Mitä olet tänään tehnyt?
Minä olen touhuillut lasten kanssa, tehnyt ruokaa ja vähän siivoillut.
Kommentit (28)
istunut tässä koneella ja syönyt
harrastanut seksiä
leikkinyt elukoiden kanssa
Tiskannut ja pakannut 25 laatikkoa tavaraa. Ei millään jaksais (keuhkoputken tulehdus) mutta huomenna muutto niin pakko on. Mies on ollut laskettelemassa Alpeilla, kun olivat sopineet kavereidensa kanssa menevänsä. Vielä pitäis lasten huoneet pakata ja olis siinä tämä homma. Huomenna sitten isän kanssa muutetaan. Saa nähdä mitä tulee painavien huonekalujen kantelusta, kun happi on mallia heikko.
koodannut koko yön, kirjoittanut pari työhakemusta, käynyt pitkällä kävelyllä auringonpaisteessa, kattonu tv:stä leijonan luolan ja nostellut painoja. kohta suljen läppärin, luen pari riviä kirjaa ja nukahdan.
3 tunnin aamulenkki koiran kanssa, kävin kaupassa, kävin hiihtämässä, pesin auton, tein ruokaa, laitoin pyykit koneeseen ja nyt vaan löhöilen sohvalla ja palstailen.
Syönyt aamupalan, tehnyt ruoan, käynyt leffassa katsomassa "Äkkilähdön", nyt katson Camilla Läckbergin kirjoihin perustuvaa leffaa ja nautiskelen muutaman oluen ja roikun samalla av:lla. En ajatellut tehdä tänään enää mitään, paitsi käydä ehkä saunassa.
Aamupala, lasten kans metsäretki, lounas ja päiväunet. yhden kirjan luin kans loppuun
Vierailija kirjoitti:
Tiskannut ja pakannut 25 laatikkoa tavaraa. Ei millään jaksais (keuhkoputken tulehdus) mutta huomenna muutto niin pakko on. Mies on ollut laskettelemassa Alpeilla, kun olivat sopineet kavereidensa kanssa menevänsä. Vielä pitäis lasten huoneet pakata ja olis siinä tämä homma. Huomenna sitten isän kanssa muutetaan. Saa nähdä mitä tulee painavien huonekalujen kantelusta, kun happi on mallia heikko.
Niin siis muutatte lasten kanssa pois miehen luota? Muuten en näe tuossa touhussa mitään järkeä. Jos on muuttopäivä sovittuna, silloin ei minnekään matkoille mennä kavereiden kanssa, etenkin jos toinen on kipeä. Sinä et saisi rasittaa itseäsi tuossa tilassa. Toi on oikeasti vaarallista.
Tänään olen tehnyt aamiaista, katsonut hääohjelmia, ommellut irtohuppuja ruokapöydän tuoleihin, leiponut kakkua, tehnyt päivällistä, selaillut foorumia, täyttänyt huomista varten terveystarkastuksen lappusia, pyykännyt ja pussaillut.