Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kohta ostetaan oma kaivovesi Nestleltä ja Kansallispuistoihin & laduille vain maksusta - allekirjoita Metsähallituslakia vastaan!

Vierailija
27.02.2016 |

"Poliittiset päättäjät ovat myyneet kansainvälisille sijoittajille mm. maaperän rikkauksia ja yhteiskunnan perusinfrastruktuuria, tunnetuin seurauksin.

Hallitus pitää selittämätöntä kiirettä Metsähallituksen yhtiöittämisessä. Kansanedustajat äänestänevät laista maaliskuun toisella viikolla ja sen on määrä tulla voimaan 15.3.2016. Nyt on viimeinen hetki vaikuttaa – adressi toimitetaan eduskuntaan ennen ratkaisevaa äänestystä."

Täältä löytyy linkki:

http://pysaytetaanmetsahallituslaki.fi/

Kommentit (729)

Vierailija
281/729 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, allekirjoitettu ja jaettu, mutta vaikuttaako se mihinkään. Tämä ei ole käsittääkseni kansalaisaloite. Täytyy myöntää, että itselläni ei ollut mitään tietoa siitä, että tällaista valmistellaan. Luen kyllä hesarini ja parit muut lehdet päivittäin. Onko kansa liian laiskaa vai tökkiikö joku tiedotuksessa ja median toiminnassa? Jari "Bull" Mentulan viimeisimmät tekemiset ovat kansasta kiinnostavampaa kuin tämä vai toimittajien ammattitaito ei riitä?

Vierailija
282/729 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka osaisi avata Vihreiden osuutta tässä? Luuloisi Vihreiden vastustavan ensilinjassa, mutta pikaisella googlauksella selviää vain, että Ville Niinistö on ollut (ainakin joskus v. 2014) valmistelemassa tätä uudistusta (=kannattaa tätä?) ja Vihreiden nettisivulla ei puhuta muusta kuin pakolaisten oikeuksista, vaikka tosiaan luulisi, että tätä vastustettaisiin kirkuvin otsikoin.

Kuka tietää? Itse nimittäin olen Vihreiden äänestäjä, mutta jos puolue kannattaa tällaista mikä ihan oikeasti voi olla tuhon tie, siis ihan oikeasti, tai ei vaivaudu vastustamaan kun on kivempi vaan puhella mamuista, niin heipävaan hei Vihreille ja minä olen valmis nousemaan barrikadeille.

Niin, eikö ole ihmeellistä. Ahmedilla Ja Mohamedilla ei ole mitään hätää,mutta kohta n Suomen kansalla,  no palkattuja myyriä on joka puolueessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/729 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka osaisi avata Vihreiden osuutta tässä? Luuloisi Vihreiden vastustavan ensilinjassa, mutta pikaisella googlauksella selviää vain, että Ville Niinistö on ollut (ainakin joskus v. 2014) valmistelemassa tätä uudistusta (=kannattaa tätä?) ja Vihreiden nettisivulla ei puhuta muusta kuin pakolaisten oikeuksista, vaikka tosiaan luulisi, että tätä vastustettaisiin kirkuvin otsikoin.

Kuka tietää? Itse nimittäin olen Vihreiden äänestäjä, mutta jos puolue kannattaa tällaista mikä ihan oikeasti voi olla tuhon tie, siis ihan oikeasti, tai ei vaivaudu vastustamaan kun on kivempi vaan puhella mamuista, niin heipävaan hei Vihreille ja minä olen valmis nousemaan barrikadeille.

Vihreät ei ole ollut luonnonsuojepuolue enää vuosiin, siksihän Pentti Linkola ja Eero Paloheimo siitä erosivatkin.

Ilmeisesti näin..Mamu-jutut ym. vähemmistöasiat näyttää olevan ainoa agenda. Satu Hassi sentään vanhan liiton (Vihreä Liitto) edustajana oli ollut näemmä huolissaan siitä miten tämä lakimuutos/uusi laki vaikuttaisi saamelaisten asemaan. Tärkeä asia sekin, mutta vielä oleellisempaa olisi miettiä miten tämä vaikuttaa kaikkien suomalaisten asemaan (virkistysalueen on taottava tuottoa sijoittajille -> hakkuita niin paljon kuin säädökset antavat myöten  + pääsymaksut, veden yksityistäminen, liikkumisen rajoitukset (älä mene tai saat Nestlen edustajalta etälamauttimesta jne jne)).

Vierailija
284/729 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaettu on ja allekirjoitettu, yritin myös väsätä useammalle foorumille aloituksen aiheesta, suosittelen muille samaa jos ei sellaista löydy!

Vierailija
285/729 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allekirjoitettu

Vierailija
286/729 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

unilever on myös näitä riistoyhtiöitä ja kappas vaan johtopalleilla on suomenruotsalaiset, varmaan Stubbin kavereita ja puoluerahoittajia.Coca-Colalta saisi varmaan kymmenen kertaa enemmän massia.

Vierailija
287/729 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40000 rikki!

loistavaa! vieläkun se kansalaisaloitekin saisi sen 50 000 mutta siinä on vielä monta kuukautta aikaa.. sekin pitää kaikenvaralta saada eduskuntaan jos ne hylkääkin tuon adressin

Vierailija
288/729 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville Niinistö metsälaista:

KEPULAISTEN VEDÄTYS

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016022821188491_uu.shtml?ref=juurinyt_…

Vierailija
289/729 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surulliselta kuulostaa Suomen tulevaisuus.. Itse olen jo kyykännyt niin paljon että kohta menee polvinivelet vaihtoon kulumisen takia. Mutta mitäpä sitä turhaan hyvinvointia lisäämään ilmaiseksi kun kaikesta voi veloittaakin!

Vierailija
290/729 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välttämättä pitäisi asiaa pahana juttuna jos joku pistäisi nämä jehut rautoihin. Nämä kansallisomaisuuden alihintaan diilaavat nilkit pitää saada maanpetoksesta oikeuteen ja karkotetuksi vaikkapa...Somaliaan.

Vierailija
291/729 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville Niinistö:

Uuden hallituksen esitystä ja sen valmistelua hän kuvailee "pimitykseksi". Niinistö käyttää koko tilanteesta termejä "kaupallinen seikkailu" sekä "kepulaisten puuharahasto, jota rahoitetaan julkisen vallan rahoilla".

- Tämä on ollut yksi kepulaisten maakuntamiesten vedätys, Niinistö sanoo.

Metsähallituslakia yritettiin esimerkiksi joulukuussa käsitellä eduskunnassa neljän aikaan aamuyöllä, ilman että asiasta vastaava maa- ja metsätalousministeri Kimmo Tiilikainen (kesk) oli paikalla

Vierailija
292/729 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

40000 rikki!

loistavaa! vieläkun se kansalaisaloitekin saisi sen 50 000 mutta siinä on vielä monta kuukautta aikaa.. sekin pitää kaikenvaralta saada eduskuntaan jos ne hylkääkin tuon adressin

Viitsisitkö linkata senkin tähän? En löytänyt sitä itse.

Vierailija
293/729 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ville Niinistö:

Uuden hallituksen esitystä ja sen valmistelua hän kuvailee "pimitykseksi". Niinistö käyttää koko tilanteesta termejä "kaupallinen seikkailu" sekä "kepulaisten puuharahasto, jota rahoitetaan julkisen vallan rahoilla".

Metsähallituslakia yritettiin esimerkiksi joulukuussa käsitellä eduskunnassa neljän aikaan aamuyöllä, ilman että asiasta vastaava maa- ja metsätalousministeri Kimmo Tiilikainen (kesk) oli paikalla

Ville Niinistö olisi uskottavampi jos ei olisi pakko vetää joka asiaan mukaan maakunta-kaupunki -vastakkainasettelua ja osoittaa niin voimakasta vihaa toisin ajattelevia kohtaan.  Kaipaisin häneltä enemmän asiaa, vähemmän tunnetta.

Itse ketjun aiheesta olen samaa mieltä kuin valtaosa, eli että ei missään tapauksessa pidä yhtiöittää metsähallitusta. En ole nähnyt yhtiöittämiseen liittyviä etuja esiteltävän missään.

Vierailija
294/729 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ville Niinistö:

Ville Niinistö olisi uskottavampi jos ei olisi pakko vetää joka asiaan mukaan maakunta-kaupunki -vastakkainasettelua ja osoittaa niin voimakasta vihaa toisin ajattelevia kohtaan.  Kaipaisin häneltä enemmän asiaa, vähemmän tunnetta.

Itse ketjun aiheesta olen samaa mieltä kuin valtaosa, eli että ei missään tapauksessa pidä yhtiöittää metsähallitusta. En ole nähnyt yhtiöittämiseen liittyviä etuja esiteltävän missään.

Noh, en ole vihreä mutta kyllä minullakin kiehuu. Ja eikö tuo mitä Niinistö sanoo, ole jokseenkin ilmiselvää? Ymmärrän häntä juuri nyt todella hyvin.

Vierailija
295/729 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

☝ again

Vierailija
296/729 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin surullista ja ahdistavaa.

Miten käy maanpuolustustahdon, kun ei ole enää maata mitä puolustaa:(

Suomessa luonto on ainakin itselleni se juttu miksi tämä maa on tärkeä.

Vierailija
297/729 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

40000 rikki!

Viitsisitkö linkata senkin tähän? En löytänyt sitä itse.

https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/1799

Vierailija
298/729 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi se Häkämies myydä Kemiran 200 miljoonalla ja sen arvo oli noin 100 -kertainen tuohon hintaan. Eli sama peli taas menossa. Sipilä paskakaivoineen etunenässä ja Stubb kuuromykän kiusaaja vanavedessä.

Vierailija
299/729 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

41,492 allekirjoitusta, ihan huikeasti määrä kasvanut. Eilen oli jotain 22 000 kun ensikerran tämän näin.

Näin suurten asioiden pimennossa pito on törkeää. Ihmisiä kyllä kiinnostaa.

Itse äänesti viimeksi ensimmäistä kertaa eämässäni keskustaa ja kaduttaa nyt kyllä ihan helvetisti.

Vierailija
300/729 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin surullista ja ahdistavaa.

Miten käy maanpuolustustahdon, kun ei ole enää maata mitä puolustaa:(

Suomessa luonto on ainakin itselleni se juttu miksi tämä maa on tärkeä.

ite annoin juuri äsken pojalle siunauksen että saa hommata vapautuksen ja valehdella niin paljon lääkärintarkastuksessa  kuin haluaa.. en todellakaan paheksu ettei mene inttii kun eihän suomessa enää ole mitään puolustettavaa ja inttikin sellaista tuhlausta, mitä me sillä enää edes tehdään?