Mitä olet tänään tehnyt?
Minä olen touhuillut lasten kanssa, tehnyt ruokaa ja vähän siivoillut.
Kommentit (28)
Käynyt ravintolassa syömässä ja ulkoilemassa saarella. Ihana aurinkoinen sää 💕
Juonu aamuteen, datannu, leikkiny wandilla ja ottanu päiväunet.
Vienyt koirat aamulenkille, syönyt aamupalaa, ruokkinut eläimet...
Lagannut koneella.
Käynyt kaupassa.
Kohta teen koulujuttuja.
-Tehnyt miehen kanssa perheelle ruokaa niin että sitä riittää alkuviikoksikin.
-Pyykännyt
-Siistinyt koiraa ja siivonnut siitä aiheutuneen sotkun
-Soittanut mutsille
-Roikkunut netissä
-Syönyt aamiaisen ja lounaan
-Siivonnut lasten ja heidän yökylävieraittensa sotkuja
-Käyttänyt yhtä lasta pelissä
-Kaivanut esille talvilomaa varten matkavaraus yms asiakirjat
-Vielä pitäisi:siivota wc:t ja käydä lenkillä
4 leipää ja nyt keitän kahvia. Vanhat rankat työt ottavat veronsa, aivan poikki makaan sohvalla.
Ottanut loiventavia, harrastanut seksiä, vähän auttanut siivoamaan ja roikkunut netissä. Pakko vielä pukea ja hakea lähikaupasta muutama bisse lisää. Kotiinkuljetus olisi se juttu minkä alkoholilakiin saisi muuttaa.
Nukuin pitkään, tungin kuukupin aukkoon ja otin pilsut, söin, palstailen ja kärvistelen kivuissa.
Juonut kahvia, itkenyt, siivonnut, syönyt vähän. Maannut sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Nukuin pitkään, tungin kuukupin aukkoon ja otin pilsut, söin, palstailen ja kärvistelen kivuissa.
Pitkään nukkuminen on ihan oikein. Enhän mä miehenä tajua mitään kuukautisista. Eikö se muovikuppi ole vähän epämukava? Hommaa lääkkeet kipuihin, turha niistä on kärsiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkään nukkuminen on ihan oikein. Enhän mä miehenä tajua mitään kuukautisista. Eikö se muovikuppi ole vähän epämukava? Hommaa lääkkeet kipuihin, turha niistä on kärsiä.
Se on silikonia, ei muovia. Eli se ei tunnu, kunhan on sisällä. Emätin on muutenkin tiukka vain tosta suuaukolta. En jaksa hankkia lääkkeitä. Tää on tätä vain ekan päivän. Onhan tähän jo tottunut, kun on vuosia näin ollut. Lääkärit tuputtaa vain hormoneja ja muita myrkkyjä, eli ei kiitos.
Syönyt aamupalan, lounaan ja välipalan. Käynyt lenkillä sekä hiihtämässä. Pessyt monta koneellista pyykkiä, tyhjännyt ja täyttänyt tiskinkoneen. Viihdyttänyt lapsia, jutellut sukulaisten kanssa puhelimessa. Maannut sohvalla ja katsonut telkkaria.
sairastanut ja maannut sängyn pohjalla 😩
En oikeastaan mitään. Ajanut autolla 150 km, käynyt kaupassa, syönyt, tiskannut, lukenut lehtiä ja roikkunut netissä, lähetellyt sähköpostia, kävellyt pari kilsaa, kuunnellut musiikkia, haaveillut... Leppoisaa oleskelua siis.
Käynyt lenkillä,leiponut pullaa,mankeloinut ja kirsikkana kakussa yrittänyt SPSS:lla analysoida graduaineistoani.
Laiskotellut... aamulla lenkki koirien kanssa, vähän pyykkiä, muuten maannut sohvalla teekupin, särkylääkkeiden ja nenäliinapakettien kanssa - kunnon flunssassa mennyt monta päivää.
Mä lähen kattomaan lentopalloa! enkä jaks ajatella yhtää ketää!