Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi useimmat ihmiset tuijottaa minua?

Vierailija
28.02.2016 |

Itse korkeintaan vilkaisen tai katson salassa. Mutta mua tuijotetaan ihan häpeilemättä. Olen normaalipainoinen, 165 cm, pitkät tummat hiukset, suomalainen, ei lävistyksiä/tatuointeja, normaalit vaatteet. Ei pitäisi mitään ihmeellistä olla. Kun olenkaverin kanssa liikenteessä niin sanoo että tuokin taas katto sua. Hän on alkanut siis huomaamaan miten ihmiset katsoo mua. Sanon vaan jaa en huomannut. Koska oikeasti en katso kaikkia mutta ilmeisesti mua katsotaan kun kaverikin sen huomaa. En ymmärrä. Jättäkää mut rauhaan!

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos täällä nyt kaikki ihmiset ketä tuijotetaan?:D Koska olen seurava ihminen joka voisi sanoa miten ihmiset oikeesti katso minua aika usein. Siis mulla on ollut no tosi tosi paljon juuri kaupassa jonossa miten edessä olevat miehet jonossa tuijottavat. Naisetki joskus. Yksi työkaveri sanoi miten joku mies tuijotti mua kunnolla ruokapaikassa. Mutta juu mä tiedän että olen tosi kaunis ja olen myös tosi itsevarma nainen. 

Vierailija
42/78 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä jotka kokee ihmisten tuijottelevan on itsetunto ja lieviä mielenterveydellisiä ongelmia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näillä jotka kokee ihmisten tuijottelevan on itsetunto ja lieviä mielenterveydellisiä ongelmia

Tämä yleensä poistuu iän karttuessa

Vierailija
44/78 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asutte/vierailette Tampereella, niin se ei ole teidän syy, että teitä tuijotetaan. Tamperelaiset nääs Tuijottavat. Näin on ollut aina.

Vierailija
45/78 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että muistutat jotain tuttua ihmistä.

Minuakin tuijoteltiin, ei kuitenkaan moikattu. Sitten selvisi että minulla on kaksoisolento tässä kaupungissa.

Vierailija
46/78 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua tuijotetaan mm, pahasti ja jotkut hymyilee, jotenki mulle paranormaalia, en jotkut ihanku ärsyyntyis mun seurasta ja jotkut kattelee ku oisin kaunis, mulle outoo? Mulle on sanottu että, söpö, kaunis mies, nätti, hyi helvetti mut ite pidän ja en tykkää omasta kropasta, ikinä en oo tykänny omasta kuvasta, peilistä tavallaan tykkään enemmän, mulla on sekä että.

Vierailija
47/78 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua tuijotettiin ennen, koska olin ruma. Nykyään taas tuijottelu on loppunut, koen että olen nyt sitten tavallisen näköinen. Olen mies.

Vierailija
48/78 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko tohon rumaan oikein, emme ole rumia, en sanois ite ruma, metka ilmiö kuitenki? Voi olla katsojassakin joku vika, ite en katto ketään pahasti, lähinnä perus ilmeellä tai jos on tuttu kaveri ni saatan hymyillläkin.

Vierailija
49/78 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa moni on jo kertonut miten heidän kaverinsa ovat maininneet että heitä tuijotetaan. Eli ei taida olla mitään oman pään sisäistä harhakuvitelmaa jos kerran muutkin sen huomaavat?

Vierailija
50/78 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kenties mielisairas. Kuvittelet, että Sinua katsotaan. Mene lääkäriin ja hanki lääkkeet.

Vierailija
51/78 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun matkustin vielä junalla, huomasin, että etenkin keski-ikäiset ja sitä vanhemmat naiset tuijottavat minua junassa. Siis katsovat todella pitkään päästä varpaisiin.  Olen itse nainen ja tavallisesti pukeutunut.

Kerran "kostin" tällaisen tuijottamisen. Kun taas vanhempi nainen tuijotti minua intensiivisesti, kaivoin repusta banaanin ja aloin syödä sitä todella provosoivasti. Johan loppui tuijotus!

Vierailija
52/78 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olenkaverin kanssa liikenteessä niin sanoo että tuokin taas katto sua. Hän on alkanut siis huomaamaan miten ihmiset katsoo mua.

Tämä yksi kaveriko vain?

Jos vain hän, niin sanoisin että hän luulee vain. Kokeilepa lähteä liikenteeseen jonkun toisen kanssa, mieluiten sellaisen joka ei tätä em. kaveriasi tunne.

Vierailija
53/78 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun olenkaverin kanssa liikenteessä niin sanoo että tuokin taas katto sua. Hän on alkanut siis huomaamaan miten ihmiset katsoo mua.

Tämä yksi kaveriko vain?

Jos vain hän, niin sanoisin että hän luulee vain. Kokeilepa lähteä liikenteeseen jonkun toisen kanssa, mieluiten sellaisen joka ei tätä em. kaveriasi tunne.

Aivan. Tässähän voi olla kyse siitä että sinun ''kaverillasi'' on joku ongelma sinun kanssasi ja haluaa jostain syystä rikkoa itsetuntosi ja saada sinut voimaan pahoin. Ei siis kehtaa itse päin naamaa kritisoida sinua, vaan kierosti väittää että kaikki muut tuijottavat sinua.

Vierailija
54/78 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin tuijotetaan. Olen lyhyt, lievästi ylipainoinen bmi 27 ja silti tuijotetaan. Mulla on vaaleat pitkät hiukset ja isot silmät. Just tänään kaverilta kysyin kun oltiin ravintolassa syömässä et onko mun naamassa jotain. Ei ollut, silti tuijoteltiin.. Ahdistavaa.. Pukeudun kyllä usein mekkoihin (joku tuola sanoi että mekot herää huomion) säkkiinkö pitäisi alkaa pukeutua, tänäänkin oli kukkamekko päällä 😁

Vierailija
55/78 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen, joka kokee että häntä tuijotetaan olisi niin kaunis, että se on syynä katsomiseen, hän todennäkäisesti tietäisi sen kyllä. Myöskään kaverit, jotka asian laittavat merkille tyypin kanssa liikkuessaan, eivät ihmettelisi mistä tuijotus johtuu. Ehkä ihminen, jota joskus on jostain syystä tuijotettu tai hänestä tuntuu siltä, alkaa odottaa ja tarkkailla, tapahtuuko näin ja katsoo itse ensin niitä ihmisiä, jotka sitten vastaavat "tuijotukseen"?

Vierailija
56/78 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kans töllätään, johtuu ehkä siitä että pukeudun värikkäästi. Saan myös joskus vaatekaupoissa myyjät ja jopa vartijat perääni, jos kiertelen kaupan nopeasti läpi. 

Vierailija
57/78 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsin vihannesosastolla tomaatteja nopsasti pussiin. Tuntui että joku tuijottaa. Yli keski-ikäinen ihan tyylikäs rouva tuijotti esillepanon toiselta puolelta puolivihaisen näköisenä. En ole kaunis, enkä ruma. Ehkä enemmän komean näköinen tavallinen nainen. Tuijotti erittäin pitkään kylmällä katseella. Olimme ainoat asiakkaat siinä kohdalla vihanneksia. Jäi tämä ihan mielenpäälle.

Vierailija
58/78 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen voi käytöksellään ja olemuksellaan ihan tiedostamattaan kerätä katseita ja huomiota puoleensa tai sitten sulautua tapettiin. Avoimelta ja ulospäinsuuntautuneelta vaikuttava, itsevarmuutta huokuva olemus, itsensä kantaminen ryhdikkäästi ja luontevasti tuovat huomiota.

Vierailija
59/78 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinua kukaan järkevä ihminen tuijota. Ne tuijottelijat on avohoidossa olevia mt-potilaita. Ketään ei oikeasti kiinnosta sinun ulkonäkösi tai tekemisesi. Hullut vaan toljottaa, koska ne on hulluja.

Vierailija
60/78 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisilla on tapana olla hiljaa ja tuijottaa.  Ilmeet ovat samanlaiset kuin televisiota katsellessa. Olemme juroa kansaa ja iso osa sosiaalista kanssakäymistä on sanaton tuijotus. Yritämme näin pitää yhtä, ajatuksen tasolla.