Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksiköhän miehet kestää "persoonallisia" ihmisiä paremmin kuin naiset?

Vierailija
26.02.2016 |

Miehissä on työpaikoillakin enemmän persoonallisuuksia kuin naisissa,kaikki naiset on enemmän tai vähemmän kuin samasta pakasta vedettyjä.

Kommentit (95)

Vierailija
81/95 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet, varsinkin nuoret miehet ja pojat, ovat aivan käsittämättömän huonoja keskimäärn sietämään persoonallisia naisia ja tyttöjä. Sitä ällöttelyä, järjestelmällistä kiusaamista, paskan puhumista selän takana, kiitti vaan nuoret miehet! Parasta on, että he eivät ehkä edes miellä tekevänsä tätä tai muista, koska eiväthän persoonalliset naiset ole naisia!

Miksi käytät koodisanaa persoonallinen kun puhut läskeistä?

Vierailija
82/95 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/95 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
84/95 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei pärjäisi keskenään jos olis vain naisarmeijoita. Miesten helpompi tulla toimeen keskenään, hyväveliverkostot ym. Eivät ole kollektiivisia perusluonteeltaan. N52

Vierailija
85/95 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, mä taas oon huomannut, että menee nimenomaan päinvastoin.

Vierailija
86/95 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet, varsinkin nuoret miehet ja pojat, ovat aivan käsittämättömän huonoja keskimäärn sietämään persoonallisia naisia ja tyttöjä. Sitä ällöttelyä, järjestelmällistä kiusaamista, paskan puhumista selän takana, kiitti vaan nuoret miehet! Parasta on, että he eivät ehkä edes miellä tekevänsä tätä tai muista, koska eiväthän persoonalliset naiset ole naisia!

Näin. Kouluaikoina oli sääntö että luokan suosituimmat pojat kiusasivat joukolla pahiten altavastaajan roolissa olevia tyttöjä. Hiljaisia, ujoja, jos oli joku huomiotaherättävä ulkoinen piirre jne. Ja sama kaikkiein oudoimpien poikien kohdalla. Tytöt sen sijaan eivät harrastaneet tällaista kuin satunnaisesti. Mua huvittaa kun kilttimiehet valittavat että tytöt ei koulussa kiinnittäneet heihin mitään huomiota. Kumpa voisi kilttityttönä sanoa samaa pojista. Kesti kauan kehittää itselleen itsetunto naisena sen jälkeen kun oli saanut luokan pojilta "huomiota".

Vierailija
87/95 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehissä on työpaikoillakin enemmän persoonallisuuksia kuin naisissa,kaikki naiset on enemmän tai vähemmän kuin samasta pakasta vedettyjä.

Voisihan ulkopuolinen päätellä tuosta myös, että miehet saavat tuolla työpaikalla - naistenkin puolesta - olla millaisia vain, mutta naisten kannattaa pitää matalaa profiilia...

Tämä. Joudun pitämään matalaa profiilia kaikkien kanssa mutta erityisesti miesten. Ja olen nainen itse.

Vierailija
88/95 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei kestä yhtään esim sitä että nainen tietää jotain "miehisistä" aloista. Olen joutunut työn puolesta perehtymään syvällisesti autojen tekniikkaan ja annas jos joskus erehdyn näyttämään sen miehelle. Vihamielisyys on taattu. Tyydyn siis töiden ulkopuolella esittämään typerää kanaa autojen suhteen mutta olkoot, who cares.

Vierailija
89/95 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan ole tuollaista huomannut, olen työskennellyt sekä mies-että naisvaltaisella alalla. Moneskohan naisviha-aloitus tämä on ap:lle tänään?

No ihan justiin tulin että  eka..eikä ole tarkoitus olla mitenkään vihainen aloitus.Mietin vaan kun kuuntelee noita miehen juttuja tuolta töistä kun ne miehet tulee toimeen toistensa kanssa niin hienosti.Omaa työmaataan ajattelee niin se on niin kovin kireää tuohon verrattuna ja kaikkien henk.koht.asiat syynätään ja mitään erikoista piirrettä ei oikein suvaita.

Voi olla näin sun työpaikalla, mutta et sen perusteella voi tehdä johtopäätöksiä kaikista maailman naisista ja miehistä. Mikään tieteellinen tutkimus ei vahvista että naiset olisivat suvaitsemattomampia kuin miehet. Ympärilleen katsomalla voi helposti päätellä että asianlaita on päinvastoin. Naiset harvemmin syrjivät ihonväriin tai seks. suuntautumisen tms. mukaan. Tästä meitä naisia syytetäänkin, ainakin tällä palstalla. T. "Suvakkihuora"

Ehkä ero ei niin suuri ole me intin käyneet naiset kestämme kusipäitä mielestäni ihan miesten tavoin

Vierailija
90/95 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miksiköhän miehet kestää "persoonallisia" ihmisiä paremmin kuin naiset?"

Koska on pakko. Jos miehillä olisi yhtä tiukka seula naisten suhteen kuin naisilla miesten niin ihmiset olisi hävinneet maapallolta aikäpäiviä sitten. Seuratkaa nyt vaikka sitä keskimääräistä pariskuntaa: Akka kiukkuaa ja huutaa kuin hinaaja ja on muutenkin täys riivinrauta, ja ukko vaan yrittää tyynnytellä sitä tänpäiväistä kilaria. Jos miehillä olis vaihtoehtoja niin eihän kukaan tuollaisten ääliöiden kanssa olisi.

t. säälin miehiä

Vierailija
91/95 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin just, esim. Hitler, Stalin ja Idi Amin sietivät kaikenlaista erilaisuutta aivan mahtavasti. Miksihän miehet ovat muuten niin kovia tappamaan?

Vierailija
92/95 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat epävarmoja -> kokevat kaiken poikkeavan uhaksi itselleen. Tämä erityisesti muissa naisissa.

Sen sijaan naiset sietävät miehiä paremmin tyhminä ja vaarattomina pitämiensä ihmisten erilaisuutta: pakolaiset, homot jne. Nämä ovat naisille ikäänkuin lemmikkejä. Miehet taas eivät näistä useinkaan tykkää.

Naisilla on hiukan yllättäen vahva siirtomaaisäntä-ajattelumalli. Heistä on mukavaa kun on heitä huonommassa ja epävarmemmassa asemassa olevia.

Vierailija
93/95 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman.

Minulla on enemmän kokemusta miesvaltaisilta aloilta ja tiedän että miehetkin osaavat olla ikäviä poikkeaville tyypeille.

Enemmän olen kuitenkin törmännyt siihen naisten taholta.

Samat erikoiset henkilöt, jotka miehet hyväksyvät työporukkaan ja jopa lounasseuraksi, saavat naisilta osakseen silmien pyörittelyä, irvailua ja naureskelua ja tietenkin porukasta ulos sulkemista.

En nyt väitä että kaikki naiset näin käyttäytyvät. Mutta jos työpaikalla on 100 miestä ja 10 naista, ja näistä 3 naista ja 1 mies kiusaavat poikkeavia persoonallisuuksia niin kyllä se jotain osviittaa antaa.

Itsekin olen yhdellä työpaikalla joutunut kiusaamisen kohteeksi ja kiusaajat olivat silloin kaikki naisia.

Vierailija
94/95 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelin tosiaan sitä yhtä aloitusta, jossa miehet todettiin enemmän samasta pakasta vedetyksi kuin naiset. Kyllä nimenomaan naiset ovat enemmän sitä. Älykkyyshajonta on pienempää, kiinnostukseenkohteet aika samoja, miesmaku aika sama (sen takia miehet vaikuttavat vähän samiksilta, koska kaikki yrittävät osua naisten miesmakuun), huumorintajua ei ole kovin monilla, naiset eivät ota riskejä, kaikilla on Fjällräven Kånken jne. Naisten tunne-elämä on myös tasaisempaa kuin miesten, se vaan näkyy ulos jostain syystä aivan eri tavalla.

Sinun kuvasi naisista ei ole totuudenmukainen. Tuntemistani naisista kenelläkään ei ole ko. reppua, vaikka muuten tuttavapiirini on melko tavallinen. Jos tarkoitat naisilla pitkätukkaisia lukion tokaluokkalaisia niin sitten ehkä.

Vierailija
95/95 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi toteuttaa itseään naista vapaammin. Naiset myös nuuhkivat tarkemmin sitä, mitä toiset ajattelevat heistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi