Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käteviä noi salaattibaarit!

Vierailija
28.02.2016 |

2,50e ja saa annoksen jolla lähtee nälkä kivasti:) Ravintoloiden salaatit kun lähenee 15e ja suurin osa salaatista on vaan salaatinlehteä...

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliita on ja maksat 16-18 ruron kilohinnann kaikesta. Lihan kilohinta tomaatista ja muusta. Kalliiksi tulee.

Vierailija
2/44 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan lähe noin halvalla. Otitko kaksi munaa ja maksoit 2,5€

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

roska kirjoitti:

Kalliita on ja maksat 16-18 ruron kilohinnann kaikesta. Lihan kilohinta tomaatista ja muusta. Kalliiksi tulee.

No eipä ole tullut vielä kertaakaan, ja joka viikko sieltä syön:D maksat sinä ravintolassakin salaatista "lihan kilohintaa". Ap

Vierailija
4/44 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun avaaja hyötyy jotenki tosta bisneksestä ja siksi lyö rumpua sen puolesta, jotta sais ite enmmän fyrkkaa

Vierailija
5/44 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh ja milläs santsimäärällä fyysistä tekevä mies saa salaattibaarista tarvittavat energiat ja kalorit :)

Vierailija
6/44 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. K-marketissa Pikku Huopalahdessa on salaattibaari, josta itse annostellaan salaatti ja punnitaan. 

Näin ollen kilohinta täytyy olla kalleimman tuotteen mukaan eli muistaakseni siellä 16 euroa. 

Koska mitään rajoituksia ei ole vaikka lappaisi lihaa koko ämpärillisen. 

Vierailija
7/44 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh ja milläs santsimäärällä fyysistä tekevä mies saa salaattibaarista tarvittavat energiat ja kalorit :)

Saatkos sitä muutenkaan pelkästä ravintolan salaatista? Luulen että syöt jokatapauksessa jotain muuta:) ap

Vierailija
8/44 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan lähe noin halvalla. Otitko kaksi munaa ja maksoit 2,5€

No kyllä muuten tuli:) otin pikkutomaatteja, lihapullia,kurkkua, sipulia,pastaa ja maissilastuja:) ap

Vierailija
9/44 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olet saanut nälän vievän annoksen hintaan 2,50e?

Katselin perjantaina Prismassa kassalla edellä olevan asiakkaan salaattibaarista ostamaa annosta/kippoa, siinä ei ollut kovinkaan paljon aineksia ja hintaa oli lähes 7 euroa!!!

Kyllä kaverin kanssa todettiin ettei itsellä olisi tuollaiseen varaa ja itse tekemällä saa samalla hintaa ISON kulhollisen pariksi päivää muutamalle hengelle.

Vierailija
10/44 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja noista moni saanut vatsataudin. Kätevää!

Vierailija
11/44 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

roska kirjoitti:

No eipä ole tullut vielä kertaakaan, ja joka viikko sieltä syön:D maksat sinä ravintolassakin salaatista "lihan kilohintaa". Ap

Mitä oikein huijaat siell Ne on 14-18 euroo marketeissa. Syötö maksamatta kaupassa mahas täyteen?

Vierailija
12/44 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjun avaaja hyötyy jotenki tosta bisneksestä ja siksi lyö rumpua sen puolesta, jotta sais ite enmmän fyrkkaa

On tämä Suomi mukava maa kun mitään hyvää ei voi mistään sanoa ilman, että on taka-ajatuksia...:D ap

Vierailija
13/44 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

roska kirjoitti:

Mitä oikein huijaat siell Ne on 14-18 euroo marketeissa. Syötö maksamatta kaupassa mahas täyteen?

Mitä ihmettä mahdat selittää? Ap

Vierailija
14/44 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök ne ovat jotenkin ällöttäviä ne salaattibaarit ruokakaupoissa..monet vielä sanovat ostavansa niistä herkutellakseen..

Vierailija
15/44 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä olet saanut nälän vievän annoksen hintaan 2,50e?

Katselin perjantaina Prismassa kassalla edellä olevan asiakkaan salaattibaarista ostamaa annosta/kippoa, siinä ei ollut kovinkaan paljon aineksia ja hintaa oli lähes 7 euroa!!!

Kyllä kaverin kanssa todettiin ettei itsellä olisi tuollaiseen varaa ja itse tekemällä saa samalla hintaa ISON kulhollisen pariksi päivää muutamalle hengelle.

Turusta Citymarketista:) en ikinä tee salaattia itse, helposti menee yli 10 e raaka-aineisiin ja siitä ei riitä itselle ja miehelle kuin yhdet annokset. Ap

Vierailija
16/44 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pienen annoksen sä sillä 2,5eurolla kyllä saat. Alle 200g. Ei lähtis mun nälkä.

Vierailija
17/44 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis olla joku hygieniapassin omistava työntekijä, joka niitä salaatteja siitä salaattibaarista kokoaa asiakkaille. Sitten voisin harkita ostamista.

Vierailija
18/44 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yök ne ovat jotenkin ällöttäviä ne salaattibaarit ruokakaupoissa..monet vielä sanovat ostavansa niistä herkutellakseen..

Bakteerikammokin on jonkinlainen sairaus.

Vierailija
19/44 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse odotan saksalaisen "Mongos"-konseptin rantautumista Suomeen. Itse koostat joko rehu/liha-annoksesi ja lykkäät kokille wokattavaksi valitsemallasi kastikkeella, pian tarjoilija tuo sen pöytääsi. Saat tasan sen mitä itse koostat ja hyvää on.

Vierailija
20/44 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäis olla joku hygieniapassin omistava työntekijä, joka niitä salaatteja siitä salaattibaarista kokoaa asiakkaille. Sitten voisin harkita ostamista.

Mietin, että miten tuollaiset kaltaisesi ihmiset olisivat eläneet 50v sitten kun ei yksinkertaisesti ollut varaa eikä KEHDATTU nipottaa tollaisesta:D ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme