Mitä kiitokseksi sairaalaan?
Tytär joutui ensiavun kautta lastensairaalaan ja leikkaukseen.
Hoito on ollut aivan ensiluokkaista ja terveydenhoidon kriisi, kiire ja henkilöstövaje ei ole näkynyt lainkaan asiakkaille.
Haluaisin viedä jotain kiitosta niin ensiapuun, leikkuriin kuin osastollekin.
Mitä tämä voisi olla? Itselle tulee mieleen vain sulkaarasiat tai kukat, mutta tuskin siellä taukotilassa kukkia ehtii katsella ja suklaa tuntuu tylsältä.
Alan ihmiset, mikä ilahduttaisi?
Kommentit (20)
Kukkia en veisi, mutta syötävät (ostetut, ei itse leivotut kuitenkaan allergioiden yms. vuoksi) jutut ovat ok. Esim. suklaa, keksit, pullapitko tms. Tai ihan vain kiitoskortti lämmittää mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään. Siellä ne hoitavat potilaita joka päivä. Mitä siitäkin tulisi, jos jokaisen vanhemmat toisivat lahjoja?
Totta tämäkin.
Työtäänhän he tekevät, mutta selvästi täydellä sydämellä.
Jotenkin kuitenkin tekisi mieli muistaa.
Ostaako hoitajat itse kahvinsa vai tuleeko talon puolesta? Jos veisi pari kahvipakettia 🤔
Jos jotain haluaa antaa, niin eikö kiitoskortti olisi ihan mukava saada?
Meillä kun lapsi oli ollut lastensairaalassa, annettiin kassi missä oli teetä, erilaisia keksejä, lakritsia ja suklaata. Myös gluteenittomia ja laktoosittomia tuotteita kun ruokarajoitteet on hyvin yleisiä. Nykyään veisin jotain vegaanista myös.
EI KUKKIA! Niitä ei saa sairaaloihin viedä. (Vain elokuvissa :D)
Mutta makeiset ja suolaisetkin menee kyllä aina eikä mitään ole pakko tosiaan tuoda, mutta saa ja joku pieni viesti kyljessä on kiva. Itse en mitään ylimääräistä taukopöydästä popsi, mutta potilaiden/omaisten viestit ja se ajatus kyllä lämmittävät. Mutta siis mitään ei ole pakko tuoda. Sanatkin riittävät vallan mainiosti ja ovat jopa parempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään. Siellä ne hoitavat potilaita joka päivä. Mitä siitäkin tulisi, jos jokaisen vanhemmat toisivat lahjoja?
Totta tämäkin.
Työtäänhän he tekevät, mutta selvästi täydellä sydämellä.Jotenkin kuitenkin tekisi mieli muistaa.
veisin ainakin kukkia
Vierailija kirjoitti:
Ostaako hoitajat itse kahvinsa vai tuleeko talon puolesta? Jos veisi pari kahvipakettia 🤔
Talo ei varmasti pistä yhtään ylimääräistä hoitajille. Itse useimmiten ja se on aina sitä Kulta Katriinaa, että kaikki voivat juoda...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta tämäkin.
Työtäänhän he tekevät, mutta selvästi täydellä sydämellä.Jotenkin kuitenkin tekisi mieli muistaa.
veisin ainakin kukkia
Ei kukkia!!!
Vierailija kirjoitti:
Jos jotain haluaa antaa, niin eikö kiitoskortti olisi ihan mukava saada?
Olisi ja olisi myös kiva, jos laittaa siihen mitä potilaalle nyt kuuluu, että oli vaikka leikkauksessa niin muistetaan kuka oli kyseessä ja voi nyt hyvin.
Ei kukkia eikä ainakaan mitään muistoesineitä! Jos haluaa jotain tuoda niin syötäviä.
Vierailija kirjoitti:
Aaaahaha voiko enää suomalaisempaa kommenttia olla. Älkää vaan ikinä ihmiset kiitelkö toisianne tai antako positiivista palautetta kenellekään. Ihme nuoleskelua semmoinen. Naama vakavaksi, katse alaspäin ja vauvapalstalle ankeilemaan niin hyvä tulee.
Vierailija kirjoitti:
Anoppini oli saattohoito-osastolla, ja kuoltuaan, kun hain omaisuutensa, vein osaston hoitsuille keksirasian ja suklaakonvehteja kahvihuoneeseensa, kiitoskortin kera. Eivät ainakaan pahasti katsoneet..
Heillä on taukotila. Sinne jotain säilyviä syötäviä. Kahvi on vähän tylsä, älä osta sitä. Heillä on sitä kaapeittain. Ei mitään muistoesineitä.
Muista muuten lähettää palautetta, sitä he aina pyytävät.