"seksinsaanti helppoa naisille" - saavathan siinä miehetkin :D
Oletteko kuulleet katkeraa tilitystä miehiltä kun naisten on niin helppo saada seksiä? No niin on. Mutta harvemmin naiset keskenään sitä harrastavat, saahan siinä mieskin siis yhtä lailla! Mistä siis nillitys että miehet saavat ikäänkuin vähemmän?
Kommentit (76)
Mitä jos kiellettäisiin seksi lailla, pakko steriloitaisiin kaikki ihmiset ja näin ei sitten trvitsisi enää kenenkään koskaan harrastaa seksiä, niin loppuis tällainenkin ruikutus ja ihmislaji kuolisi sukupuuttoon, kuten voisi ollakin tämän maapallon säilymisen vuoksi parhainta. Ettei siis poksahda koko pallo kohta paskaksi ihmisen toimesta, ihmisen hölmöyksistä ja lyhytnäköisyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos kiellettäisiin seksi lailla, pakko steriloitaisiin kaikki ihmiset ja näin ei sitten trvitsisi enää kenenkään koskaan harrastaa seksiä, niin loppuis tällainenkin ruikutus ja ihmislaji kuolisi sukupuuttoon, kuten voisi ollakin tämän maapallon säilymisen vuoksi parhainta. Ettei siis poksahda koko pallo kohta paskaksi ihmisen toimesta, ihmisen hölmöyksistä ja lyhytnäköisyydestä.
Joo, kukaan ei harrasta seksiä enää koskaan!!! SOVITTU.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa jolle asia on ongelma on niille miehille jotka räyhää täällä jostain puhkinussituista huorista ja sitten he ihmettelee miksi eivät saa naisia, eihän näille miehille naiset ole edes ihmisiä, ei ihme jos naiset kiertää kaukaa, ajattelevat että mikähän hullu tuokin on.
-mies
En usko, että olet mies. Muuten tietäisit, että ihan tavallisillakin miehillä on seksinsaantiongelmia. Kerran vuodessa on ihan tyypillinen määrä sinkkumiehille
Olen nainen enkä ole harrastanut seksiä vuoteen kun ketään ehdokasta ei ole ollut.
Jos omaksuisin lassukoiden asenteen saman voisi ilmaista, että "miehet eivät ole antaneet yli vuoteen". Kai käsität miten hullulta tuo kuulostaa?
Eivätkö naiset aina itse sano, että "mä annoin sille tai mä en antanu sille"
Olisin levittänyt reiteni hyvin auliisti eräälle hymyilevälle punastelevalle kuuskymppiselle miehelle mutta hän vetäytyi. En tiedä miksi. Ehkä oli jeesustelija. Tiedä tuota?
Huhuu miehet, nauttikaa toki kun teille tarjotaan. Ei kannata nirsoilla sillä joka kerta voi olla se viimeinen kerta kun joku reitensä vapaaehtoisesti levittää eteesi että voisit antautua siihen ihanaan olotilaan mikä sinulle on tarjolla.👅
Vierailija kirjoitti:
Muuten ihan ok, mutta mikä vika siinä seksissä on? Mitä se edes sinulle kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa jolle asia on ongelma on niille miehille jotka räyhää täällä jostain puhkinussituista huorista ja sitten he ihmettelee miksi eivät saa naisia, eihän näille miehille naiset ole edes ihmisiä, ei ihme jos naiset kiertää kaukaa, ajattelevat että mikähän hullu tuokin on.
-mies
En usko, että olet mies. Muuten tietäisit, että ihan tavallisillakin miehillä on seksinsaantiongelmia. Kerran vuodessa on ihan tyypillinen määrä sinkkumiehille
Olen nainen enkä ole harrastanut seksiä vuoteen kun ketään ehdokasta ei ole ollut.
Jos omaksuisin lassukoiden asenteen saman voisi ilmaista, että "miehet eivät ole antaneet yli vuoteen". Kai käsität miten hullulta tuo kuulostaa?
Kuinka monta alotetta olet tehnyt vuoden aikana? Vai asutko jossain missä ei ole muita ihmisiä?
Olen ollut tinderissä ja käynyt n. kerran kuussa baarissa, jossa aloitin juttelun illan aikana n. 3-5 miehen kanssa.
Tulos: ei tarjokkaita seksiin.
Pakko olla aika hirveä nainen jos ei ole seksiin kelvannut tai sitten olet lähestynyt niin paljon itseäsi tasokkaampia miehiä, että se selittää tämän.
8 nainen. Kyllä mä siihen tulokseen olenkin tullut, että olen aika kammottava kun en seksiin kelpaa vaan miehet haluavat numeron, ottavat yhteyttä ja kuulemma tutustua kunnolla. Mutta edelleen ei sellainen kiinnosta minua.
