Hotellista poistuessa
Hotelliloman jälkeen otimme pussilakanat, tyynypäälliset ja lakanat pois ja laitoimme ne sängyn päätyyn kasaan. Pyyhkeet kasaan kylppärin lattialle. Huolehdimme, että roskia oli vain yhdessä roskiksessa ja tosiaan kaikki roskat siellä. Minibaarista ei otettu mitään. Pöydälle kolme euroa. Entisenä hotellisiivoojana tietää, mistä siivooja ilahtuu.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
3 e on iso raha siivoojalle
Annan sen 3 euroa mieluummin kerjäläiselle. Siivoojalla on palkka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva! Eihän tuo tietenkään pakollista ole (teille jotka maksatte rutosti hotelliyöstä) mutta ilahduttaa kovasti hotellisiivoojaa.
Viimeksi oli aika ikävä yllätys pyyhkeiden alla kylppärissä, kasa yrjöä.Onko sinustakin 3 euron tippi vittuilua?
Ei todellakaan.
Asun hotellihuoneessakin siististi, mutta sängyt jäävät aina siihen kuntoon kuin ne nukkumisen jäljeltä jäävät. Joku raja suomalaisella itsepalveluinnollakin pitää olla. Tippiä jätän aina, siis joka yön jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Ei 3 euron jättäminen ole mitään vittuilua.
Ei todellakaan. Mutta jos jotain kautta lähtisi leviämään tieto, että hotellisiivoojat sen sellaisena ottavat, niin siihen loppuu vähäkin tippaaminen. Ei sitten, jos ei raha kelpaa.
Totta, on välillä tympäsevää kun keskustelu asiakkaan kanssa menee näin
M: terve!
A: ---
M: mitäs saisi olla?
A: no mäkki.
M: saako olla ateriana?
A: no siis vittu sitä just tarkotinki!!
M: aivan. Mikäs juoma?
A: zeroa.
M: cocacola-, fanta- vai sprite zero?
A: ei ku pistä kokis
M: maistuuko pluskokoinen ateria?
A: -- *näprää puhelinta/komentaa lapsia*
M:*toistaa kysymyksen**
A: eiku normi riittää
M: syöttekö täällä
A: ei ku mukaan
M: 6,85 kiitos
*asiakas maksaa*
A: eiku hei mä syönki tässä.
Huoh ja aikaa meni se 300sec, kun keskiverto asiakas pitäs palvella reilussa minuutissa. Et älkää ihmetelkö miks kassajonot on nii pitkiä ku jokaisen asiakkaan kohalla joutuu kyselee ja varmistamaan koska myyjää ei kuunnella ja ei yhtään mietitä siinä jonottaessa että mitähän mä tässä söisin.
Onneks pääsen kohta opiskeleen, Mäkkäri ei oo mun juttu.