Ei p******!! Olin antanut oikean numeroni!! Mies järkyttävä!
Ei hyvänen aika, olin antanut tuolle urpolle oikean numeroni ja nyt se viestittelee miten kivaa ois tavata uudestaan. Oli pakko hommata sexless inkeeper koska olin vieraalla paikkakunnalla juhlimassa ja kaveri hävisi :D miten mä nyt pääsen tuosta eroon? Ja oi miksimiksimiksi annoin oikean numeroni??! 😂
Kommentit (14)
Sano että olet varattu, etkö nyt osaa näinkin pientä asiaa itseksi hoitaa vaan pitää neuvoa pyytää
"mies oli sika, näki heti että meistä ei tule paria. Käyttäytyi huonosti ja seksikin oli surkeaa!"
Se tavallinen kaunis suomalainen tarina.
Mikä on sexless inkeeper? Vonkasit kundilta yöpaikan, mutta et antanut..?
Et vastaa viesteihin. Jospa ei jaksa kauan yksipuolisesti😉
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvänen aika, olin antanut tuolle urpolle oikean numeroni ja nyt se viestittelee miten kivaa ois tavata uudestaan. Oli pakko hommata sexless inkeeper koska olin vieraalla paikkakunnalla juhlimassa ja kaveri hävisi :D miten mä nyt pääsen tuosta eroon? Ja oi miksimiksimiksi annoin oikean numeroni??! 😂
Been there, done that. Kerrankin oli päissään loistava idea lähteä seuraavana päivänä leffaan. Mies sitten soitteli ku hullu (en pystyny töissä heti vastaamaan puheluun.). Sain sit kakistettua, ettei nyt ollutkaan niin hyvä ajatus. Mies oli kauhee.
Vierailija kirjoitti:
Niin siis eka käytit miestä hyväksi ja nyt vingut täällä... voi parkaa.
Epämies kirjoitti:
"mies oli sika, näki heti että meistä ei tule paria. Käyttäytyi huonosti ja seksikin oli surkeaa!"
Se tavallinen kaunis suomalainen tarina.
kyllä vika on naisen seksittömyydessä ja lahnailussa jos miestä ei kiihota
Vierailija kirjoitti:
Mikä on sexless inkeeper? Vonkasit kundilta yöpaikan, mutta et antanut..?
Juurikin se. Eikä ollut aikomuksenakaan antaa, enkä todellakaan antanut. Voi pyhä helvetti. 😂
Miksi pitää antaa mitään puhelinnumeroja? Kiva sitten, kun mies lähettelee viestejään ties kenelle. Minä olen parin kohdalla vain sanonut, että törmäillään.
Ja mikä ihme tämä juttu on, että pitää päästä johonkin yöksi? Kai kaikilla nyt on jokin tieto yöpaikasta ja siitä, miten sinne pääsee, vaikkei kaikki kaverit samassa porukassa olisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Avaaja vaikuttaa sekopäältä.
Ja mulkulta. Käyttää miestä kuin tavaraa ja haukkuu perään kun raukka olikin kiinnostunut. Ilmeisesti aika heikko empatiakyky ap:lla.
Kuulostaa siltä että te kaksi olette ansainneet toisenne. Karma is a b...