Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hoikkana pysyminen vaatii multa enemmän

Vierailija
27.02.2016 |

kuin antaa.
On sellaiset geenit.
Miksi siis vaivautua?
Ei jaksa!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on epäterveellistä.

Vierailija
2/8 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon lyhyt, en sais periaatteessa paljon syödä pidempiin verrattuna, mut en mä oo lihonut. En ajattele niinkään hoikkana pysymistä vaan sitä et on kiva liikkua.  Ei kannatta tavoitella erityisesti hoikkuutta vaan sitä et on terve hyvä olo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niimpä. Ärsyttää kun pitkät saa mussuttaa ruokaa minkä jaksaa ja meidän lyhyiden ei tarvitse kuin vilkaista suklaapalaan päin, niin jopas laardia tulee.

Eli lyhyet joutuisi tekemään kovemman työn pysyäkseen laihana.

Epäreilua!

Vierailija
4/8 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis millä tavalla lyhyiden tarvitsee nähdä enemmän vaivaa pysyäkseen hoikkana? Itsekin olen 155cm enkä voi kyllä allekirjoittaa väitettä.

Vierailija
5/8 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyellä a) kilo tulee helpommin koska pienempi perusaineenvaihdunta b) kilo näkyy helpommin koska pienemmälle alalle levittäytyneenä

Vierailija
6/8 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut sekä pulska että hoikka, näkemättä vaivaa. Luulin että kehoni vaan kuuluu olla tällainen vähän pönäkämpi, kaikki dieetit tuli kokeiltua mutta pullanhimo lopulta voitti. Parin kuukauden täysi sokerilakko muutti koko tilanteen, sen jälkeen olen pysynyt normaalipainon alarajoilla ihan yrittämättä kun ei vaan pulla tai muu makea maistu yhtään.

Vähän ikävä niitä aikoja kun pystyi herkuttelemaan jäätelöllä ja suklaalla mutta on kai tämä parempi.

Vierailija
7/8 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis millä tavalla lyhyiden tarvitsee nähdä enemmän vaivaa pysyäkseen hoikkana? Itsekin olen 155cm enkä voi kyllä allekirjoittaa väitettä.

Olet poikkeus säännössä..

Vierailija
8/8 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Parin kuukauden täysi sokerilakko muutti koko tilanteen, sen jälkeen olen pysynyt normaalipainon alarajoilla ihan yrittämättä"

Tiedätkö? Tämä voi olla se ratkaisu tähä ikuisuus kompaan!

Mä aion kokeilla heti! :)

Olen nimittäin huomannut itsekin laihduttaessa, että kun et syö sokeria, sitä ei hetken päästä kaipaakaan.