Haluatko miljonääriksi tänään
Onko siellä taas joitakin älykääpiöitä eli kannattaako katsoa?
Kommentit (18)
Jep, Nobel keksi penisilliinin ja sai siitä Nobelin palkinnon. Kuinkas muutenkaan :-)
Älykääpiöitä jotka kuvittelee Alfred Nobelin penisilliinin keksijäksi, että oikein 2 oljenkortta piti käyttää.
Näyttää olevan vähän hukassa tuo kundi. Herättää myötätunnon <3
Vierailija kirjoitti:
Vaikkakaan ei oo varmaan yhtäkään kirjaa lukenut.
Finlandia -palkinnon 2015 voitti Laura Lindstedt, ei tiennyt poika ei
Vierailija kirjoitti:
Ei oo salaisuus et tälläset tyhmät lätkäjätkät saa kaikki naiset. Me raudan ja kirjojen kanssa rakastelijat nukutaan yöt yksin..
Tuo yleisö on kyllä naurettavaa, piti päästä sanomaan, että on ihan Köpiksessä asti käynyt vuonna 2010.
mun mies sanoi pieni merenneito kysymykseen että "ei oo mullakaan hajua"
Voi luoja...:O
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo salaisuus et tälläset tyhmät lätkäjätkät saa kaikki naiset. Me raudan ja kirjojen kanssa rakastelijat nukutaan yöt yksin..
KUndissa oli positiivista se, että on palomies. Suojelu- ja pelastusvietti kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Tuo yleisö on kyllä naurettavaa, piti päästä sanomaan, että on ihan Köpiksessä asti käynyt vuonna 2010.
Toimi hyvänä perusteluna, paljon uskottavampi kuin joku "vähän veikkaan/olen ihan varma että oikea vastaus".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KUndissa oli positiivista se, että on palomies. Suojelu- ja pelastusvietti kunnossa.
:D Mä kyykkään salettii enemmä ku toi kepukka ja paukutan säkkiä kovempaa, siin on sulle viettiä.
Vierailija kirjoitti:
mun mies sanoi pieni merenneito kysymykseen että "ei oo mullakaan hajua"
Voi luoja...:O
Jätä se sika!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D Mä kyykkään salettii enemmä ku toi kepukka ja paukutan säkkiä kovempaa, siin on sulle viettiä.
Oli kyllä aika hoikka poika vielä, mutta oli varmaan just palo-opistosta valmistunut. Sehän kertoi kavereidensakin olevan jostain yläasteelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä aika hoikka poika vielä, mutta oli varmaan just palo-opistosta valmistunut. Sehän kertoi kavereidensakin olevan jostain yläasteelta.
No ei sitä jauhelihalla ja makarooneilla lihaksia kasvateta.
Älä katso kun et kuitenkaan mitään ymmärrä.