Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"seksinsaanti helppoa naisille" - saavathan siinä miehetkin :D

Vierailija
27.02.2016 |

Oletteko kuulleet katkeraa tilitystä miehiltä kun naisten on niin helppo saada seksiä? No niin on. Mutta harvemmin naiset keskenään sitä harrastavat, saahan siinä mieskin siis yhtä lailla! Mistä siis nillitys että miehet saavat ikäänkuin vähemmän?

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoa jolle asia on ongelma on niille miehille jotka räyhää täällä jostain puhkinussituista huorista ja sitten he ihmettelee miksi eivät saa naisia, eihän näille miehille naiset ole edes ihmisiä, ei ihme jos naiset kiertää kaukaa, ajattelevat että mikähän hullu tuokin on.

-mies

En usko, että olet mies. Muuten tietäisit, että ihan tavallisillakin miehillä on seksinsaantiongelmia. Kerran vuodessa on ihan tyypillinen määrä sinkkumiehille

Olen nainen enkä ole harrastanut seksiä vuoteen kun ketään ehdokasta ei ole ollut.

Jos omaksuisin lassukoiden asenteen saman voisi ilmaista, että "miehet eivät ole antaneet yli vuoteen". Kai käsität miten hullulta tuo kuulostaa?

Kuinka monta alotetta olet tehnyt vuoden aikana? Vai asutko jossain missä ei ole muita ihmisiä?

Olen ollut tinderissä ja käynyt n. kerran kuussa baarissa, jossa aloitin juttelun illan aikana n. 3-5 miehen kanssa.

Tulos: ei tarjokkaita seksiin.

Kuinka usein hyväksyt miehen tinderissä? Lähestytkö erilaisia miehiä? Vaikea uskoa tulosta varsinkin jos miehet on suht randomilla valittuja ja eri paikoista

Vierailija
22/76 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluu saada on pakko antaaa uuu uuuu..Mc Nikke T

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskoisin kyllä, että jos nainen lähtee iskutaktiikalla liikkeelle, niin hän löytää seksiseuraa nopeammin kuin vastaavassa tilanteessa oleva mies. Eli tällätavoin nainen saa helpommin seksiä kuin mies.

Saahan se mieskin siinä ja sitä helpommin mitä nopeammin tajuaa antaa.

Näinhän se on. Minä luulen siis, että yleensä tuolla tarkoitetaan sitä, että etsiessään panoseuraa nainen löytää sitä helpommin ja mies vaikeammin. Vaikka molemmat sukupuolet siis loppujenlopuksi saavat ihan yhtä paljon sitä seksiä.

Esimerkkinä siis, että jos nainen menee tanssilattialla ehdottamaan seksiä tuntemattomalle miehelle, niin mies lähtee todennäköisemmin hänen matkaansa kuin jos tilanne olisi päinvastainen.

Vierailija
24/76 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoa jolle asia on ongelma on niille miehille jotka räyhää täällä jostain puhkinussituista huorista ja sitten he ihmettelee miksi eivät saa naisia, eihän näille miehille naiset ole edes ihmisiä, ei ihme jos naiset kiertää kaukaa, ajattelevat että mikähän hullu tuokin on.

-mies

En usko, että olet mies. Muuten tietäisit, että ihan tavallisillakin miehillä on seksinsaantiongelmia. Kerran vuodessa on ihan tyypillinen määrä sinkkumiehille

Olen nainen enkä ole harrastanut seksiä vuoteen kun ketään ehdokasta ei ole ollut.

Jos omaksuisin lassukoiden asenteen saman voisi ilmaista, että "miehet eivät ole antaneet yli vuoteen". Kai käsität miten hullulta tuo kuulostaa?

Kuinka monta alotetta olet tehnyt vuoden aikana? Vai asutko jossain missä ei ole muita ihmisiä?

Olen ollut tinderissä ja käynyt n. kerran kuussa baarissa, jossa aloitin juttelun illan aikana n. 3-5 miehen kanssa.

Tulos: ei tarjokkaita seksiin.

Kuinka usein hyväksyt miehen tinderissä? Lähestytkö erilaisia miehiä? Vaikea uskoa tulosta varsinkin jos miehet on suht randomilla valittuja ja eri paikoista

Tinderistä en osaa sanoa kun en pidä tarkkaa tilastoa, siellä valtaosa ei puhu mitään edes aloitteestani. Baareissa miehet antavat ennemmin numeronsa ja ottavat yhteyttä seuraavana päivänä kun kuulemma haluaisivat tutustua. Mutta kun minua ei kiinnosta sellainen vaan ihan seksi vaan ilman mitään tietoa nimestä, se ei miehille ole yöllä klo 4 kelvannut.

Vierailija
25/76 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teorian mukaan vain muutama mies saa seksiä.

Kierrätetäänkö näitä muutamaa miestä isommalla naisporukalla ja muut kaveripojat jää ilman? Noh, käyhän se näinkin. Pääasiahan on, että homma toimii ja peitto heiluu.

Vierailija
26/76 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kierrätetäänkö näitä muutamaa miestä isommalla naisporukalla ja muut kaveripojat jää ilman? Noh, käyhän se näinkin. Pääasiahan on, että homma toimii ja peitto heiluu.

Käytännössä näin. Usein tuli huomattua miten komea kaverini kävi koko kaveriporukan naiset läpi

Vierailija
27/76 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mulle kelpaa seksiin vain ihminen, jota rakastan tai vähintään tunnen suurta vetoa muutenkin häntä kohtaan. Olen nyt sinkku pitkän parisuhteen jälkeen ja olen ollut yli vuoden ilman seksiä, koska en ole löytänyt ketään sellaista. Kyllähän saisin vaikka heti, jos tuonne baariin menisin ja keltä tahansa huolisin vaan seksiä, mutta se on minulle ihan no-no!

Vierailija
28/76 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ällöttävältä, tyyliin kymmenen muijaa kaikki ovat yhden ja saman heebon kanssa :o

Vierailija
29/76 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytännössä näin. Usein tuli huomattua miten komea kaverini kävi koko kaveriporukan naiset läpi

Oikeasti: ei. Olen tavallisen näköinen nainen ja tiedän hyvin etten koskaan tule harrastamaan edes seksiä komean miehen kanssa.

Vierailija
30/76 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntemissani porukoissa juuri näin on käynyt. Meinkinki sellaista, että itse näin paremmaksi poistua takavasemmalle. Näissä kaveriporukoissa on siis pari miestä, joista kaikki tytöt ovat kiinnostuneita ja seurustelevat miesten kanssa vuorotellen ja miten milloinkin.

Vierailija
31/76 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no mulle kelpaa seksiin vain ihminen, jota rakastan tai vähintään tunnen suurta vetoa muutenkin häntä kohtaan. Olen nyt sinkku pitkän parisuhteen jälkeen ja olen ollut yli vuoden ilman seksiä, koska en ole löytänyt ketään sellaista. Kyllähän saisin vaikka heti, jos tuonne baariin menisin ja keltä tahansa huolisin vaan seksiä, mutta se on minulle ihan no-no!

Tällaisia miehiä ei ole olemassa.

Tästä se ero johtuukin.

Miksi tästä pitää aina väitellä, kun tämä on päivänselvä asia. Keskimääräisesti miehet ovat helpompia, koska heille seksi on tosi triviaali juttu.

Vierailija
32/76 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo muttakun naisten pitäisi antaa sitä seksiä täysin sivistymättömille epäsiisteille pultsareillekin, sehän tässä on ongelmana.

Ja sitte toisaalta taas ei saisi "antaa" kenellekään, tai siis lopulta vain sille oikealle (ja siinä ei sitten parane tehdä virhearviota, ettei kulu käytössä). On aivan sama, mitä teet, teet kuitenkin väärin. Kumpa logiikka tässä joskus vielä avautuisi minullekin.

Vierailija
33/76 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti: ei. Olen tavallisen näköinen nainen ja tiedän hyvin etten koskaan tule harrastamaan edes seksiä komean miehen kanssa.

No kai mä tiedän kun monta vuotta tilannetta seurasin sivusta :D se meni kutakuinkin aina näin:

1. Hengaillaan jossain ja nainen tulee iskemään kaveriani

2. Tutustutaan naiseen ja tämän kaveriporukkaan

3. Kaverini saa tyyliin kaikkien numerot/muut yhteystiedot ja päätyy jonkun kanssa vällyjen väliin

4. Myös muut naiset viestittelevät kaverilleni ja kaveri käy tuuppasemassa (lähes) kaikkia porukan naisia vuorollaan

5. Naiset saavat tämän jossain vaiheessa selville ja suuttuvat... TOISILLEEN :D silti jatkavat viestittelyä kaverilleni - jotkut hyvinkin epätoivoisesti

6. Parhaat naiset jäävät vakipanoiksi kaverin listalle

Vierailija
34/76 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa vajaaälyinen aloitus.

Perusteluja kiitos! 😆 Ap

Oletko tosiaankin niin yksinkertainen, ettet ymmärrä? Väännän ratakiskosta, jos vastaat myöntävästi.

Taidat itse olla vähän yksinkertainen? (En ole ap)

Tunnetko itsesi kovinkin älykkääksi, kun sait tuon sanotuksi? Eipä ole ap vielä ilmaantunut vastaamaan kysymykseeni.

ps. Ei, en ole yksinkertainen kuten sinä j

a muut alapeukuttajani. Miksikö näin typerän loppukaneetin kirjoitin? Arvaa.

Sulla meni tää kyllä tosi pahasti tunteisiin 😁😁😁 Ettet vaan olisi niitä, jotka tätä valittavat ja joilta on jäänyt saamatta... Ap

Vierailija
35/76 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin antanut 62 v miehelle aarrettani joka toiminta vielä hyvin ja on pinkeäkin. Sanoo mieheni. Mutta tämäpä herra ei halunnut minua. Olen ulkoisesti tyylikkäämpi kuin hän ja vähän nuorempikin. Mutta ei väkisin.

Niinpä niin ei kelvannut. Mitä miehet valittaa???

Vierailija
36/76 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kai mä tiedän kun monta vuotta tilannetta seurasin sivusta :D se meni kutakuinkin aina näin:

1. Hengaillaan jossain ja nainen tulee iskemään kaveriani

2. Tutustutaan naiseen ja tämän kaveriporukkaan

3. Kaverini saa tyyliin kaikkien numerot/muut yhteystiedot ja päätyy jonkun kanssa vällyjen väliin

4. Myös muut naiset viestittelevät kaverilleni ja kaveri käy tuuppasemassa (lähes) kaikkia porukan naisia vuorollaan

5. Naiset saavat tämän jossain vaiheessa selville ja suuttuvat... TOISILLEEN :D silti jatkavat viestittelyä kaverilleni - jotkut hyvinkin epätoivoisesti

6. Parhaat naiset jäävät vakipanoiksi kaverin listalle

Miksi luulet, että kokemuksesi on arvokkaampi mitä minun tavallisena naisena? Ei yksikään ns. objektiivisesti komea mies ole minusta kiinnostunut ja hyvin ymmärrän ettei niin tule käymäänkään. Mieluusti ottaisin itseni tasoisen miehen muttei sellaisia vaan ole!

Vierailija
37/76 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
38/76 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä naiset sekstaavat vaan keskenään ;)

Vierailija
39/76 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siinä on kyse tietysti siitä, että seksi jakautuu epätasaisesti. 20% miehistä hoitaa 80% panoista. Naisilla osuus jakautuu tasaisemmin ja naisilla, joilla on keskitasoa vähemmän, tilanne johtuu lähes poikkeuksetta omasta valinnasta. Esimerkkinä oma kaveripiirini (miehet) ja kumppanien määrä:

yli 100, 13, 7, 2, 1, 1, 0, 0

Onko Suomessa moniavioisuus sallittua? Kappas vain.

Vierailija
40/76 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tavallinen", jolla BMI on +30?