Torjutuksi tuleminen aiheutti vuosisadan masennuksen enkä nouse tästä millään
Koen edelleen, että vain tämä mies voisi tehdä minusta onnellisen ja kaipaan häntä päivin, öin.
Kommentit (279)
Vierailija kirjoitti:
Känni meinaa iskee päälle ja ylläpitäjä/aloittaja menee jo sekasin ittekin...
Mut onneksi hänellä on kuntoutustukipäivä huomennakin.
Eikö sua yhtään hävetä?
Nämä pilkkaajat näköjään haluaa kostaa omat häpeälliset kokemuksensa aloittajalle; vahvistamalla ap:n häpeäkokemusta. Säälittävää projektiota. Olen sanottavani sanonut. Heippa. Amen.
Vierailija kirjoitti:
Nämä pilkkaajat näköjään haluaa kostaa omat häpeälliset kokemuksensa aloittajalle; vahvistamalla ap:n häpeäkokemusta. Säälittävää projektiota. Olen sanottavani sanonut. Heippa. Amen.
Joo hyvä ap.
Juo ittes juopoks ja kuole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo hyvä ap.
Ai kuten sinä ? 😀
Säälittävin kitisijä ap johon oon ikinä av:lla törmänny.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo hyvä ap.
Osui ja upposi :)
ap
(joka ei kirjoittanut tätä "haluaa kostaa omat häpeälliset kokemuksensa aloittajalle", mikä sinänsä oli osuva analyysi.)
Vierailija kirjoitti:
Säälittävin kitisijä ap johon oon ikinä av:lla törmänny.
No ei kyllä ole. Ap on kaikkea muuta kuin säälittävä. Olen surullinen hänen puolesta, kun käyttäydytte miten käyttäydytte.
Aina vain enemmän on mielenterveyshäiriöisiä ihmisiä maassamme. Se on todella ikävää ja kauhistuttavaa. Tämäkin ketju kertoo tästä. Ihmisillä menee huonosti. Tunnevammaisia on aina vain enemmän. Miksiköhän? En osaa kertoa mutta ainakin osasyy on se että ihmiset ajelehtivat vailla päämäärää, jumittuvat johonkin kokemaansa eivätkä osaa jatkaa eteenpäin.
Ei tietenkään kaikki mutta liian monet.
Vierailija kirjoitti:
Aina vain enemmän on mielenterveyshäiriöisiä ihmisiä maassamme. Se on todella ikävää ja kauhistuttavaa. Tämäkin ketju kertoo tästä. Ihmisillä menee huonosti. Tunnevammaisia on aina vain enemmän. Miksiköhän? En osaa kertoa mutta ainakin osasyy on se että ihmiset ajelehtivat vailla päämäärää, jumittuvat johonkin kokemaansa eivätkä osaa jatkaa eteenpäin.
Sairasta tekstiä lähtee näköjään Sunkin kynästäsi...
Vierailija kirjoitti:
En kyllä nähnyt nyt yhtään syynselitystä tässä analyysissä, seurausten luonnehtimista kylläkin. Ei jumittuminen ole mikään syy kenenkään tunnevammaisuuteen, vaan jos ihmisessä on tunnevammaisuutta hän saattaa jumittua johonkin asiaan. Mikähän se yleisin syy tunnevammoihin onkaan? Mietitääns nyt oikein lujaa...
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään kaikki mutta liian monet.En kyllä nähnyt nyt yhtään syynselitystä tässä analyysissä, seurausten luonnehtimista kylläkin. Ei jumittuminen ole mikään syy kenenkään tunnevammaisuuteen, vaan jos ihmisessä on tunnevammaisuutta hän saattaa jumittua johonkin asiaan. Mikähän se yleisin syy tunnevammoihin onkaan? Mietitääns nyt oikein lujaa...
ap
Hyvää yötä ap. Toivottavasti tässä ketjussa oli sulle jotain hyvää. Mä toivon sulle tsemppiä ja iloa sekä innostusta elämään ja kykyä nauttia tulevan kevään ja kesän kauneudesta. Luovuus on valtava voimavara ja luonto. Kaikkea hyvää sulle!! Mä poistun nyt taka vasemmalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään kaikki mutta liian monet.En kyllä nähnyt nyt yhtään syynselitystä tässä analyysissä, seurausten luonnehtimista kylläkin. Ei jumittuminen ole mikään syy kenenkään tunnevammaisuuteen, vaan jos ihmisessä on tunnevammaisuutta hän saattaa jumittua johonkin asiaan. Mikähän se yleisin syy tunnevammoihin onkaan? Mietitääns nyt oikein lujaa...
apHyvää yötä ap. Toivottavasti tässä ketjussa oli sulle jotain hyvää. Mä toivon sulle tsemppiä ja iloa sekä innostusta elämään ja kykyä nauttia tulevan kevään ja kesän kauneudesta. Luovuus on valtava voimavara ja luonto. Kaikkea hyvää sulle!! Mä poistun nyt taka vasemmalle.
Kiitos. On ollut. Ei mua sellaiset, jotka mulle päätään aukoo haittaa, minusta siitä vain näkee, että heillä on samassa asiassa jokin kipukohta, kuten minullakin. Jos jollain ei ole, hän ei vaivaudu vastaamaan ja sitten taas kannustavilla ihmisillä on ehkä ollut, mutta he ovat saaneet niihin apua, eli ovat minulle ystävällisiä. Se on ihan ookoo.
Kannustuksesi kesästä ja kauneudesta sai niitä ajatellessani hymyn huulille tähän synkkyyteeni :)
ap
Myönsit että olet tunnevammainen. Otan osaa. Jaksamisia sinulle.
Se on jo hyvä että tunnistaa ja myöntää. Se on alku eheytymisellesi.😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme ivailijoita tässä ketjussa.
Totuus on se, että hylätyksi ja torjutuksi tuleminen ovat suurinta psyykkistä kipua, mitä ihminen voi kokea. Joskus näitä kutsutaan myös yksinäisyydeksi tai erillisyydeksi.
Ap:lla on oikeus omiin tunteisiinsa. Nämä ivailijat eivät vaan halua tätä sallia. On ok olla pettynyt vihainen ja surullinen.
No, näiden psyykkistä kipua aiheuttavien tunteiden lisäksi on sitten se positiivinen juttu eli se rakkaus. Ivailijoiden kommenteista puuttuu hyväksyntä ap:n keskeneräisyydelle. Liekö vihaa omia tunteita kohtaan? Ei tunteissa mitään halveksittavaa ole. Ne tekee meistä inhimillisiä. Ilman niitä emme ole mitään.
Hävetkää pilkkaajat. Ja sympatiat ap:lle. Rakkauden ei tarvitse kuolla, vaikka parisuhdetta ei tullutkaan. Rakkautta voi tuntea ihan joka päivä ja nähdä kauneutta ympärillään.
Et selkeästi lukenut ap:n kommentteja viimeisimmillä sivuilla :D Tietysti ap:lla on oikeus tunteisiinsa, mutta tilanne on se että terapia olisi oikea paikka selvitellä niitä.
Olen kyllä lukenut koko ketjun. Ja erityisesti sinun kirjoitukset ihmetyttää.
No nyt nousee paranoidisuus aivan uudelle tasolle kun kykenet kertomaan mitkä viestit olisivat minun.
Vierailija kirjoitti:
Myönsit että olet tunnevammainen. Otan osaa. Jaksamisia sinulle.
Se on jo hyvä että tunnistaa ja myöntää. Se on alku eheytymisellesi.😁
Noo, moni minua ylimielisenä haukkunutkin on tunnevammainen. Vai oletko sinä jotenkin onnellinen ja rauhoittaako sinua osoitellessasi juuri minut tunnnevammaiseksi? Lyödessäsi leimoja ihmisiin?
ap
Lisään vielä, että Ap on kokenut jotain hänen elämän kannalta todella ainutkertaista ja se on hienoa. Hän on saanut kokea tunteita, joista hän ei ollut edes tietoinen aiemmin. Se on järisyttävää, mutta siinä piilee elämän hienous, kauneus, kipeys, ihan kaikki. Ei se matkanteko hänelläkään tähän jää. Nyt on aika surra, mutta surun jälkeen tulee aina ilo, ennemmin tai myöhemmin. Ap:lla on hyvää pohdintaa ja se todellakin on ihan riittävä evidenssi siitä, että hän prosessoi asioita.