Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiitos karkauspäivä! Ihana katsoa tuskaista poikaystävää :D

Vierailija
29.02.2016 |

Olen aloittanut valmistautumisen ajoissa. Viikko sitten huokailin tuttavapariskunnan häistä. Ostin perjantaina pari häälehteä joita olen selaillut. Olen kierrellen jutellut vähän meidän suhteen tulevaisuudesta ja selailin eilen padilla poikaystävän vieressä hääblogeja.

Tykätään järjestää pieniä källejä toisillemme ja on älyttömän hauskaa katsoa, miten toinen kiemurtelee. Mulla ei siis ole mitään aikomusta kosia näin tuoreessa suhteessa, mutta vähintään vuodeksi tästä saa hupia :D

Poikaystävä karkasi äsken lenkille kaverin kanssa kun ei kestänyt tätä jännitettä ja epätietoisuutta!

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten monella on ihan vaan hiihtolomaa? Osa päikyistä on kiinni, kun osa lapsista on vapaalla ja keskitetty hoitoon jäävät samoihin yksiköihin...

Apn tarinan loppua odotan myös :)

Vierailija
62/87 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loistavaa! Elämä alkaa syntymästä (eikä pääty avioliittoon) vaan loppuu silloin kun sisäinen lapsi teljetään sisälle eikä päästetä ulos.

Muista kertoa tämä vedätys polvistuneena ja väännä niin paljon puukkoa kuin pystyt! xD

Osaisitteko naiset arvostaa tällaista käytännön pilaa, jos tekijänä olisi mies ja päivänä joku ystävänpäivä tai seurustelun vuosipäivä tms.? Epäilen, että saattaisi muutama raivostunut kommentti irrota, kun oikein vedätettäisiin eikä kosisikaan.

Vierailija
64/87 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kosaisin juuri omaa miestäni, kysyi vaan että montako metriä haluan hamekangasta ;( 8 vuotta yhdessä... kohta lähden tästä suhteesta joka ei ikinä etene mihinkään.

Sinuna olisin lähtenyt jo...

Mies ei ole halukas menemään kanssasi naimisiin, todennäköisesti jättää sinut sellaisen vuoksi, jonka kanssa tahtoo. Älkää naiset antako roikuttaa itteänne tällaisissa suhteissa, jossa toinen on halukas johonkin ja toinen ei. 

On OK haluamatta mennä naimisiin, mutta sitten etitään kumppani, joka jakaa samat arvot tuossa.

Mahtoiko edes tajuta, itselle ainakin ihan uusi juttu tuo hamekangas asia.

M43

Minusta taas tuo hamekangas kuuluu syvälle historiaan. Nykyään sekä miehet että naiset voivat kosia koska vaan eikä kieltävää vastausta tarvitse lepyttelylahjalla anteeksi pyydellä.

Vierailija
65/87 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kohta tässä oli hauskaa...? Se että mies asuu parempa odotellessa avoliitossa...? Sitähän se on, kun naimisiinmeno ahsistaa. Eli josko sittenkin tulisi patempi... Sitten ei kehtaa edes reppana kertoa kavereille et nainenhan se väkisin kosi, vaan kosii itse. Hitti mikä huuto tääl omis noussut, kun mies olis ripotellut viikkoja vinkkejä kosinnasta, olis jättänyt sormusrasiaa, ostanut skumppaa, vihjaillut jne... Ja sit heittänyt: kulta, mitä mieltä oot, lähdetäänkö Tallinnaan päiväksi??? Hiiihiiihahahhhaahhaa, kyllä meitä ois sit naurattanu!!! Ahhhahhhäaaa!!! Ei ihme et putous uppoo teihin kun taso on toi:D

Vierailija
66/87 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mennyt niin kuin piti. Hiostin miestä päivällisen alun, kunnes paljastin vitsin. Mies oli helpottunut, mutta kertoi sitten, että hänen mielestään miehen tuleekin kosia.

Niinpä hän kosi minua. Olen tehnyt selväksi, ettei naimisiinmeno ole korkealla tärkeysjärjestyksessä, vaikka en ole täysin sitä vastaankaan. En tiedä mitä sanoa tai tehdä! Tyydyin sanomaan vain, että asia tuli niin äkkiä että pitää hetki miettiä suhteen tässä vaiheessa. Olen siis nyt lenkillä koirani kanssa.

Mies ei olisi niin julma, että tämä olisi vitsi. Silti pelottaa ihan uusi askel.

Aivan loistava vastaveto mieheltä! Toivottavasti oli vitsi.

Vierailija
67/87 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä ei pidä kosia vitsillä, toinen voi pahastikin loukkaantua.

