Vierailija

Mistä ihmeestä tällainen johtuu? Kokoajan paleltaa, ja kaikki jotka tunnustelevat ihoani toteavat sen kylmäksi. Olen myös väsynyt kokoajan, en mitenkään välillä vaan ihan aamusta saakka ja missään kohti päivää en koe sellaista piristymistä vaan tunti tunnilta katson kelloa ja mietin milloin pääsen takaisin nukkumaan. Syön suht terveellisesti, en lainkaan lihaa ja vältän prosessoituja elintarvikkeita. En jaksa harrastaa mitään, olen vain niin tuhottoman väsynyt.

Sivut

Kommentit (57)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ei pitäisi olla masennusta, en ainakaan muuten koe olevani masentunut. Hemppakin oli loistava viimeksi kun kävin verta luovuttamassa. 

Miten tuo kilpirauhasen vajaatoiminta muuten vaikuttaa? Olen myös laihtunut aika paljon elopainooni nähden varsinaisesti laihduttamatta.

-ap

Vierailija

Laihtuminen viittaisi liikatoimintaan, mutta väsymys eikä varsinkaan palelu ei. Laihtua voi vajaatoiminnassakin sitä kautta, että imeytyminen suolesta heikkenee. Vaikkakin painonnousu on hidastuneen ruuansulatuksen takia tavallisempaa.

Vierailija

Jos olet laihtunut, tuskin on kilpirauhasen vajaatoimista. Päinvastoin painon pitäisi silloin nousta. Onko labrakokeet otettu? Kannattaisi tutkituttaa. Alhainen hemoglobiini aiheuttaa tosiaan samanlaisia oireita kuin vajaalla käyvä kilpirauhanen...

Vierailija

Hemoglobiinikin voi olla vielä hyvä, mutta rautavarastot nollissa. Itsellä oli tuo, kolmen kuukauden rautakuurin jälkeen ei enää palele. Tsekkauta ferritiini, hemoglobiini ei kerro tilanteesta mitään.

Vierailija

Mites B12-arvot?

Tuohon palelemiseen voisi auttaa tuore inkivääri - jos tuuri käy. Se nimittäin nostaa kehon lämpöä.

Osta tuoretta. Juo sitä teenä ja mixaa myös raakana kylmän veden kanssa, siilaa ja juo. Ei tarvitse ottaa mitään kovin suuria annoksia, muutaman sentin pala päivässä.

Vierailija

Kilpirauhanen (tai alhainen hemogl.)

Kokeile vetää nestemäinen rautakuuri Kräuterblutsaft ja jos ei auta niin vahvempiin, tuo nestemäinen ei aiheuta vastavaivoja ja imeytyy nopsaan. Muista C-vit samalla.

Vierailija

Minkä ikäinen olet, pituus/paino? Ja milloin palelu ja väsymys on alkanut, onko alkanut sen jälkeen kun olet muuttanut ruokavaliotasi?

Onko muita oireita? Suolisto? Näkö? Iho?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet, pituus/paino? Ja milloin palelu ja väsymys on alkanut, onko alkanut sen jälkeen kun olet muuttanut ruokavaliotasi?

Onko muita oireita? Suolisto? Näkö? Iho?

24, 178/51 (ennen 65kg ja paljon tyytyväisempi itseeni, muutaman kuukauden aikana tapahtunut laihtuminen laihduttamatta), olen ollut ilman lihaa reilut 4 vuotta, väsymys ja palelu alkanut nyt muutaman kuukauden sisään. Suolisto ei oikein tuppaa toimimaan, näkö tuntuu normaalilta ja iho on kalpea muttei varsinaisesti oireile. -ap

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat