Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vauva heräsi juuri päiväunilta. Auttakaa!

Väsynyt
28.02.2016 |

7kk herää ennen kuutta, pari yötä sitten oli ihan virkeänä klo 3! Ollaan vähennetty päiväuniakin, ja säädetty nukkumaanmenoajankin kanssa. Olen vitun väsynyt. Antakaa vinkkejä! Ei syö enää maitoa öisin. Mitä teen

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

App. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

7kk ikäiseltä ei vielä todellakaan vähennetä päiväunia.

Moneltako itse menet nukkumaan? Et voi olettaa että vauva nukkuu sun rytmin mukaan, vaan sun täytyy säädellä omaa rytmiä.

Valittelet, että "nukkuisi edes yöt kunnolla" ja tunnut selviävän yhdellä herätyksellä, jolloin vauva on täysin hyväntuulinen, ei itke..? Onko sulla hajuakaan, että kuinka monesti tuon ikäinen saattaa herättää?

Jos on hyväntuulinen, mikset anna hänen puuhastella itsekseen omassa sängyssä? Sanot että et mene viihdyttämään, mutta kyllä vaan menet. Kyllähän sä siihen menet häiritsemään, jos antaisit olla niin toinen saisi nukahtaa.

No se hyväntuulisuus vaihtuu parkuun jollei mene. Ja vauva herää 2 tunnin välein sen lisäksi että herää aikaisin. En vaan valita siitä koska tiedän että ainakin se menee ohi. Enkä tietenkään valvota turhaan päivisinkään, mutta olen yrittänyt viihdyttämällä enemmän pidentää hereilläoloaikoja, ja se onkin onnistunut ongelmitta/paruitta.

Mene säkin aikaisemmin nukkumaan ja vauva vaikka kainaloon

Vierailija
22/22 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, voi jaksamista joka tapauksessa. Olisiko vauva siirtymässä kaksiin päiväuniin? Sehän voisi helpottaa elämää. Tai sitten on oppinut jonkun uuden taidon ja herää ihastelemaan sitä. Itse ottaisin viereen pötköttelemään ja yrittäisin vielä nukkua hetken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla