Kiitos karkauspäivä! Ihana katsoa tuskaista poikaystävää :D
Olen aloittanut valmistautumisen ajoissa. Viikko sitten huokailin tuttavapariskunnan häistä. Ostin perjantaina pari häälehteä joita olen selaillut. Olen kierrellen jutellut vähän meidän suhteen tulevaisuudesta ja selailin eilen padilla poikaystävän vieressä hääblogeja.
Tykätään järjestää pieniä källejä toisillemme ja on älyttömän hauskaa katsoa, miten toinen kiemurtelee. Mulla ei siis ole mitään aikomusta kosia näin tuoreessa suhteessa, mutta vähintään vuodeksi tästä saa hupia :D
Poikaystävä karkasi äsken lenkille kaverin kanssa kun ei kestänyt tätä jännitettä ja epätietoisuutta!
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Miten te ootte molemmat kotona arkipäivänä tähän aikaan?
Poikaystävä tekee vuorotyötä ja itse työskentelen koulussa Keski-Suomessa, jossa nyt on hiihtoloma :)
Loistavaa! Elämä alkaa syntymästä (eikä pääty avioliittoon) vaan loppuu silloin kun sisäinen lapsi teljetään sisälle eikä päästetä ulos.
Muista kertoa tämä vedätys polvistuneena ja väännä niin paljon puukkoa kuin pystyt! xD
Voi vitsi, hyvä aloittaja! Mua harmittaa, etten tajunnut tehdä kunnon pilaa miehelle. Ihan vaan suoraan uhkailin eilen, että saatan kosia tänään. Tuollainen pitkitetty kidutus olisi ollut paljon hauskempi. :D
Ja siis meillä ei ole mitään kiinnostusta mennä naimisiin kummallakaan, ollaan tällainen avoliittoon jymähtänyt mukavuudenhaluinen pari, joka varmaan kaahottaa kahdestaan maistraattiin kun meikäläinen on viimeisillään raskaana esikoisesta tai jotain. Jotkut prinsessahäät olisivat ihan nou-nou, mutta olisihan se hauskaa esittää miehelle, että yhtäkkiä olen alkanut haaveilla moisista.
Muista ap päivittää, että miten meni, oliko mies kovinkin helpottunut kun kerroit narutuksesta!
"Mä rakastan sua niin paljon et haluisin kysyy tuutko mun....selänpesijäksi?"
Vierailija kirjoitti:
Voi vitsi, hyvä aloittaja! Mua harmittaa, etten tajunnut tehdä kunnon pilaa miehelle. Ihan vaan suoraan uhkailin eilen, että saatan kosia tänään. Tuollainen pitkitetty kidutus olisi ollut paljon hauskempi. :D
Ja siis meillä ei ole mitään kiinnostusta mennä naimisiin kummallakaan, ollaan tällainen avoliittoon jymähtänyt mukavuudenhaluinen pari, joka varmaan kaahottaa kahdestaan maistraattiin kun meikäläinen on viimeisillään raskaana esikoisesta tai jotain. Jotkut prinsessahäät olisivat ihan nou-nou, mutta olisihan se hauskaa esittää miehelle, että yhtäkkiä olen alkanut haaveilla moisista.
Muista ap päivittää, että miten meni, oliko mies kovinkin helpottunut kun kerroit narutuksesta!
Päivitän varmasti. Kunhan saan sen tuolta saunasta ensin pois! :D
Minä jo kosaisin omaani. Teeskentelee nukkuvaa, on muka väsynyt. Luulee pääsevänsä tilanteesta vetämällä peiton korviinsa!
Vierailija kirjoitti:
Miten joillekin voi tulla yllätyksenä, että vuorotyö on enemmän sääntö kuin poikkeus nykyaikana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten joillekin voi tulla yllätyksenä, että vuorotyö on enemmän sääntö kuin poikkeus nykyaikana?
Ei ollenkaan, kysyjä on itsekin kahden vuorotyöläisen parisuhteessa. On harvinaista, että molemmille sattuu arkivapaa samalle päivälle, ja vielä tällaiselle jekkupäivälle!
Varmuuden vuoksi jos tyttöystäväni on suunnitellut jotain tuollaista taidan käydä kotiin mennessä kangaskaupan kautta ja asettaa kotona pakkauksen sopivasti esille. Hauska katsoa tyttöystävän ilmettä kun huomaa sen :)
Nyt jännittää! Olen vessassa kesken romanttisen aterian :D Nyt pitää tehdä dramaattinen lopetus ja paljastus. Palaan palstalle vielä myöhemmin illalla :)
Odotamme jännittyneinä...kiitos hauskasta karkauspäivän säpinästä, jonka jaoit kanssamme 😉
Kosaisin juuri omaa miestäni, kysyi vaan että montako metriä haluan hamekangasta ;( 8 vuotta yhdessä... kohta lähden tästä suhteesta joka ei ikinä etene mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Kosaisin juuri omaa miestäni, kysyi vaan että montako metriä haluan hamekangasta ;( 8 vuotta yhdessä... kohta lähden tästä suhteesta joka ei ikinä etene mihinkään.
Surullista =(
Ap, et oikeasti edes uskaltaisi kysyä, tulisit vain tänne itkemään, kun saitkin kieltävän vastauksen. Mitä oikeasti luulet, että mies vastaisi jos oikeasti kosisit?
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tätä asiaa lainkaan. Mies voi sanoa, että kiitos ei, en halua kanssasi naimisiin. Sitten se antaa hamekankaan ja se siitä. Ei mitään pelättävää, ei mitään kauhisteltavaa tai naurettavaa. Naiselle voi sanoa ei ja suhde jatkuu ennallaan, koska harva nainen siitä loukkaantuu, että ei kelpaa mielhelle.
Et ole tainnut ikinä olla naisten kanssa missään tekemisissä? Mutta kiitos kommentistasi, sain päivän naurut! ;D
T. nainen itsekin
Vierailija kirjoitti:
Ap, et oikeasti edes uskaltaisi kysyä, tulisit vain tänne itkemään, kun saitkin kieltävän vastauksen. Mitä oikeasti luulet, että mies vastaisi jos oikeasti kosisit?
Sinulla on mennyt tämä avauksen ja keskustelun pointti ohitse. Ap:han ei nimenomaan itse(kään) halua naimisiin, vaan käyttää karkauspäivän teemaa keinona tehdä hyvä vedätyskepponen poikaystävälleen. Eivät kaikki naiset muutenkaan haaveile mistään naimisiinmenosta.
Haha! Minäkin juuri kosin miestä, joka on koko viikon kiukutellut jotain paskaa. Viikonloppuna juuri suuttui lisää kun en jaksanut katsella kiukuttelua ja lähdin kaverien kanssa ulos. Tänään sitten kosin.
Ei muuten suostunut vastaamaan mitään. Nyt taitaa tulla lapikasta marttyrivalittajalle. Jos olisi tajunnut ottaa huumorilla ja/tai vastata kyllä ja kaivaa samalla hernepussit pois nenäsyä, olisin voinut vielä harkita.
"Mä haluan kysyä sulta jotain. Mitäs sanoisit, jos kesällä mentäisiin... risteilylle Tukholmaan?"