Ai että on ihanaa palstailla täällä lämpimässä, aurinkotuolissa
Ja vetää pienet päiväkännit. Lukea päivän palstasekoilut, ottaa aurinkoa ja nauttia merituulesta, aaltojen kohinasta. Ja kun jaksan, käydä syömässä jääkylmää vesimelonia ja salaattia lounaaksi, illalla käydä kuntosalissa ja Spassa.
Kommentit (15)
Kaksi asiaa mitä en ikinä tueksi lomallani on palstailu ja sisäkuntosali. Arki on arkea ja loma on lomaa. Ehkä jooga menee mutta kuntopyörä, stepperi ja puntit sisällä!! on ihan perseestä. Jos olet vetänyt drinksuja samana päivänä alle niin eihän kuntoilusta ole mitään hyötyä.
Joo, olen jo lukenut kirjan, ja tänään on lököilypäivä. Eilen nimittäin snorklattiin ja veneiltiin. Sitä ennen shoppailtiin.
Teistä ehkä paskaa lomailua, mulle just passelia.
Oi jestas, nauti! Oon ihan kade, täällä räntää ja loskaa:) onneksi kevättä kohden mennään. Ota drinksu mun puolesta!
Mut älä mee salille enää kännien jälkeen! Tulee nestehukkaa ja kramppeja, pahimmassa tapauksessa kuune tai sydän kiukuttelee! Käyt sit kotona taas salilla, ettei vaan mee loma pilalle!! Tai sit saan venyttelet pienen uinnin jälkeen, ei oo liian rankkaa:) vitsi, olis ihana tuntea aurinko iholla ja vaan lökötellä, täällä mä makaan viloilla raskausviikoilla kotisängyssä... Äh. No jospa ensi talvena:) ja onhan mulla koko kesä lomaa, olispa lämmintä!
Miten sä näet, siis pystyt lukemaaan näyttöä ja palstailla siinä auringonpaisteessa? Mua ainakin auringonpaiste häikäse niin, etten pysty näkemään koneen / kännykän näyttöä muuta kun varjossa ja sillonhan ei oteta aurinkoa.
Mukavaa lomaa ja heivaa nyt hiiteen se älyluuri.. Ota kunnon loma kaikesta!
Jos on karannut lämpimään niin kannattaa nauttia ulkona olemisesta! Tuossa reissussa tökkii sisäsali, sisäspa ja sisällä liikkeissä shoppaaminen, ei toimi mulle. Sama mennä Jumboon.. Mutta muuten kuulosti hyvälle. Palstoilla ehdit roikkua loman jälkeen, yritä päästä irti Suomesta ja somesta edes lomalla!
Kiitos 6. Pitkästä aikaa olen iloinen. On ollut pettymyksiä, vastoinkäymisiä, yksinäisyyttä, työttömyyttä, juoppovanhempieni sekoilua, ja monta vuotta ihan paskaa elämää, mikään ei onnistunut, vääriä ihmissuhteita, huonoja töitä. Sitten pikkuhiljaa monien vastoinkäymisten vuosien jälkeen sain vähän paremman työpaikan, vakitöitä, ja irtauduin huonoista ihmissuhteista, sainkin tilalle parempia. Kun jaksoin odottaa. Nyt, en voi uskoa olevani täällä, minä entinen työtön, paskalla elämällä.
Miksi sanon rämän: koska sinä jonka elämä just nyt on paskaa, haluan antaa toivon: se kaikki voi muuttua, ei ehkä yhdessä yössä mutta jokatapauksessa. Todellakin se huono onni tai karma mikälie voi muuttua. Ja sevoit olla sinä joka hätkähdyt omaa onneasi, joku päivä.
Kuka muistaa lomareissut etelään 80-luvun lopulla? Ei ollut nettiä, ei suomalaisia sanomalehtiä. Hotellin ilmoitustaululle opas toi pari kertaa viikossa monistetun A4:n, jossa oli muutama ajankohtainen uutinen.
Kehittävää vapaa-ajan käyttöä kerrassaan :D