Voi olla, että naisille seksin saanti on helpompaa, mutta se LAATU!
Kikkelin kokoa ei voi päälle päin päätellä. Itse en jaksa enää edes yrittää ketään, kun vastaan on tullut viimeisen vuoden ajan pelkkiä katkarapuja.
Ilmankos ovat sinkkuja. Harvassa ovat miehet, joilla on normaalikokoinen vehje ja tietävät vielä, mitä sillä pitäisi tehdä.
Naisissa tuskin ihan niin suuria eroja on. Eli miehillä tässä suhteessa helpompaa!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-mies
Miksi luulet, että naisilla menisi sen paremmin?
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, että naisille seksin saanti on helpompaa, mutta se LAATU!
Kikkelin kokoa ei voi päälle päin päätellä. Itse en jaksa enää edes yrittää ketään, kun vastaan on tullut viimeisen vuoden ajan pelkkiä katkarapuja.
Ilmankos ovat sinkkuja. Harvassa ovat miehet, joilla on normaalikokoinen vehje ja tietävät vielä, mitä sillä pitäisi tehdä.
Naisissa tuskin ihan niin suuria eroja on. Eli miehillä tässä suhteessa helpompaa!!
Onpa käynyt huono tuuri :/ Tuo on yksi iso juttu itsellekin ja tästä syystä se seksi on aivan pakko testata tapailun alussa jo ettei turhaan pety kun koko onkin säälittävä. Voipi olla vielä se, että pienimunainen mies on todennäköisesti myös useammin sinkkuna kun harva nainen jaksaa suhteessa, jossa seksi ei ole välttis hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-mies
Kuinka monta alotetta olet tehnyt vuoden aikana? Vai asutko jossain missä ei ole muita ihmisiä?
Olen ollut tinderissä ja käynyt n. kerran kuussa baarissa, jossa aloitin juttelun illan aikana n. 3-5 miehen kanssa.
Normaalit miehet eivät pidä etenkään tavallisten naisten ehdotteluja hyvän asiana, koska naisesta tulee epäilyttävä ja epätoivoinen kuva. Miehen pitäisi itse lähestyä ja miehillehän naisia on vain ne kaikkein kauneimmat "10 %". Eli todellisuudessa 10 % miehistä panee 10 % naisista. Laskekaa joskus ne seinäruusuna olevat naisetkin näihin tilastoihinne mukaan. Kyllä, hekin ovat naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-mies
Normaalit miehet eivät pidä etenkään tavallisten naisten ehdotteluja hyvän asiana, koska naisesta tulee epäilyttävä ja epätoivoinen kuva. Miehen pitäisi itse lähestyä ja miehillehän naisia on vain ne kaikkein kauneimmat "10 %". Eli todellisuudessa 10 % miehistä panee 10 % naisista. Laskekaa joskus ne seinäruusuna olevat naisetkin näihin tilastoihinne mukaan. Kyllä, hekin ovat naisia.
Huhhuh taas näitä palstailijoita :D
Olen sosiaalisesti taitava nainen ja ollaan juteltu ihan tavallisia asioita. Kertoo sinusta todella paljon jos kuvittelet minun ehdotelleen seksiä suoraan miehille.
Ja jos ne miehet olisivat pitäneet minua epäilyttävänä ja epätoivoisena, miksi antavat numeronsa ja haluavat minun numeroni, ottavat seuraavana päivänä yhteyttä ja kyselevät treffeille? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-mies
Kuinka usein hyväksyt miehen tinderissä? Lähestytkö erilaisia miehiä? Vaikea uskoa tulosta varsinkin jos miehet on suht randomilla valittuja ja eri paikoista
Tinderistä en osaa sanoa kun en pidä tarkkaa tilastoa, siellä valtaosa ei puhu mitään edes aloitteestani. Baareissa miehet antavat ennemmin numeronsa ja ottavat yhteyttä seuraavana päivänä kun kuulemma haluaisivat tutustua. Mutta kun minua ei kiinnosta sellainen vaan ihan seksi vaan ilman mitään tietoa nimestä, se ei miehille ole yöllä klo 4 kelvannut.
?? Mikseivät miehet enää vastaa tähän miksei pilluni kelpaa la yönä klo 4?
Ehkä miehet haluaisivat ensisijaisesti suhteen ja näkevät sussa parisuhdeainesta? Huonoa tuuria siis. Lohdutukseksi voin luvata sulle huonoa känniseksiä, jos joskus tulet mua iskemään. En ole yhdellekään naiselle pakkeja antanut
Pakko olla aika hirveä nainen jos ei ole seksiin kelvannut tai sitten olet lähestynyt niin paljon itseäsi tasokkaampia miehiä, että se selittää tämän.