Kaveri suuttui, kun enlähettänyt hänelle Kalevalanpäivä -tervehdystä
Kuulemma tekstiviestikin olisi kelvannut. Oli kyllä itse askarrellut hienon kortin lastensa kanssa, jonka sain perjantaina postissa. Ajattelin vain, että se oli vitsinä lähetetty, kun tänä vuonna minä sain aikaiseksi lähettää ystävänpäiväkortit, mutta häneltä ei tullut sellaista (mitä en odottanutkaan)
Olen vähän ihmeissäni, että miten tuollaisesta voi suuttua. Olisiko raskaana ja hormoonihuuruissa?
Kommentit (7)
Miks et lähettäny? Huonoa käytöstä.
Kyllä hyviin tapoihin kuuluu lähettää kaikille läheisille ystäville kalevalanpäiväkortit. Tai vähintään viestillä joku runo Kalevalasta tai itse samalla tyylillä rustattuna. Voisithan vielä kiikuttaa kortin postiin ja väittää, ettet älynnyt ettei se ehdi ajoissa perille jos laitat sen pe iltana... Turhaan syytät kaveriasi moukkamaisesta käytöksestä kun itse olet toiminut törkeästi.
Varmaan raskaana, tiedätkö ovatko yrittäneet lasta?
Äh, odottelin jotain viihdettä kun palstalle tulin, mutta täällähän onkin ihan väsynyttä. Takaisin telkkarin ääreen siis.
Meillä on ollut tuttavien kesken jo vuosia perinteenä Kalevala-näytelmä. Tänä vuonna minä olin Aino ja kaverin isä Väinämöisenä havitteli minua itse veistämästään lavasteveneestä. Vuorosanoja on harjoiteltu joulusta lähtien.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on ollut tuttavien kesken jo vuosia perinteenä Kalevala-näytelmä. Tänä vuonna minä olin Aino ja kaverin isä Väinämöisenä havitteli minua itse veistämästään lavasteveneestä. Vuorosanoja on harjoiteltu joulusta lähtien.
Kai jouluna esititte jouluevankeliumin?
Kuka on tänä vuonna Jeesus ristillä pääsiäisenä?
Aina ku ajattelin et kaikki provot on jo keksitty ni ettäoikeen Kalevalanpäivä kortti :DDDD ahahahahahahahahahahahahaahahahahahhaahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa