Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä olette äidistä, joka

Vierailija
27.02.2016 |

On lähes joka viikonloppu jossain viilettämässä, joko yksin tai lasten isän kanssa. Lapset 4v ja 1,5v.
Yleensä on kyse koko viikonlopun kestävästä hotellilomailuista, mutta myös esim yhden illan baarittelusta.
Mä olen sillä periaatteella, että ihan sama mitä muut tekee elämällään, mutta kyllä mä silti ihmettelen ja "kauhistelen" tuota kuvioo. En siis itse kykenisi saati haluaisi tuommoista.
Toki vanhemmille tekee hyvää päästä tuulettumaan, meidänkin lapset ovat n kerran kuussa mummolassa yötä (myös 7kk vauva) mutta en vaan näe mitään pointtia tuossa "joka viikonloppu loma lapsista"-touhussa. Noh joo, tosiaan, ihan sama mulle, mutta en ymmärrä.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälin perhettä ja lapsia, äidillä kenties käsitys että aika miehen kanssa kahdestaan on ainoastaan sitä laatuaikaa.

Mutta ei sullakaan ap, kaikki ole ihan kunnossa. Lykkäät 7kk ikäisen vauvan mummolaan, aloitusviestissäsi oikeutat tämän vertaamalla itseäsi tuttuusi. Eli kuule, mitään vuoden äiti pystiä ette saa kumpikaan.

Mun silmään tuollaiset (sinä ja kaverisi) ette ole äitejä ollenkaan. Lapsi tulee etsimään itselleen äitihahmon muualta, kun oma äiti ei sitä lämpöä anna.

Jos olisit oikeasti lukenut aloitusviestini, ymmärtäisit mistä on kysymys. Nimenomaan tarkoitin, että MINÄKIN laitan lapsiani hoitoon, JOPA sen vauvan. Olikin muuten ihanaa saada nukkua ensimmäistä kertaa n 9 kuukauteen koko yön putkeen. :)

Toki olisin voinut vaikka kirjoittaa että mulla on yksi 10 vuotias lapsi joka ei ole koskaan mummolassa. Mutta halusin nimenomaan selittää, etten itsekään ole mikään "pyhimys", mutta tuo (ei ole kaverini) toisen äitin ja myös isän touhu on mennyt mielestäni överiksi. Haluaisin toki myös kuulla, kuinka täydellinen äiti itse olet?

Vierailija
22/22 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä 7kk vauvan jättäminen yöksi hoitoon on ongelmallisempaa kuin se, että 4v ja 1,5v ovat yhdessä mummolassa. Kai tiedät, että alle 1v ikäisiä ei kannattaisi jättää yökylään kiintymyssuhteen kehittymisen vuoksi?

Ovat varmaan hekin jättäneet vauvan yökylään, mutta kyllä ihmettelen ap:takin

7kk ikäinek yökylään? Hullua.

Eipä vaan minun mielestäni :) Kaikki lapset ovat olleet mummolassa n 7kk ikäisestä asti n kerran kahdessa kuussa, hyvät on kiintymyssuhteet. (Sekä vanhemmilla että mummolla). Minä olen kokenut tuon tyylin toimivaksi, mutta sulla on toki oma mielipide.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla