Mitä mieltä tästä(eroasiaa)
Ollaan oltu miehen kanssa 10v yhdessä. Kaksi alle 5v lasta ja ollaan itse yli 30v. Toinen lapsista nyt sairastellut joten olemme joutuneet käymään terkkarissa tavallista useammin. Ekalla kerralla kun näin lääkärimme vaihdoimme pitkän katseen ja ihan kuin olisin tiennyt että tuo on "se oikea" minulle. Ajattelin, että kuvittelin liikoja mutta viime kerralla kun olin lähdossä pois huomasin että lääkäri tuijottaa peppuani ja samassa kääntyi katsomaan silmiin eikä saatu silmiämme irti toisistamme. Hän on yli 10v vanhempi mutta ei ulkoisesti niinkään. Tunnen ihan jäätävää vetoa häneen ja ilmeisesti tunne on molemmin puoleinen. Kotona sitten onkin ollut jo useamman vuoden laimeaa eikä juuri rakkautta riitä. Mitä teen?!
Kommentit (34)
Ei tuommoisen takia jätetä puolisoa. Parisuhteen voi korjata. Jos kumpikaan ei tee mitään ero tulee. Mutta ei perseen tuijottelun takia jätetä puolisoa.
kerro rakkautesi lääkärille, kirjoita sille vaikka kirje. sitten tiedät kannattaako erota saman tien ja heti jos hän vastaa rakkauteesi.
Vierailija kirjoitti:
kerro rakkautesi lääkärille, kirjoita sille vaikka kirje. sitten tiedät kannattaako erota saman tien ja heti jos hän vastaa rakkauteesi.
Ei se varmaan ihan rakkautta ole. Ihastusta vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se varmaan ihan rakkautta ole. Ihastusta vain.
Hehehe. Tuo oli sarkasmia. Vähän kuin vitsillä heitetty. Juu nou. Ei tietenkään ole kyse rakkaudesta! Voi olla väärin käsitys myös tai sit lekuri on pervo ja fantasioi asiakkaistaan...oletko varma ettei tiiraile muiden pikku äitien pyltsejä?
Menkää miehen kanssa terapeutille jos on vaikeaa. Ihastumisia voi joskus tulla pitkässä suhteessa, mutta ei se tarkoita mitään eikä puolisoa vaihdella lennosta, ainakaan kovin onnistuneesti,
Mistä tiedät, että tuijotti peppuasi?
Minkä alan lääkäri hän on? Ja mistä tiedät iän?
Ai kauhee :'D
Mulla on kuule semmonen perse että saisin kerran päivässä erota miehestäni tolla periaatteella. ;)
Ja samaa mieltä että lähetäpä jokin kirje lääkärille niin saat paluupostissa lähetteen mielenterveyspolille. :D
Ei ole tarkoitus olla ilkeä, mutta sinulla on kaksi lastakin ja 10 vuoden liitto takana? Jos et halua olla miehesi kanssa niin eroa, mutta jos syy on vain tämä lääkäri niin harkitse vielä. :D
Voit toki piristää seksielämää lääkäri-fantasioilla ja flirttailla lääkärikäynnillä, nämä ovat ihan viattomia juttuja.
Mutta etkö nyt kuitenkin ole LAPSESI takia siellä lääkärissä..?
Suosittelen sinulle lepoa ja omaa aikaa ja vähemmän Greyn Anatomiaa.
Lääkärillä on varmasti ihan oma perhe, eikä hän todellakaan ole eroamassa vaimostaan, vaikka muiden naisten takamuksia tuijottelisikin. Miehet nyt vaan katselevat hyvän näköisiä peppuja tai rintoja aina tilaisuuden tullen. Noloa vaan, että jäi siitä kiinni ja sekoitti sinun ajatuksesi. Hoida oma parisuhteesi jonkunlaiseen ratkaisuun ja unohda tämä lääkäri. T. Lääkärin vaimo
Voihan se lääkäri olla hurjastelevaa sorttia ja etsiä sopivaa seksiseuraa. Mikä on oma koulutustasosi? Lääkärit eivät yleensä iske näppejään tasoaan alemmaksi. Ehkä sinun on viisainta lopettaa nykyinen suhteesi ensin. Se on rehellistä ja reilua nykyistä miestäsi kohtaan.
No täällähän on käynyt katkeroitunutta porukkaa. Oli ehkä virheellisesti tuohon laitettu että eroasiaa. Lähinnä siis ihastusasiaa :) mutta näistä vastauksista päätellen kukaan lääkäri ei ole eronnut ja kaikilla on perhe. Kyllä pyyhkii lääkärikunnalla hyvin. Itse kyllä tynnen paljon eronneita myös. Taitaa olla vain tilastovirheitä. Summa summarum jatkan päivääni normaalisti. Vedän itse johtopäätöksiä kun olen seuraavan kerran tekemisissä. Jätin paljon kertomatta mutta eipä tästäkään hyötyä ollut. Hupia vaan. Taas kerran voi todeta että täällä on kyllä surullista sakkia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Voihan se lääkäri olla hurjastelevaa sorttia ja etsiä sopivaa seksiseuraa. Mikä on oma koulutustasosi? Lääkärit eivät yleensä iske näppejään tasoaan alemmaksi. Ehkä sinun on viisainta lopettaa nykyinen suhteesi ensin. Se on rehellistä ja reilua nykyistä miestäsi kohtaan.
Suht samaa tasoa kiitos!
Ap
Kerran eräs lääkäri työnsi sormen pimppiini. Eikö tämä nyt tarkoita jo jotain? Oli muutenkin tosi kiinnostunut kuulumisistani, seksielämästä ihan. Lopulta katseli ja kopeloi vielä rintojani. huh huh
On vaan kahden kauppa nuo ihmissuhteet :(
Ap