Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidätkö suuseksiä terveysriskinä?

Vierailija
28.02.2016 |

Itse olen alkanut suhtautua suuseksiin aikamoisella varovaisuudella. Voiko sukupuolielimissä/spermassa muhia esim. kondylooma tai muita sairauksia ihmisen itsensä tietämättä ja ilman mitään oireita? Voiko suuseksi ylipäätään koskaan olla aivan riskitöntä? Onhan kaikenlaisia tulehduksia olemassa.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On terveysriski, pidät tai et.

Vierailija
2/34 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä, vaan nautintona. Parisuhteessa ei tarvitse tauteja pelätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se terveysriski. Siinäkin pitäisi käyttää kumia aina...

Vierailija
4/34 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni ylipäätään harrastaa suuseksiä?

Vierailija
5/34 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.soc.ucsb.edu/sexinfo/article/increasing-popularity-oral-sex

Nuorista suurin osa.

Vierailija
6/34 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä on riskejä jos siitä aikoo nauttia.

Vierailija
7/34 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se. Tosin luulen, että tää mun seksittömyys on paljon haitallisempaa terveydelle

Vierailija
8/34 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidänhän minä ulos liikenteen sekaan menemistäkin terveysriskinä, mutta menen silti.

Vierailija
9/34 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen alkanut suhtautua suuseksiin aikamoisella varovaisuudella. Voiko sukupuolielimissä/spermassa muhia esim. kondylooma tai muita sairauksia ihmisen itsensä tietämättä ja ilman mitään oireita? Voiko suuseksi ylipäätään koskaan olla aivan riskitöntä? Onhan kaikenlaisia tulehduksia olemassa.

Kyllä tämäkin asia olisi pitänyt oppia jo peruskoulussa. Mä olen huolissani näistä ihmisistä, joiden ainoa yleissivistyksen lähde on Iltasanomat.

Vierailija
10/34 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eiköhän suurin osa, ainakin parisuhteessa elävistä

Vierailija
11/34 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumit on vaan niille ketkä jakaa pesäänsä tuolla joka vklp. Ei säädyllinen ihminen tarvitse kumia. Imekää ja nuolkaa hyvät ihmiset, heterot siis.

Vierailija
12/34 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se uusien tutkimusten mukaan ole, myls siis pitkässä ja uskollisessa suhteessa. Mutta siitä huolimatta otan suihin ja mies nuolee.

Vierailija
13/34 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös se uusien tutkimusten mukaan ole, myls siis pitkässä ja uskollisessa suhteessa. Mutta siitä huolimatta otan suihin ja mies nuolee.

Ottaisitko myös minulta?

Vierailija
14/34 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

21 vuotta saman partnerin kanssa. Ei ole tarvinnut tautiasioita miettiä. Kumia käytetty viimeksi ehkä 19 vuotta sitten.

Vierailija
15/34 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suojaamaton suuseksi on tietysti vaarallista.

Vierailija
16/34 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Papilloomavirus tarttuu myös suuseksissä ja aiheuttaa mm. kurkkusyöpää. Me naisethan ollaan siitä hyvässä asemassa, että tuota seulotaan papa-kokeella, mutta miehille ei ole mitään vastaavaa. Onneksi kurkkusyövän ennuste on aika hyvä.

Vierailija
17/34 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tippurikin tarttuu suuseksissä.

Vierailija
18/34 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin ja herpes. Niin ja kaikki muutkin seksitaudit. Ja joidenkin seurauksena voi tulla suuhun, kurkkuun tai nieluun syöpä.

Että on siinä kannustusta kumin käyttöön jokaiselle.

Vierailija
19/34 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaisitko myös minulta?

Kyllä, kunhan kyrpäsi on ainakin 20cm pitkä, paksu ja todella kova. Rakastan suuren kyrvän imemistä ja läpsimistä naamallani.

AP

Vierailija
20/34 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tämäkin asia olisi pitänyt oppia jo peruskoulussa. Mä olen huolissani näistä ihmisistä, joiden ainoa yleissivistyksen lähde on Iltasanomat.

Älä huoli, aloittajalla on maisterin paperit ja lukemisina Scientific  American ja Nature. Laitoin aloituksen keskustelun herättämiseksi. Lisäksi itseäni vaivaa nuoruuden suuseksi. Enää en sitä oikein mistään hinnasta harrastaisi edes kumppanin kanssa.