Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumpi hankkii sun baaripanoissa hotellin ja taksin?

Vierailija
28.02.2016 |

Olen tähän asti baaripanojen tapauksissa maksattanut miehillä taksit, juomat ja hotellin. Eilen törmäsin kuitenkin tapaukseen jonka mielestä olen kohtuuton.
Miten muut järjestää nämä asiat?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huorilla huorien tavat

Vierailija
2/12 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole maksullinen nainen, joten maksan oman osuuteni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole hotellia tarvittu, taksin maksaa yleensä mies.

Vierailija
4/12 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä harrastanut baarpanoja, mutta eikö kuitenkin vapaat ihmiset vie baaripanon kotiin? Juomat kukin maksaa itse ja taksin voi puolittaa.

Vierailija
5/12 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tähän asti baaripanojen tapauksissa maksattanut miehillä taksit, juomat ja hotellin. Eilen törmäsin kuitenkin tapaukseen jonka mielestä olen kohtuuton.

Miten muut järjestää nämä asiat?

Jaahas, lompakkoloismies palstalla taas... Hotellit taitaa olla baaripanojen osalta aika harvinaisia ja Suomessa juomat ostetaan itse.

Vierailija
6/12 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotelli? Oikeasti?

Vierailija
7/12 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maksanut taksin koska olen ilmeisesti pokaillut aina niin köyhiä naisia että ovat ehdottaneet yöbussia johon en kyllä suostu alentumaan.

Vierailija
8/12 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kyllä miehen kuuluu maksaa.

N 46 (ps. en ole koskaan harrastanut moista, mutta jos olisin, en ainakaan itse maksaisi latin latia).

Vierailija
9/12 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N 46 (ps. en ole koskaan harrastanut moista, mutta jos olisin, en ainakaan itse maksaisi latin latia).

Samaa mieltä.

Jos miehellä väpättää pylly tuulen mukana, voi samalla jäädä kotiin runkkaamaan.

Vierailija
10/12 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä.

Jos miehellä väpättää pylly tuulen mukana, voi samalla jäädä kotiin runkkaamaan.

Asiahan on ihan päinvastoin. Naiset ovat tyypillisesti nirsompia seksin suhteen, joten luulisi olevan halua maksaa sen kerran kun lähtevät imemään sen laatu-uroksen kyrpää. Epäinhimillistä jos miehen pitää maksaa jonkun lihavan naisen taksit ja hotellit, kun nainen on luultavasti aivan kauhean näköinen verrattuna niihin naisiin, joita miehellä on ollut seurustelukumppaneina. Pahimmillaan mies on maksanut siitä että menee hotelliin, jossa nainen yrittää veivata ja lutkuttaa miehen kovaksi siinä onnistumatta.

Vierailija
11/12 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hotelli? Miehet on aina tulleet mun kotiini tai mä mennyt heidän kotiinsa. Vai onko ap keississä molemmat osapuolet varattuja?

Vierailija
12/12 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen maksakoon kaiken, aamulla voi vielä tiskata astiat kiitokseksi siitä että sai nauttia seurastani

t. lassukka