Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi useimmat ihmiset tuijottaa minua?

Vierailija
28.02.2016 |

Itse korkeintaan vilkaisen tai katson salassa. Mutta mua tuijotetaan ihan häpeilemättä. Olen normaalipainoinen, 165 cm, pitkät tummat hiukset, suomalainen, ei lävistyksiä/tatuointeja, normaalit vaatteet. Ei pitäisi mitään ihmeellistä olla. Kun olenkaverin kanssa liikenteessä niin sanoo että tuokin taas katto sua. Hän on alkanut siis huomaamaan miten ihmiset katsoo mua. Sanon vaan jaa en huomannut. Koska oikeasti en katso kaikkia mutta ilmeisesti mua katsotaan kun kaverikin sen huomaa. En ymmärrä. Jättäkää mut rauhaan!

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat liikkua aika kummallisessa seurassa ylipäätäänkin.

Eivät tavalliset ihmiset ketään jää kadulla  tölläämään,ellei siihen ole mitään erityistä syytä ( ...esim. jos joku vaikkapa pelastaa nopealla liikkeellään ja toiminnallaan jonkun lapsen varmalta auton alle jäämiseltä jossain tilanteessa, tai estää jonkun ryöstön, tai pahoinpitelyn julkisella paikalla tms. sellasista joka kiinnittää silloin kaikkien paikalla olijoiden, tai paikalle osuvien  huomion.

Toiminta, siis,on se  joka varmimmin herättää jollain siinä ilmenneellä  rohkeudellaan ja neuvokkuudellaan huomiota.

Äärimmäisen harvoin se on pelkkä jonkun fyysinen olemus.  (...ellet nyt satu olemaan joku kolmikätinen tai kaksinenäinen yksilötapaus tms.)

Kuuluisuudet, jotka tunnetaan julkisuudesta ovat sitten (...sen kuuluisuutensa vuoksi,tietystikin ) oma lukunsa.

Seksuaalinen tuijottelu taitaa kuitenkin  yleisesti ottaen olla se ylivoimaisesti yleisin motiivi ja syy tuijotella jotakuta, tai olla jonkun katseen kohteena.

Sellainen tuijottelu on  kuitenkin yleensä jotenkin 'peitettyä,kätkettyä, salaa ja vaivihkaa tehtyä  tai naamioitua' (...sillä  kukaanhan  ei yleensä halua suoraan leimautua tai paljastua kenenkään ihailemansa henkilön  silmissä miksikään  'aivan häpeämättömäksi, inhottavaksi  mulkoilijaksi' tms. koska silloinhan 'peli' olisi jo menetetty jo pelkkien katseiden vaihdonkin tasolla. )

Tästä syystä seksuaalinen katseleminen on yleensä luonteeltaan aina enemmän privaattia kuin kollektiivista. 

Kollektiivista (siis jotain toisen sukupuolen porukalla tuijottelua ja jotain  siihen liittyvää vislailua tms. merkkielehtimistä ) hupinaan taas harjoittavat tuskin muut kuin ehkä jotkut  esipuberteetti-iässä olevat pojat. 

Jos ihmisen fyysinen olemus on jokseenkin normaali ( jos siis nenä jokseenkin  oikealla paikallaan ,on kaksi silmää,kaksi kättä jne.) niin ei kenenkään huomio niiden ominaisuuksiin pitkäksi ajaksi voi kiinnittyä.

Kadulla kuitenkin  liikenne,jota pitää koko ajan seurata, omat ostokset on huolehdittava ehjinä perille, välillä joutuu katsomaan kellosta aikaa ja kaikki tututkin pitäisi siinä liikkeellä kauppareissulla ollessa  tervehdyksellä huomioida ja puhumattakaan jos on vielä joku koira talutettavana siinä (mahdollisesta lasten matkassa mukanaolosta nyt puhumattakaan)

Toisin sanoen: ihmisten huomio päivän mittaan  jakautuu yleensä moniin asioihin yhtä aikaa ja se kohdistuu aniharvoin vain johonkin yhteen asiaan .

Jos se huomio kuitenkin kohdistuu vain omaan itseen ja omiin ajatuksiin , niin silloin on mahdollista tehdä 'maailman reaktioista minuun' vaikka millaisia tulkintoja , mutta ehkä ei kuitenkaan kannata silti olettaakaan, että kaikki ne  ihmiset jotka ovat päivällä minut nähneet, sitä illalla edes muistaisivat.

Vierailija
62/78 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset on kyllä sellaisia möllöttäjiä ja tuijottajia,kaikella rakkaudella.

Itse olen myös vähän sellainen katseidenkerääjä,mutta en usko sen johtuvan mistään ylimaallisesta kauneudestani. Ihan nätti olen,mutta vähän ylipainoinen ja tavallinen nainen. Luulen että ulkonäössäni tai olemuksessani on jotain vähän poikkeavaa tai erikoista. Tai ehkä muistutan jotakuta. Itseasiassa olen pari kertaa kuullutkin muistuttavani erästä julkkista,mutta en tiedä onko se syynä kuitenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin kerran samaa. Sitten päätin kuvata itestäni videon ja teeskentelin siinä olevani kaupassa ja katselin ympärilleni muka tuotehyllyjä, heh. No, olin liikkuvassa kuvassa aivan erinäköinen kuin peilistä katsoessa. Ja näytin vähän hermostuneelta, vaikka olin ihan rennosti kotona vaan. En ole sitäkään tiennyt, että räpsytän silmiäni paljon ja näytän tahattomasti siltä, että pelaan silmäpeliä.

Suosittelen siis kuvaamaan videon.

Vierailija
64/78 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin kerran samaa. Sitten päätin kuvata itestäni videon ja teeskentelin siinä olevani kaupassa ja katselin ympärilleni muka tuotehyllyjä, heh. No, olin liikkuvassa kuvassa aivan erinäköinen kuin peilistä katsoessa. Ja näytin vähän hermostuneelta, vaikka olin ihan rennosti kotona vaan. En ole sitäkään tiennyt, että räpsytän silmiäni paljon ja näytän tahattomasti siltä, että pelaan silmäpeliä.

Tosi hyvä vinkki!

Vierailija
65/78 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lähti kuvaamaan tuolloin videota itsestään 😄 söpöä. Hyvä vinkki!

Vierailija
66/78 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä kyylännyt muita niin en tiedä, katsovatko kohti vai eivät. Ja: ei edes kiinnosta. Olen hyvä näin.

Itse helposti huomaan oudot, haisulit, pälyilevät luimistelijat, joista oikein loistaa EPÄNORMAALI PSYYKE.

Vierailija
67/78 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä kyylännyt muita niin en tiedä, katsovatko kohti vai eivät. Ja: ei edes kiinnosta. Olen hyvä näin.

Itse helposti huomaan oudot, haisulit, pälyilevät luimistelijat, joista oikein loistaa EPÄNORMAALI PSYYKE.

Ai itsesi peilistä? Kun sanoit juuri ettet ole ikinä kyylännyt ketään niin itseäsikö sitten tarkoitit?

Vierailija
68/78 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta se kyylääminen narsku.

69/78 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä kieltä tuijottelioille tai tuijota heidän jalkoihin takaisin niin pitkään että lopettavat.

70/78 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tää on niin totta, he niinkun oikeen haluavat että se heidän epänormaali psyyke saa jonkun reaktion ulkoa päin.

Vierailija
71/78 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama kokemus. Eilenkin olin lenkillä ja poliisiauto ajoi ohi ja kuski oikein kääntyi katsomaan. Ihan normaalilta näytin lenkkivaatteissa hiukset kiinni ja aurinkolasit päässä. En ymmärrä. Jäi häiritsemään pitkäksi aikaa tuokin tuijotus.

Vierailija
72/78 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös miettinyt että onko minulla kaksoisolento jossain arvelluttavassa elokuvassa tms kun kerään myös usein sellaisia hämmästyneen oloisia katseita varsinkin miehiltä.

Vierailija
73/78 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset tuijottavat, jos ulkonäössä on jotain erottuvaa, erikoista, poikkeuksellista tai näyttävää. Pätee niin hyvässä kuin pahassa. Ilmeisesti ap on vastaantulijoiden mielestä harvinaisen nätti tai kaunispiirteinen. Tai ehkä muistutat jotakuta julkkista tai näyttelijää?

Nuorena minua tuijotettiin, koska minulla oli kasvoissa ihottuma. Päälle kolmekymppisenä vaalensin ruskeat hiukseni, ja silloin aloin saada todella paljon katseita, etenkin miehiltä. Olin aika ihmeissäni. 

Luulen, että samalla tavalla huomiota keräävät hyvin tuuheat tai harvinaisen kiharat hiukset. Pitkät hiukset kiinnittävät miesten huomion. Huomiota kiinnittävät myös värikkäät vaatteet tai pelkästään se, että on jokin värikäs asuste, kuten huivi tai laukku. Jos menee julkiselle paikalle hame päällä, saa varautua tuijotukseen. 

Vierailija kirjoitti:

Huomiota kiinnittävät myös värikkäät vaatteet tai pelkästään se, että on jokin värikäs asuste, kuten huivi tai laukku. Jos menee julkiselle paikalle hame päällä, saa varautua tuijotukseen. 

Pukeudun lähes aina mustaan ja silti tuijotellaan. Mutta aloin käyttämään sellaista ruosteenpunaista pientä olkalaukkua käydessäni asioilla/kaupassa ja tuijottelun määrä räjähti käsiin. Huomasin, että moni ihminen nimenomaan jäi tuijottamaan laukkuni ja sitten minua. Pidän kyseisestä laukusta erittäin paljon, mutta eipä tullut pieneen mieleenikään, millainen tuijotusmagneetti sellainen huomioväriasuste voikaan olla. Nyt en enää tiedä, haluanko käyttää koko laukkua, vaikka se on mieleeni.

Haluaisin vain olla rauhassa.

Vierailija
74/78 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

itte istun usein yhdessä kauppakeskuksenn nurkassa, en sillee et joku sama näkis mut siel useesti(paitsi järkkärit, mut ne nyt on jokainen mulle suht tuttuja) ja melkein jokainen kattoo, jotkut lyhyempää ja sen mä ymmärrän, mut jotkut kattoo viel taakkekki ku kävelee ohi, sillee "ai? ai, kauppakeskuksissa on ihmisiä???"

Vierailija
75/78 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kanssa semmonen peura ajovaloissa -tyyppinen ilme vaikka itse kuvittelen olevani ihan neutraalin näköinen :D joten en ihmettele että ihmiset joskus tuijottaa.

Vierailija
76/78 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös miettinyt että onko minulla kaksoisolento jossain arvelluttavassa elokuvassa tms kun kerään myös usein sellaisia hämmästyneen oloisia katseita varsinkin miehiltä.

Sama! 

Vierailija
77/78 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gang stalking! Eniten säälin niitä, jotka ovat sellaisen kohteena, mutta eivät tiedä siitä. Toiseksi säälin niitä, jotka ovat mii. sairaita ja kuvottavia että ovat mukana noin ääliömäisessä ja sairaassa jutussa.  

Vierailija
78/78 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua tuijotetaan myös. Usea tekee niin. Se ei ole kuvittelua.

Mietin myös onko kuvani jossakin. :/