Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi useimmat ihmiset tuijottaa minua?

Vierailija
28.02.2016 |

Itse korkeintaan vilkaisen tai katson salassa. Mutta mua tuijotetaan ihan häpeilemättä. Olen normaalipainoinen, 165 cm, pitkät tummat hiukset, suomalainen, ei lävistyksiä/tatuointeja, normaalit vaatteet. Ei pitäisi mitään ihmeellistä olla. Kun olenkaverin kanssa liikenteessä niin sanoo että tuokin taas katto sua. Hän on alkanut siis huomaamaan miten ihmiset katsoo mua. Sanon vaan jaa en huomannut. Koska oikeasti en katso kaikkia mutta ilmeisesti mua katsotaan kun kaverikin sen huomaa. En ymmärrä. Jättäkää mut rauhaan!

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet KARISMAATTINEN.

Vierailija
22/78 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

minuakin, mutta ei helsingissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on epämuodostuma kasvoissa ja jotkut ei siedä että nyt vanhemmiten en välitä yhtään! Nuorena kuulin tosi pahoja, ettei tuonnäköisiä saisi edes päästää sisään ( baariin) ym. Eniten kaduttaa kun en voinut käydä autokoulua, koska menin paniikkiin siitä että joku voi katsoa. Nyt vanhana tuo harmittaa. Mutta tärkeintä on että elää omaa ainutlaatuista elämäänsä, ei minun tai sinun tarvitse olla kenenkään mieliksi. Katsokoot kukin mitä huvittaa.

Vierailija
24/78 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua tuijotetaan AINA lievän ontumiseni takia. Mikä siinä on niin ihmeellistä jos joku ontuu? Minäkin olen sentään ihminen.

Vierailija
25/78 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin tätä myös. olen jonkun verran ylipainoinen, joten miksi edes katsoa

Vierailija
26/78 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset tuijottavat, jos ulkonäössä on jotain erottuvaa, erikoista, poikkeuksellista tai näyttävää. Pätee niin hyvässä kuin pahassa. Ilmeisesti ap on vastaantulijoiden mielestä harvinaisen nätti tai kaunispiirteinen. Tai ehkä muistutat jotakuta julkkista tai näyttelijää?

Nuorena minua tuijotettiin, koska minulla oli kasvoissa ihottuma. Päälle kolmekymppisenä vaalensin ruskeat hiukseni, ja silloin aloin saada todella paljon katseita, etenkin miehiltä. Olin aika ihmeissäni. 

Luulen, että samalla tavalla huomiota keräävät hyvin tuuheat tai harvinaisen kiharat hiukset. Pitkät hiukset kiinnittävät miesten huomion. Huomiota kiinnittävät myös värikkäät vaatteet tai pelkästään se, että on jokin värikäs asuste, kuten huivi tai laukku. Jos menee julkiselle paikalle hame päällä, saa varautua tuijotukseen. 

Vierailija
27/78 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ihmiset katsoo kaikkia ihmisiä, ei just sua..

Vierailija
28/78 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin katsotaan usein pitkään. En ole suomalaisen näköinen (isä Etelä-Euroopasta), tumma ja kauniiksi kehuttu. Huomiota saan mihin tahansa menenkin, etenkin miehiltä.

Mieheni on myös huomannut tämän, en itse kiinnitä siihen huomiota aina.

Vierailija
29/78 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäydyt jotenkin erikoisesti. Tiedän kokemuksesta. Koeta rentoutua, vaikka sua vilkaistaan. Ihmiset katsoo, ettei päälle kävele.

Vierailija
30/78 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltähän siitä kellarissa kasvaneesta naisesta on tuntunut, kun on tullut ihmisten keskelle. Varmaan just siltä, että kaikki tuijottaa. Varmaan vähän saman efektin saa aikaan, jos joutuu kasvamaan eristyksissä metsän keskellä pienessä tuppukylässä.

Vierailija
31/78 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

omg

Vierailija
32/78 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltähän siitä kellarissa kasvaneesta naisesta on tuntunut, kun on tullut ihmisten keskelle. Varmaan just siltä, että kaikki tuijottaa. Varmaan vähän saman efektin saa aikaan, jos joutuu kasvamaan eristyksissä metsän keskellä pienessä tuppukylässä.

Niin varsinkin kun siellä kaikki tuijottaa toisiaan, kun ei muutakaan katsottavaa ole. Menepä New Yorkiin, niin kukaan ei edes huomaa sua.

Vierailija
33/78 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua katsoi tosi vihasesti joku naikkonen kaupassa. Ymmärsin, että se johtui erikoisen värisestä huulipunastani.. Tuli pari kertaa vastaan käytävällä ja katsoi niin vihaisesti, että siitä tuli periaatteessa aika loukkaantunut olo ja katsoin häntä sitten takaisin yrmynä. Vaikka et pidä huulipunastani, niin miksi tuijottaa niin näkyvästi ja vihaisesti? :D jotain käytöstapoja kiitos

Vierailija
34/78 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua katsoi tosi vihasesti joku naikkonen kaupassa. Ymmärsin, että se johtui erikoisen värisestä huulipunastani.. Tuli pari kertaa vastaan käytävällä ja katsoi niin vihaisesti, että siitä tuli periaatteessa aika loukkaantunut olo ja katsoin häntä sitten takaisin yrmynä. Vaikka et pidä huulipunastani, niin miksi tuijottaa niin näkyvästi ja vihaisesti? :D jotain käytöstapoja kiitos

Todellisuus: Katsoi, että taas tuo sama tukkii käytävän ja pällistelee vielä kun lehmä uutta navettaa. Eikö se nyt osaa väistää, kiirekin olisi. Ei mitään käytöstapoja.

Vierailija
35/78 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäis laittaa huulipunaa, jossa ei tunne oloaan kotoisaksi. Siitä voi tulla sellaisiakin suuruusharhoja että kaikki tuijottaa.

Vierailija
36/78 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin varsinkin kun siellä kaikki tuijottaa toisiaan, kun ei muutakaan katsottavaa ole. Menepä New Yorkiin, niin kukaan ei edes huomaa sua.

Katsoopas ja puhuu vaikka kassajonossa sanomalla vaikka "sinä heräsit tänä aamuna noin kauniina ilahduttaman meitä"

Vierailija
37/78 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on vaa kateellisia.

Vierailija
38/78 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuakin tuijotetaan, vilkuillaan ja sitten nauretaan. Yleensä se menee niin, että minun pärstää katsoo joku nainen sellaisella ilmeellä, joka oikein huutaa "KUOLE PASKA!!". Oksennusilme on se toinen yleinen, sitten myös se, että vilkaistaan nopeasti pärstää ja sitten tirskahdetaan nauruun on aika yleistä. En tiedä miksi minuun kiinnitetään huomiota, koska en pukeudu mitenkään huomiota herättävästi, tai näytä komealta tai mitenkään äärimmäisen epämuodostuneelta vaikka ruma olenkin. Kai minä vaan sitten jollain tasolla olen niin perkeleen mielenkiintoisen näköinen.

Ei noita ihan päivittäin tapahdu, mutta sanoisin, että vähintään kaksi naista viikossa huomaa minut ja tekee jotain aiemmin mainittua. Tai sanotaan niin, että jos menen viikolla käymään jossain yleisellä paikalla niin silloin tuollaista tapahtuu. Yleensä yksin liikkeellä olevat naiset katsoo murhaavasti ja porukassa olevat kikattaa nähtyään minut. Pari keski-ikäistä naistakin on nauranut huomattuaan minut, he olivat molemmat yksin liikkeellä. Iältään nämä naiset on jotain siinä 17-25, siitä ylöspäin olevat naiset harvemmin kiinnittää mitään huomiota. Sitten taas sellaiset +60v naiset on minulle kovinkin mukavia, siitä uskonkin, että parhaat vuoteni naisten kanssa tulevat olemaan vanhuksena.

Terveisin Naispelko22

Johannes?

Vierailija
39/78 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astuahan ne haluais.

Vierailija
40/78 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ehkä heille tutun näköinen.