UMK finaali tänään klo 21. Aiotko katsoa?
Tänään umk:n finaali. Pitkästä aikaan olen kiinnostunut. Olen katsonut alkukarsinnat ja yllättynyt kuinka hyvin yle on toteuttanut kisan ja kuinka hyviä biisejä kisassa on mukana.
Omat suosikkini ovat cristal ja yllättäen Eini! Eilen kävin pitseriassa, jossa pauhasi täysillä einin draamaa. Ekaksi ajattelin, että onpa hyvä biisi, kunnes tajusin että tämähän on Eini. Yllätyin itsekin.
Kommentit (10)
Suomalaiset ovat hiljalleen ymmärtäneet, että euroviisujen avullakin voi saada merkittävää näkyvyyttä maailmalla. :)
Vierailija kirjoitti:
Voi olla mut ei se mikään euroviisu ole, nyt ei haeta Iskelmäradion vuoden biisiä.
Huoh.. Tarkoitus ei ole hakea euroviisua. Tärkeämpää olisi että suomi lähettää biisin josta itse tykkää. Se osoittaa hyvää itsetuntoa!! Oli se sitten, Eini, Jasmin, Katri Helena tai Lordi. Ei voittaminen ole tärkeintä, vaan osallistuminen.
Osallistuuhan suomi joka vuosi lätkän mm-kisoihin vaikka voitto on tullut vain 2 kertaa..
No sanotaanko näin, että jos saan tänne bannit, niin saatan katsoa. Toivottavasti Eini voittaa.
Einillä on yllättävän paljon kannattajia. Hän osaa yllättää vielä myöhemmälläkin iällä. Go Draamaa!!
Nyt alkaa. Jännittää kuka voittaa:)
Onko Einillä hiustenpidennykset? Vai kasvaako noin hyvin tukka?
Voi olla mut ei se mikään euroviisu ole, nyt ei haeta Iskelmäradion vuoden biisiä.