Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko "ihan ok" jos saisit tietää lapsesi olevan gay?

Vierailija
27.02.2016 |

Vai joutuisitko sulattelemaan asiaa?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän kuin ok. Tytöt on ärsyttäviä.

Vierailija
2/45 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuisin sulattelemaan, mutta rakastaisin lasta kuitenkin aina. Olisin pettynyt ja jotenkin miettisin, että miksi ihmeessä?

t. N47

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin se olisi ok. Jos lapsi on onnellinen, tuen häntä tässä asiassa.

Vierailija
4/45 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole (vielä) lapsia, mutta tällä hetkellä ainakin kuvittelisin että olisin ihan fine asian kanssa.

Vierailija
5/45 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, pari vuotta sitten esikoinen toi poikakaverin näytille. Enemmän jouduin sulattelemaan sitä, että mun poika ylipäätään seurustelee, kun vastahan se tuolla pirtin lattialla leikki pikkuautoilla... Jotenki ne vuodet vaan salakavalasti hiipii eikä mun pikkupoika olekaan enää niin pieni :D

Eli on ihan ok. Pari vuotta ovat kimpassa olleet ja yhteen muuttavat syksyllä. Hienoa, että on joku, jonka kanssa on hyvä olla.

Vierailija
6/45 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli täysin ok, kun tyttäreni taannoin kertoi olevansa bi.

Vierailija
7/45 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joutuisin sulattelemaan, mutta rakastaisin lasta kuitenkin aina. Olisin pettynyt ja jotenkin miettisin, että miksi ihmeessä?

t. N47

mitä miettimistä? selkeästi huono äiti joka teki paljon virheitä..

Vierailija
8/45 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ok.

Vierailija
9/45 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki pettyisin, mutta kyllä sähköpostilla voitaisiin olla yhteydessä.

Vierailija
10/45 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti jokaiselle normaalille vanhemmalle olisi sulattelemista. Liittyyhän siihen huoli lapsen kohtaamasta syrjinnästä jne, ja onhan se osa lapsen persoonaa. Mutta yhtä rakas olisi kuin ennenkin, tietysti.

Kyllä minulla oli sulattelemista esikoisen ekassa vakavassa heterosuhteessakin, joten miksi homoseksuaalisuuden pitäisi upota sulattelematta?

Vierailija
11/45 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ok. Ja mun poika onkin homo, voin tunnustaa että mä en yllättynyt. Jotenkin en ole ikinä osannut kuvitella häntä tytön kanssa. On onnellinnen poikaystävänsä kanssa ja se on mulle tärkeintä. Siskoilleen se oli kovempi pala purtavaksi kuin mulle.

Vierailija
12/45 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin ok, miksei olisi? Esikoiseni on myös transsukupuolinen ja edessä korjausleikkaus, rankkaa minulle mutta hänelle myös-enkä ikinä käännä selkääni hänelle, rakas lapseni aina. Keskimmäinen siis bi.

Vierailija
13/45 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan vain tyttäreni olevan onnellinen. Hän on vasta 4-vuotias, joten vaikea vielä sanoa, tuleeko hän pitämään miehistä tai naisista vaiko molemmista. M35

Vierailija
14/45 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi varmaan vähän pettyisin siitä etten todennäköisesti saisi lapsen lapsia, mutta eihän se toisaalta tarkoita vaikka lapsi olisikin hetero, että hän haluaisi tai saisi lapsia. Muuten asialla ei olisi minulle sen suurempaa merkitystä. Tytär olisi minulle yhä se ihan sama ja rakas tytär

Vierailija
15/45 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin ok.

Vierailija
16/45 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli jo pikkupojasta lähtien tiedossa minulla. Käyttäytyi niin eri tavoin kuin muut pojan vesselit. 18-vuotiaana sitten kertoi oma-aloitteisesti, kun alkoi seurustella pojan kanssa. 

Ihan aidosti ok minulle, myös muulle lähipiirille isovanhepia myöten. 

Vierailija
17/45 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama tuossa on mitä väliä itse on asiasta. Itselleni olisi ok mutta tiedän että isovanhemmat eivät hyväksyisi. Ja vaikka ei itsekään hyväksyisi niin ei sitä lapselle sanoisi vaan esittäisi kaiken olevan hyvin.

Tuo on vähän joustatko mahdollisesti omasta näkemyksestäsi vai pilaatko suhteen lapseesi.. Tuskin se suhde hirveen lämpimänä pysyy kun toinen ei saa olla avoimesti oma itsensä.

Vierailija
18/45 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai olisi, ei mua kiinnosta kumman sukupuolen kanssa lapset heilastelee, kunhan ovat onnellisia

Vierailija
19/45 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis täysin ok. Oma äitini ei ole välittänyt musta pätkääkään vaikka olen hetero ja lapsenlapsiakin sai joita aina vinkui. Rakastan lapsiani juuri sellaisina kuin ovat eivätkä he ole minulle mitään velkaa, ei edes lapsenlapsia.

Vierailija
20/45 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aluksi varmaan vähän pettyisin siitä etten todennäköisesti saisi lapsen lapsia, mutta eihän se toisaalta tarkoita vaikka lapsi olisikin hetero, että hän haluaisi tai saisi lapsia. Muuten asialla ei olisi minulle sen suurempaa merkitystä. Tytär olisi minulle yhä se ihan sama ja rakas tytär

Öö, nykyään huomattavan monet naisparit hankkivat lapsia joko klinikalla tai tutun miehen/miesparin kanssa. Ei todellakaan voi sanoa, että todennäköisesti ei saisi lapsenlapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi