Kuinka monta hyvää vartaloa olet nähnyt uimahallissa?
Minä yhden vaikka olen käynyt uimassa pari-kolme vuotta. Yleensä suurin osa on Lihavia. Itse kuulun myös huono vartaloisiin vaikka ylipainoa vain vähän.
Tämä takia vartaloitaan häpeävien kannattaisi käydä uimassa varsinkin nuorten. Liikunnan lisäksi voi suhde omaan vartaloon voi muuttua.
Kommentit (20)
Ainakin yhden superhyvän.
Nuoret on yleensä hyvävartaloisia. Onhan joillain 16-25 -vuotiailla lähes aina hyvät vartalot. Siitä olen samaa mieltä, että tavalliset uimahallit on hyviä paikkoja oppia hyväksymään oma kroppa, koska siellä näkee kaikenlaisia vartaloita.
En katsele muita, keskityn ihan uimiseen.
Et sitten ole nähnyt uintiseuran harjoituksia.
Ei ole näköjään sinua kuitenkaan auttanut. Jos olisit sinut itsesi kanssa, tuskin kyttäisit muidenkaan vartaloita.
Vierailija kirjoitti:
Nuoret on yleensä hyvävartaloisia. Onhan joillain 16-25 -vuotiailla lähes aina hyvät vartalot. Siitä olen samaa mieltä, että tavalliset uimahallit on hyviä paikkoja oppia hyväksymään oma kroppa, koska siellä näkee kaikenlaisia vartaloita.
Riippuu ihan siitä että mitä "hyvä vartalo" tarkoittaa. Ylipaino on lisääntynyt kaikissa ikäluokissa.
Ihmisen arvo tai kyvykkyys ei tietenkään ole mitenkään sidoksissa ulkonäköön tai painoon.
Jokainen vartalo on hyvä omalla tavallaan.
Miehenä en pääse naisten alastomia vartaloita katsomaan. Miesten puolella alastomista vartaloista hyviä on ehkä 20 %. SItten jos katselen ja arvostelen naisia uimapuvuissa ja bikineissä niin siinä hyviä on n. kolmasosa. Kyllä se huonompikin pylly näyttää hyvältä bikineissä.
Kirjanpitoni mukaan 3408 N ja 2921 M.
En tuijota muita, uin.
Suosittelen samaa teille kyttääjäpervoille.
Vierailija kirjoitti:
Et sitten ole nähnyt uintiseuran harjoituksia.
Uimarit ovat tasapaksuja ja lattarintaisia. Ei erota poikia tytöistä.
Joka kerta näen, ja näen upeita vartaloita niin miehillä kuin naisillakin.
Yhden hämmentävän kauniin nuoren naisen olen nähnyt uimahallin pukuhuoneessa. Ensimmäkseen siellä kyllä näkee vanhoja rouvia, joilla pahimmillaan on selluliittia nilkoista kaulaan saakka. Itse olen hoikka, mutta jo vähän kärsinyt.
N43
No en kyttää mutta yleensä iso osa uimareista on hyvässä kunnossa.
Vesijuoksijoissq on paljon ylipainoisia. Sitäkin hienompi että liikkuvat
No omani nyt ainakin. Muita en paljon katsele. Vähäpukeisina varsinkaan.
80-luvulla useita, nyt näkee harvemmin.
Kaikki nuoret naiset 15-35v , jotka ovat normaalipainoisia, ovat upeita, mutta reilusti ylipainoiset ei. Omakin kuusikymppinen kroppani on kauniimpi kuin yli satakiloisen parikymppisen.
Vanhemmilla miehillä on hämmästyttävän usein iso omenavatsa, kuin viimeisillään raskaana.
Men sinne uimaan enkä ihmisiä arvioimaan, Olet sairas pervo.