Vierailija
68/87 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikinä ei pidä kosia vitsillä, toinen voi pahastikin loukkaantua.

Tässä ei ole kukaan kosimassakaan, joten voi hyvä luoja nyt tuota sisälukutaitoa.

Vierailija
69/87 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kosaisin juuri omaa miestäni, kysyi vaan että montako metriä haluan hamekangasta ;( 8 vuotta yhdessä... kohta lähden tästä suhteesta joka ei ikinä etene mihinkään.

Mies ei ole halukas menemään kanssasi naimisiin, todennäköisesti jättää sinut sellaisen vuoksi, jonka kanssa tahtoo. Älkää naiset antako roikuttaa itteänne tällaisissa suhteissa, jossa toinen on halukas johonkin ja toinen ei. 

On OK haluamatta mennä naimisiin, mutta sitten etitään kumppani, joka jakaa samat arvot tuossa.

M43

Minusta taas tuo hamekangas kuuluu syvälle historiaan. Nykyään sekä miehet että naiset voivat kosia koska vaan eikä kieltävää vastausta tarvitse lepyttelylahjalla anteeksi pyydellä.

Kerran neljässä vuodessa vuodessa on mahdollisuus tällaiseen perinteeseen. Siitä ei pidä nyt ylettömästi ahdistua.

Vierailija
70/87 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä kohta tässä oli hauskaa...? Se että mies asuu parempa odotellessa avoliitossa...? Sitähän se on, kun naimisiinmeno ahsistaa. Eli josko sittenkin tulisi patempi... Sitten ei kehtaa edes reppana kertoa kavereille et nainenhan se väkisin kosi, vaan kosii itse. Hitti mikä huuto tääl omis noussut, kun mies olis ripotellut viikkoja vinkkejä kosinnasta, olis jättänyt sormusrasiaa, ostanut skumppaa, vihjaillut jne... Ja sit heittänyt: kulta, mitä mieltä oot, lähdetäänkö Tallinnaan päiväksi??? Hiiihiiihahahhhaahhaa, kyllä meitä ois sit naurattanu!!! Ahhhahhhäaaa!!! Ei ihme et putous uppoo teihin kun taso on toi:D

Enpä ole aiemmin tätä sanonut, vaikka syytä olisi ollut, mutta lääkkeet!

Vierailija
71/87 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olappa vielä lapsi, mutta ei :-( Sitä pitää vaan jaksaa esittää aikuista ja jättää tälläiset leikit nuoremmille.

Sun kanssa on varmasti tosi kivaa ja yllätyksellistä olla parisuhteessa :D

Vierailija
72/87 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kosin miestäni facebookissa, oikein kaunein sanankääntein ja silleen mutta tottakai mies tajusi silti etten ole tosissani puolen vuoden seurustelun jälkeen :D Sanoi, että katsotaan uudestaan neljän vuoden päästä, sanoin että tämä oli kyllä ainutkertainen juttu ;) Vähän huumoria hei ihmiset!

Vierailija
73/87 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loistavaa! Elämä alkaa syntymästä (eikä pääty avioliittoon) vaan loppuu silloin kun sisäinen lapsi teljetään sisälle eikä päästetä ulos.

Muista kertoa tämä vedätys polvistuneena ja väännä niin paljon puukkoa kuin pystyt! xD

Osaisitteko naiset arvostaa tällaista käytännön pilaa, jos tekijänä olisi mies ja päivänä joku ystävänpäivä tai seurustelun vuosipäivä tms.? Epäilen, että saattaisi muutama raivostunut kommentti irrota, kun oikein vedätettäisiin eikä kosisikaan.

Viime viikolla taisi jossain lehdessä olla juttua, jossa mies oli polvistunut ja kysynyt jotain arkista ja nainen suuttunut oikein kunnolla. :D

Vierailija
74/87 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tätä asiaa lainkaan. Mies voi sanoa, että kiitos ei, en halua kanssasi naimisiin. Sitten se antaa hamekankaan ja se siitä. Ei mitään pelättävää, ei mitään kauhisteltavaa tai naurettavaa. Naiselle voi sanoa ei ja suhde jatkuu ennallaan, koska harva nainen siitä loukkaantuu, että ei kelpaa mielhelle.

Kirjoittajalla aloitti hyvin av-nuttura-tyylisen 'I wish I were like this'- vuodatuksensa mutta lipsahti viimeisessä lauseessaan katkera-trolliksi. Vähän johdonmukaisuutta, pyydän. 

Vierailija
75/87 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluilla on halvat huvit.

Vierailija
76/87 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastiko on parisuhteita, joissa toiselle osapuolelle olisi kauhistus mennä toisen kanssa naimisiin? Jos ei siis ole mitään kummallisia periaatteita asian suhteen. En olisi ihmisen kanssa, joka ei ole minuun jo ilman avioliittoa täysin sitoutunut ja joka ei lopulta halua olla mun kanssani. Ei se avioliitto mullekaan ole mikään päämäärä, mutta mulle olisi ihan ok mennä vaikka heti naimisiin, jos se miehelleni olisi tärkeää. Uskon että toisinpäin sama.

Vierailija
77/87 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viime viikolla taisi jossain lehdessä olla juttua, jossa mies oli polvistunut ja kysynyt jotain arkista ja nainen suuttunut oikein kunnolla. :D

Jos toinen oikeasti haluaa naimisiin ja toiselle se on suurin kauhistus, niin mitäpä veikkaat, kumpi suuttuu ja kumpi on helpottunut?

Vierailija
78/87 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset naiset jotka kammoavat ajatusta naimisiin menosta ja harrastavat muutenkin puolin ja toisin käytännönpiloja kumppaninsa kanssa,ehkä arvostaisivatkin.Tässähän ei ollut kyse siitä,että mieheltä olisi evätty jotain,jota hän kieli pitkällään on odottanut vuosia,vaan siitä,että ap halusi "säikytellä" miestä.Omituinen rinnastus tuo ystävänpäivä tai seurustelunvuosipäivä.Mielestäni karkauspäivä on ennemminkin aprillipäivään verrattavisssa oleva hupipäivä.

Vierailija
79/87 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M43

Kerran neljässä vuodessa vuodessa on mahdollisuus tällaiseen perinteeseen. Siitä ei pidä nyt ylettömästi ahdistua.

Muistaakseni koko homma perustuu siihen,että vuorokausi on oikeasti 24 tuntia ja vähän enemmän.Neljässä vuodessa extraminuutteja kertyy ylimääräisen päivän verran.Tälle "ekstrapäivälle" on pitänyt keksiä jotain erikoista käyttöä.Keksittiin,että silloin naiset voivat "karata" tekemään jotain villiä,kuten kosia miestä.Mies voi suostua kosintaan,mutta jos ei suostu,hän on kosijalle velkaa "korvauksen",hamekankaan.Tämä siis silloin,kun vain mies sai kosia ja naiset käyttivät hameita ja ompelivat itse vaatteensa.Nykyään koko päivä on lähinnä humoristinen,esimerkiksi sukulaisnainen on "kosinut" miesystäväänsä neljä vuotta sitten,hän sai tyynyliinan "hamekankaaksi".Eilisestä kosinnnasta taisi saada pussilakanan.Ei kaikkea tarvitse ottaa niin vakavasti :) Jos taas haluaa oikeasti naimisiin,kuka vain voi kosia koska vain.

Vierailija
80/87 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastiko on parisuhteita, joissa toiselle osapuolelle olisi kauhistus mennä toisen kanssa naimisiin? Jos ei siis ole mitään kummallisia periaatteita asian suhteen. En olisi ihmisen kanssa, joka ei ole minuun jo ilman avioliittoa täysin sitoutunut ja joka ei lopulta halua olla mun kanssani. Ei se avioliitto mullekaan ole mikään päämäärä, mutta mulle olisi ihan ok mennä vaikka heti naimisiin, jos se miehelleni olisi tärkeää. Uskon että toisinpäin sama.

Mä ainakin ajattelisin,että sille toiselle olisi kauhistus mennä naimisiin juuri sillä hetkellä. Olen ehkä vanhanaikainen,mutta olen ajatellut,että jos joskus menen naimisiin,menen vain kerran ja todella tarkoitan mitä sanon,jos lupaan rakastaa myötä- ja vastoinkäymisissä.Joten en menisi naimisiiin kovin tuoreessa suhteessa,minun pitäisi olla varma,että juuri tämä ihminen on se jonka kanssa haluan viettäää loppuelämäni.

Tai sitten voi olla jotain sitoutumiskammoa,jos kammoaa ajatusta avioliitosta,se on kuitenkin iso sitoumus.Ei se että ei ole heti valmis alttarille kun toinen sitä ihan puun takaa ehdottaa,tarkoita etteikö voisi olla tulevaisuudessa valmis menemään sen ihmisen kanssa naimisiin.Tosin kihloissahan voi olla ihan niin pitkään kuin siltä tuntuu,eli jos toinen kosii,ja kosittu ei ole vielä valmis naimisiin,voi suostua kosintaan mutta ei päätetä vielä hääpäivää.

Tämä ap:n juttu jäi kyllä ärsyttävästi kesken :I

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän