loppuu silloin kun sisäinen lapsi teljetään sisälle eikä päästetä ulos.
Muista kertoa tämä vedätys polvistuneena ja väännä niin paljon puukkoa kuin pystyt! xD
Osaisitteko naiset arvostaa tällaista käytännön pilaa, jos tekijänä olisi mies ja päivänä joku ystävänpäivä tai seurustelun vuosipäivä tms.? Epäilen, että saattaisi muutama raivostunut kommentti irrota, kun oikein vedätettäisiin eikä kosisikaan.
Sellaiset naiset jotka kammoavat ajatusta naimisiin menosta ja harrastavat muutenkin puolin ja toisin käytännönpiloja kumppaninsa kanssa,ehkä arvostaisivatkin.Tässähän ei ollut kyse siitä,että mieheltä olisi evätty jotain,jota hän kieli pitkällään on odottanut vuosia,vaan siitä,että ap halusi "säikytellä" miestä.Omituinen rinnastus tuo ystävänpäivä tai seurustelunvuosipäivä.Mielestäni karkauspäivä on ennemminkin aprillipäivään verrattavisssa oleva hupipäivä.
Tässä peloteltiin kosinnalla miestä joka ei missään nimessä halua naimisiin. Minusta vastaava käytännön pila naiselle joka odottaa innoissaan kosintaa olisi tietysti vihjailla ettei sitä koskaan tule. Tuolle kun ei oikein ole kalenterissa virallista päivää, niin käänsin sen ympäri. Eli vedätetään sillä mitä eniten haluaa. Eikö ystävänpäivä tai seurustelun vuosipäivä ole sellaisia "virallisia" romantiikan juhlapäiviä.
En minä ainakaan ole karkauspäivää minään hupipäivänä ole koskaan pitänyt.
Nyt pääsin näpäyttämään muijaa oikein kunnolla,pihtaa kiukuttelee ym.paskaa käytöstä 24/7.
Eilen töiden jälkeen löhösin sohvalla tabletin kanssa,lapsi leikki omia juttujaan,muija vaivihkaa puheli jotain häistä,en ollut kuulevinaankaan,tuli oikein viereen ja kysyi milloin mentäis naimisiin?
tuijotin sitä hetken ja sanoin, en ainakaan sun kanssa.
jeeees!!! Pääsin antamaan kunnolla takaisin,illan oli ihan hiljaa ja itkeskeli makkarissa,lapsikin kysyi mikä äidillä on? Sanoin sille että äiti on varmaan kipeä ei kannata mennä lähelle ettei tartu.
tuli niin onnellinen olo että otin parit kaljatkin.