Finnairilta saatu palaute, olenko nyt tyhmä?
Suoritin 2. osion melko hitaasti, ja sen tekeminen oli minulle haastavampaa kuin muille. Sama kolmannen osion kanssa, se oli myöskin haastavampi minulle. Nyt tunnen itsen aika tyhmäksi.. Tottahan se etten kyllä mikään penaalin terävin kynä ole, mutta enpä nyt ihan tylsänäkään ole itseäni pitänyt. :( Minulla oli tarkoitus hakea ammattikorkeaan nyt keväällä, mutta eipä taida maksaa vaivaa.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
"My bad"? Jos tarkoitat "minun mokani", se oli yksi moka lisää pitkälle listallesi.
Sä taidat olla se palstahullu joka "korjailee" täysin oikein kirjoitettuja englanninkielisiä ilmauksia.:D
Ne pärjää jotka yrittää uudelleen ja uudelleen. Ja ottaa opiksi palautteesta. Päätöksentekokykyä voi kehittää.
Vierailija kirjoitti:
My bad on kyllä slangia, mutta ei korrektia englantia.
No mitäs tää on: No shit sherlock?
Haitko lentäjäksi vai lentoemännäksi? Vai johonkin sisäsiistiin toimistohommaan? Lentäjäksi susta ei kyllä tän epämääräisen tekstin perusteella ole, lentoemännäksikin hiinä ja hiinä. Toimistohommat forget it. Ehkä sinne kentän Ärrälle myymään aurinkorasvaa?
Vierailija kirjoitti:
Haitko lentäjäksi vai lentoemännäksi? Vai johonkin sisäsiistiin toimistohommaan? Lentäjäksi susta ei kyllä tän epämääräisen tekstin perusteella ole, lentoemännäksikin hiinä ja hiinä. Toimistohommat forget it. Ehkä sinne kentän Ärrälle myymään aurinkorasvaa?
Siinäpä mulle loppuelämäksi hommaa. Kiitti sulle. Ap
Miksei kapteeniksi. Sen ei tarvi osata paljoo enkkua. Vaan
Here is your captain xx. We fly now at 10000 meters and flied ovet Polen. The Temoerature outsise is -52 degrees. Thank you for flying with Finnair. Good luck.
No jos ei edes AV:lle osaa tehdä ymmärrettävää aloitusta niin ei silloin voi ainakaan älykkäimmästä päästä olla.
"Good luck" ;,,D
Juu onnee matkaan vaan teillekin, tuurilla mennään, katotaan päästäänkö tällä kertaa perille
Mäkin tein jotain vastaavia (ehkä samat) testejä muihin työpaikkoihin viime keväänä. Ekalla kerralla tuli todella huonot pisteet ja tokalla kerralla (eri työnantaja, sama testi) sain lähestulkoon täydet. Tuollaiset loogiset päättelytehtävät vaativat hieman harjoitusta ja kylmiltään niissä helposti feilaa, etenkin jos vielä on stressiä päällä.
Kuten jo itsekin totesit, ihmiset on erilaisia. Sulla on jotkut muut vahvuudet kuin ne, joita tuohon työhön halutaan. Kaikki ei ole kaikessa hyviä. Löydät ihan varmasti oman paikkasi, on hyvä löytää myös ne heikkoudet: niitä voi työstää. Tsemppiä! Ja tietysti haet opiskelemaan!
Älä lannistu AP. Tiedän tyypin (hänestä taisi olla lehtijuttukin), joka opiskeli lääkäriksi, arvosanat olivat loistavia. Mutta, lisensiaattityö ei vain sujunut, koska hän on perfektionisti. Usean vuoden jälkeen hän luovutti, mutta löysi itselleen täydellisen työn: hän on lehdenjakaja. Tarkkuus on siinä puuhassa nopeutta tärkeämpää.
Sovit hyvin ammattikorkeaan, ei siellä muutenkaan älyn valo loista kovinkaan kirkkaana. AMK:ssa riittää, että kirjoittaa pari esseetä ja osallistuu erilaisiin projekteihin vaikka kahvinkeittäjänä.
Kukaan ei ole tyhmä 'per se'. Ihminen voi oppia mitä vain kun siihen paneutuu. Asiasisältöjen lisäksi kaikki taidot ovat opittavissa, päätöksenteosta lähtien. Päätät vain minne elämässäsi haluat, selvität mitä taitoja sinne tarvitaan, ja opettelet ja harjoittelet. Jos joku on tyhmä niin sellainen, joka jää tuleen makaamaan eikä edes yritä opetella uutta tai paremmaksi jossain.