Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Torjutuksi tuleminen aiheutti vuosisadan masennuksen enkä nouse tästä millään

Vierailija
27.02.2016 |

Koen edelleen, että vain tämä mies voisi tehdä minusta onnellisen ja kaipaan häntä päivin, öin.

Kommentit (279)

Vierailija
41/279 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä dorka jankkaaja AP!! Viisas mies ymmärsi olla sekaantumatta. Parisuhde ei ole terapiasuhde vaan kahden onnellisen ja tyytyväisen ihmisen jakama intiimi suhde, jossa kyllä tuetaan, mutta ei paranneta toista.

Voi elämä näitä akkoja, oikein pelottaa millaisiin idiootteihin omat pojat törmää matkallaan.

Vierailija
42/279 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvasin että oot nainen. Siinä vaiheessa kun saat 135. kerran pakit, ei se tunnu läheskään yhtä pahalta kuin eka kerta

Vain mies voi olla niin sosiaalisesti vajaa ettei käsitä, miten iso ero on tulla torjutuksi oikeasti tuntemansa miehen taholta kuin tulla torjutuksi jossain baarissä 123. kerran tuntemattoman naisen taholta :D Todella merkittävä ero noiden kahden välillä.

Ap:lle: tsemppiä <3 Tiedän omakohtaisesti miten paha paikka tuo on. Vanhan sanonnan mukaan, se kestää aikansa.

Vai niin. No, sä olet ilmeisesti todella sosiaalisesti vajaa, kun et ole koskaan kuullut ns. "friend zonesta", johon todella monet miehet ovat joutuneet. Ihan heidän tuntemiensa naisten tahoilta.

Ei ole olemassa sellaista asiaa kuin "friend zone".  Ei kukaan pakota siellä olemaan aina voi lähteä tilanteesta pois jos noin hankalaa on tai sitten vain hyväksyä tilanne että se on tämä. Joku päivä hänellä on toinen ja sinun joko tulee hyväksyä se, päästä yli siitä tai kylmästi lähteä hernepussi nenässä pois kun " tuhlasin aikaa häneen" selityksellä. Ei kukaan sinua vaadi tai käske moisessa tilanteessa olemaan...

Niin juuri, näin naiselle! Mies se vain kokee, että yhyy, olen friend zonella, mutta pyörinpä tässä jos kuitenkin saisin joskus pillua. Nainen haluaa tulla rakastetuksi ja ymmärtää tuossa kohdassa kerätä kimpsunsa ja kampsunsa ja häipyä.

ap

En vain ymmärrä miksi se pitää roikkua jossain ihmisessa ja samaan aikaan sitten  itkeä kun on " friend zonella". Minusta tässätapauksessa tällaisen ihmisen pitäisi itse tajuta lähteä pois tilanteesta, joka moista kokee. Eihän se toinen välttämättä edes tiedä asiasta. Vaikka tietäisikin niin miksi tämän "zonella" olevan pitää sitten itseään tunkea tyypin mukkaan ja lopussa sitten itkeä kun meni itse kuluttamaan tyyppiin aikaa. Eihän se toinen ole se joka tuntee kuluttavansa aikaa tähän henkilöön, vaan on sen kanssa koska ei välitä sellaisesta kuin " ajan kuluttaminen". 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/279 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, aina on jotain parempaa edessä päin! Tiedän omasta kokemuksesta että nyt tuntuu kurjalle mutta tiedän myös että myöhemmin tulet olemaan onnellinen. Miehiä on maailma pullollaan. Eikä se onnellisuus ole miehistä kiinni tosin. :D

Kiitos lohdutuksesta. Ehkä isoin asia mitä tämä on saanut miettimään rakkauden saralla on se, että miten voin enää kokea rakkautta, kun tämmöinenkin juttu, jossa koin jonkinlaista johdatusta ja merkkejä (enkä sitten itse etsinyt niitä, vaan niitä vain ilmaantui!) oli niin paljon ei tuonut sitä.

Olen aina epäillyt, ettei minuun kukaan rakastu, ja sitten kun se näytti sille, niin olin ihan seitsemännessä taivaassa. Jos ei tule jotain vastaavaa, ja jos en tunne noin kuin hänen kohdallaan, niin en usko, että kukaan välittää minusta.

ap

Vierailija
44/279 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä dorka jankkaaja AP!! Viisas mies ymmärsi olla sekaantumatta. Parisuhde ei ole terapiasuhde vaan kahden onnellisen ja tyytyväisen ihmisen jakama intiimi suhde, jossa kyllä tuetaan, mutta ei paranneta toista.

Voi elämä näitä akkoja, oikein pelottaa millaisiin idiootteihin omat pojat törmää matkallaan.

No sun lapsilta puuttuu jo alkajaisiksi sitten jotain, onnellisuus ja tyytyväisyys. Sellainen marisija sä olet.

ap

Vierailija
45/279 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sanottu alan ammattilaisten taholta (psykologit, jne), että itsensä rakastaminen EI edes ole mahdollista ellei ole joskus ollut ihmisiä, jotka olisivat itseä rakastaneet. On mahdotonta rakentaa itsetunto täysin tyhjiössä.

Siksipä nuo 'opettele ensin tykkäämään itsestäni' kuulostavat irvokkailta, koska ei osaa rakastaa ellei ole saanut vastarakkautta.

Vierailija
46/279 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sun lapsilta puuttuu jo alkajaisiksi sitten jotain, onnellisuus ja tyytyväisyys. Sellainen marisija sä olet.

ap

Päinvastoin. Mutta sinä taidat olla helluntailainen ja se kyllä varsin tiedetään miten aivokuolleita te olette adhd:nenne ja johdatuksinenne. Mitään vastuuta itsestä tai omasta käyttäytymisestä ei oteta!

Vierailija
47/279 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Päinvastoin. Mutta sinä taidat olla helluntailainen ja se kyllä varsin tiedetään miten aivokuolleita te olette adhd:nenne ja johdatuksinenne. Mitään vastuuta itsestä tai omasta käyttäytymisestä ei oteta!

Sinä vaikutat melko tasapainottomalta ja en ole helluntailainen, en ole minkään sortin uskontouskovainen, ainoa mihin uskon on rakkaus ja maailmankaikkeuden lait.

ap

Vierailija
48/279 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvasin että oot nainen. Siinä vaiheessa kun saat 135. kerran pakit, ei se tunnu läheskään yhtä pahalta kuin eka kerta

Vain mies voi olla niin sosiaalisesti vajaa ettei käsitä, miten iso ero on tulla torjutuksi oikeasti tuntemansa miehen taholta kuin tulla torjutuksi jossain baarissä 123. kerran tuntemattoman naisen taholta :D Todella merkittävä ero noiden kahden välillä.

Ap:lle: tsemppiä <3 Tiedän omakohtaisesti miten paha paikka tuo on. Vanhan sanonnan mukaan, se kestää aikansa.

Vai niin. No, sä olet ilmeisesti todella sosiaalisesti vajaa, kun et ole koskaan kuullut ns. "friend zonesta", johon todella monet miehet ovat joutuneet. Ihan heidän tuntemiensa naisten tahoilta.

Sinne friend zonelle päätyy yhtä usein naisiakin.

Vierailija
49/279 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se liittyy kyllä rakastetuksitulemisen tunteeseen. Vaikeaa rakastaa itseään yhtään kun sitä rakkautta ei yhtään ole, eikä kirjallisuus tai muu paska minua rakasta. En ymmärrä miksi teille on noin kamalan vastahankaista rakastaa rakkautta tuntematonta ihmistä, että opetatte, että hänet pitää torjua opettelemaan ensin rakastamaan itseään ja sitten vasta suhteista voi tulla jotain. Eikö aika moni ole sanonut, että ei sitten enää tarvitsekaan kumppania? Aika rajoittunutta minusta. Jos kerran osaa rakastaa itseä niin mikä siinä on, ettei voi rakastaa ehjäksi ihmistä, jota itse rakastaa.

ap

Sinulla ap on todella pitkä matka kuljettavanasi... Voimia.

Vierailija
50/279 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Eli taisin osua, mutta läheisyydessäni on ollut tämmöisiä toisten asioiden kaikkivoipaisia "tietäjiä" ja he ovat niitä viimeisiä, joilla on asiat kunnossa varsinkaan sisäisessä maailmassaan. Sääliksi käy.

ap

Vierailija
51/279 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se liittyy kyllä rakastetuksitulemisen tunteeseen. Vaikeaa rakastaa itseään yhtään kun sitä rakkautta ei yhtään ole, eikä kirjallisuus tai muu paska minua rakasta. En ymmärrä miksi teille on noin kamalan vastahankaista rakastaa rakkautta tuntematonta ihmistä, että opetatte, että hänet pitää torjua opettelemaan ensin rakastamaan itseään ja sitten vasta suhteista voi tulla jotain. Eikö aika moni ole sanonut, että ei sitten enää tarvitsekaan kumppania? Aika rajoittunutta minusta. Jos kerran osaa rakastaa itseä niin mikä siinä on, ettei voi rakastaa ehjäksi ihmistä, jota itse rakastaa.

ap

Sinulla ap on todella pitkä matka kuljettavanasi... Voimia.

Miten perustelisit sanomaasi?

ap

Vierailija
52/279 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kerroit mitä tuntemuksia mies sai sinussa heräämään ja kuinka hyvältä sinusta tuntui hänen seurassaan. Selvästi kuitenkin miehellä ei ollut samoja tuntemuksia ja sinun pitäisi nyt hyväksyä se. Ajatuksesi tuntuvat pyörivän koko ajan sinun ympärillä ja et ehkä ymmärrä kuinka raskasta normaalilla itsetunnolla varustetulle ihmiselle sinun tunteesi ovat. Kaikki eivät halua jo heti alkuun pelastettavaa puolisoa vaan tasavertaisen kumppanin. Elämä on raskasta ilman että hankkii lisää kannateltavaa. Siksi sinunkin kannattaisi miettiä miten voisit parantaa itsetuntoasi ja miettiä miksi jonkun pitäisi pelastaa sinut? Kukaan muu ei voi saada sinun surullisia ajatuksiasi pois päästäsi kuin sinä itse.

Vierailija
53/279 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti tuntuu pahalta, mutta älä nyt yhden miehen takia masennu. Kyllä minäkin luulin, etten saa koskaan kokea molemminpuolista rakkautta. Tuo mies ei ollut sinulle tarkoitettu. Mutta jossain on.

Kiitos. Sehän tässä niin järkyttävää onkin, että hän nimenomaan vaikutti olevan minulle tarkoitettu. Minun on vaikeaa ymmärtää juuri se, että tuntui kuin kaikki sattumatkin ja mitä hän on kokenut ja mitä minä olen, olisi osoittanut siihen, että hänet oli minulle tarkoitettu ja sitten ei mitään... Nimenomaan siksi en tajua, miten voikin olla niiiiin paljon merkkejä ilmassa en ole koskaan kenenkään kanssa kokenut mitään vastaavaa, vaikka minusta on tykätty ja olen tykännyt joistakuista... Niin tämän kanssa on melkein se tunne, että halusit tai et niin tässä on miehesi tai jotain... Ihan outoa. Jos olette koskaan kuulleetkaan kaksoisliekeistä, niin jotain sen tapaista... Ja siis oon ihan järkevä ja jalat maassa, mutta en vain voinut vastustaa rakkauden tunteita kun tunsin tavanneeni jonkinlaisen puoliskon...

ap

Ap, moni asia joita tuossa sanot kyllä herättää huolta todellisuudentajustasi, kuten se että on ollut merkkejä, koit että teidät oli tarkoitettu toisillenne, ettet ole kokenut koskaan mitään vastaavaa, kaksoisliekki, puolisko jne. Ja suurimpana, nyt on kulunut reippaasti yli puoli vuotta juttunne päättymisestä ja et pääse siitä yli, vaan kertailet näitä erilaisia merkkejä joiden piti olla ikään kuin tae siitä, että juuri hän on sinulle tarkoitettu. 

Nuo asiat eivät ole olleet sen enempää eivätkä vähempää, kuin merkityksiä, joita olet antanut tunnekokemuksillesi ja etsinyt niiden vahvistukseksi ulkopuolelta. On aika tavallista, että rakastunut näkee ympäristönkin vähän niin kuin kehyskertomuksena rakkaustarinalleen. Pitää kuitenkin ymmärtää, että kyseessä ovat ne kuuluisat ruusunpunaiset lasit. Jos alat nähdä tällaisia kosmisen mittakaavan merkityksiä ja viestejä asioissa, se kertoo hieman horjuvasta todellisuudentajusta. Todellinen huolenaihe on, että psyykesi nyt edelleen kieltäytyy uskomasta todeksi, ettei mitään kaksoisliekkiä ja puoliskoa ollutkaan. Tämän sinä kyllä tunnut ymmärtävän itsekin. 

Ihan mielenkiinnosta kysyn, oletko ollut joskus muutenkin taikauskoinen, onko sinulla taipumusta tehdä rituaaleja itsesi suojaamiseksi tai pyritkö vaikuttamaan asioihin maagisella ajattelulla ja toimimalla tietyllä tavalla? Esimerkiksi lasketko asioita, vältätkö astumasta jalkakäytävien laattojen tai suojateiden viivojen reunoille, teetkö asiat tietyssä järjestyksessä kun vaikkapa ruokailet? Uskotko johdatukseen ja enkeleihin tms.?

Vierailija
54/279 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole ollut mitenkään taikauskoinen, siis en tee mainitsemiasi asioita. Tosin kaikki (tai ne muutama) minulle merkittävät ihmiset ovat jollainlailla puhuneet tällaisen johdatuksen tai merkkien olemassa olosta, eli alunperin siihen uskoi ainakin jollain tasolla eräs nyt jo entinen ystäväni. Silloin aloin ajatella, että jospa hänen puheissaan on jotain perää, koska se tuntui toimivan hänelle.

Siinä mitä hän puhui oli ehkä tavallaan kysymyksenä jonkinlainen vetovoiman laki tai muu vastaava.

Tämä mies itse myös oli tällainen henkilö, joka etsi merkkejä. En alkuun oikein pitänyt aitä minään, enkä kokenut mitään merkkejä itse. Näin vain paljon unia hänestä ja löysin itseni kysymästä, kun tutstuimme, ilman että tavallaan itse mietin asiaa, että "kuka toi tyyppi minulle on?" Se kysymys tuli kuin jostain ilman että minun piti kysyä sitä. Ikään kuin minusta vain tuntui tuolta kysymykseltä, että kuka toi tyyppi minulle on. Sellaistakaan ei ollut tapahtunut koskaan aikaisemmin.

Myöhemmin sitten tapahtui se, että näin johdatusta myöhemmässä tapaamisessamme ja se loi uskoa, että jostain normaalia suuremmasta on kysymys.

Mietin tässä välillä sitä, että kuka meistä täällä loppujen lopuksi välittää? Minä meninkin luulemaan, että tämä mies, vaikka en uskonut ennenkään häntä, että kukaan. Tekisi mieli mennä sanomaan hänelle, että kiitos kun teit sen, etten enää usko senkään vertaa kuin ennen, että kukaan voisi minusta täällä välittää. Tai olin mä varmaan aina ajatellut niin, mutta sinä teit omat ajatukseni minulle enemmän vielä näkyviksi, kiitos. Kiittää häntä pitää siksi, että minä joko kuolen, kun minusta ei välitetä, (toivottavasti en) tai teen asialle jotain. (Nyt kun hän toi asian enemmän näkyville minulle) En vain tiedä mitä. Mutta tuon kertominen hänelle on vaikeaa, koska epäilen, että hän ottaisi sen vittuiluna ja loukkaantuisi.

ap

Vierailija
55/279 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Se on elämää :D Ei yleensä saa sitä mitä haluaa tai sitä mikä kiinnostaisi. Ihan vain näin aikuisen naisen vinkkinä :D

(tämä siis suora sitaatti toisesta ketjussa, jossa sivukaupalla haukutaan miehiä, jotka tulevat torjutuksi...)

Vierailija
56/279 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen ohje aloittajalle, että älä koskaan kerro tällaista livenä yhdellekään miehelle. Saat todennäköisesti vain hihittelyä ja ihmettelyä osaksesi.

Miehille torjutuksi tuleminen on niin keskeinen osa elämää öbaut 13-vuotiaasta alkaen, ettei vertaistuen osoittaminen yksittäisen torjunnan jälkitunnelmissa käy edes mielessä. Vähän sama kuin kovan treenin jälkeisenä päivänä lihaskipuja valittava mies ei saa kanssatreenaajiltaan myötätuntoa, vaan ainoastaan ohjeen pitää naama kiinni ja keskittyä enemmän palautumiseen treenin jälkeen.

Ihmiskunta olisi kuollut sukupuuttoon jo kivikaudella, jos miehet olisivat vetäneet samanlaiset masikset torjutuksi tulemisesta kuin aloittaja.

Vierailija
57/279 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tavallaanhan se tarkoitus kertomisessa hänelle olisikin vittuilu, koska olen ihan oikeasti meinannut kuolla tähän ja minusta hänen kannattaisi vähän miettiä, miten ottaa uudet naistuttavuudet vastaan, että kannattaako ihan vain omaa minäänsä pönkittääkseen kalastaa välittämistä muilta, kun se on niin ihanaa kuin nainen hymyilee, vaikkei se sinulle tarkoitakaan mitään, eli antaakseen sitten vastineeksi nollan. Koska jos kysymyksessä ei todella ollut rajoittuneen miehen ujous ja estot, niin sitten kysymyksessä oli naisen tunteiden hyväksikäyttö ja huijaus. Sen verran hyvä ihmistuntija olen tästä huolimatta, että kysymyksessä ei ollut mikään täysin tiedostamaton vahinko hänen puoleltaan. Ikävä kyllä.

ap

Vierailija
58/279 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen ohje aloittajalle, että älä koskaan kerro tällaista livenä yhdellekään miehelle. Saat todennäköisesti vain hihittelyä ja ihmettelyä osaksesi.

Miehille torjutuksi tuleminen on niin keskeinen osa elämää öbaut 13-vuotiaasta alkaen, ettei vertaistuen osoittaminen yksittäisen torjunnan jälkitunnelmissa käy edes mielessä. Vähän sama kuin kovan treenin jälkeisenä päivänä lihaskipuja valittava mies ei saa kanssatreenaajiltaan myötätuntoa, vaan ainoastaan ohjeen pitää naama kiinni ja keskittyä enemmän palautumiseen treenin jälkeen.

Ihmiskunta olisi kuollut sukupuuttoon jo kivikaudella, jos miehet olisivat vetäneet samanlaiset masikset torjutuksi tulemisesta kuin aloittaja.

Miten ihmeessä kuvittelet, että naisille torjuminen ei olisi keskeinen osa elämää?

Vierailija
59/279 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No aion kyllä kertoa, täysi naurettava pikkupoika joka ei kyennyt vastaamaan omaan huutoonsa. Siinähän on oiva testi seuraavalle, että vetäiseekö herneet nenään pikkuipanan vertaisena tai osaako tukea ja välittää kuten kuuluukin.

ap

Vierailija
60/279 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoiko tuo mies sinut toiseen? Vai oliko hän alunperin tahollaan jo varattu...?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme